ja shit, eerste reply mislukt, nu ben ik beetjke verward, maar kortom, dit is wel gioede kwaliteit tegenwoordig, dit blok is denk ik 108cc, oftewel 93cc (of in de buurt van 93).
het 108cc blok is beter want deze heeft normaal een 4plaats koppeling op de primaire as, wat een heele verbetering is tov een standaard ss blok. als het eenn 90cc blok is dan kabn de koppeling op de kruk zitten en das slechter, omdat meer gewicht op de kruk, minder toeren kan halen. het zal wel geschikt zijn voor standaar gebruik maar er bestaan heel veel kits voor zo een blok, kitaco, daytona, takegawa,.... hiervan bestaan cilinder+kop,... kits. deze zijn heel erg goed, en sommige geven je 120cc. als je dit blok op ss zet gaat het harder dan op monkey door wielomvang.
belgisch kampieon rijd met zo een blok met kitaco cilinder, ... kit erop, natuurlijk ook grotere carbu omdat deze veels te klein is voor nog sportiever gebruik.
hier bestaan ook nog tal van andere stukken voor zoals oliekoelers, ontluchtingen, ...
de prijs van het blok, (als het volledig nieuw is zeker) dit blok vind je bij motorkit in belgie
http://67.15.14.25/~motorkit.com/catalog/product_info.php?products_id=352
meer info vind je zeker op www.4takt.net of
http://daxboard.be/index.php
of http://www.4-strokebikecentre.com/index2.htm
groeten
Sammy
|