Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Marktonderzoekje Opmaat Uitlaten RS/NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 703 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22565 - Marktonderzoekje Opmaat Uitlaten RS...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2631 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 29-9-2004 0:00 Print topicpost

Posts: 14825
Ok, ik wil eventjes een marktonderzoekje doen.

Ik heb nu de luxe dat ik thuis een TIG apparaat heb staan, waardoor ik nu bezig wil gaan om een beetje uitlaatjes te gaan maken voor deze en gene.

Het id is dus om een model met bepaalde setup te nemen, en hiervoor een goede (en mooi natuurlijk!) uitlaat voor te maken.

Ik zal er eerst een kleine oplage van maken, zodat het ook een beetje speciaal blijft natuurlijk. Max 10 de eerste oplage.

De prijs zal ws vanaf de 150 euro zijn, en de uitlaten zullen volledig uit RVS gemaakt worden, en naar wens geborsteld/gepolijst/of onbewerkt (waardoor er mooie blauw uitgeslagen lasnaadjes te zien zijn, waar men op schijnt te geilen, maar wat eigenlijk een teken van slechte afwerking is)

Nu is mijn vraag, is er animo voor?
Zo ja, voor RS of NSR?
En welke setup?

Eventuele uiterlijke aspecten kunnen ook geoppert worden (Ik had al eens zitten denken aan bovenlangse uitlaten voor rs, zodat je makkelijk en mooi seatpipes kunt maken. Het nadeel is dat je de hele brommer moet verbouwen, waardoor het alleen een produkt zal zijn wat op bestelling gedaan moet/kan worden)

En als laatste, wie uit noord nederland wil hier zijn brommer voor opofferen? (Hoeft niet voor niets natuurlijk!)

Duss.. komt u maar met de suggesties

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 29-9-2004 0:02
 

Bullet 29-9-2004 0:05 Print reply

Posts: 12150
ik denk toch wel dat er meer vraag is bij de rsjes.

want een fatsoenlijke uitlaat voor rs kost al rond de 200 euro (gia, yasuni)

dan zou ik toch liever voor een opmaat gaan

(en dan gewoon een pijp maken die een beetje fatsoenlijk loopt op alle cilinders, meeste gebruike cilinders @ rs zijn gilardoni en mhr)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Joscross 29-9-2004 0:06 Print reply

Posts: 12501
Sales

NSR:
GE2
18 Keihin
Boyesen powerreeds
MPS 300 cdi

Is dat wat?
Zou opzich wel intresse hebben..
Al is het alleen al om het rvs

En ik kon me iets herinneren dat RVS niet geschikt was voor expansiepijpen..?
Of is dat een broodje aap verhaal om snel roestende pijpen te verkopen

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 29-9-2004 0:14
 
Neonlampje 29-9-2004 0:08 Print reply

Posts: 14825
RVS is wel te doen, je moet er alleen je ontwerp op aanpassen.
Kijk b.v naar RD350'jes, die rijden relatief vaak met roest vaste pijpen rond.

Het is gewoon 20x mooier en onderhouds vrijer dan ordinair staal

Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 29-9-2004 0:09
 
StefanB 29-9-2004 0:09 Print reply

Posts: 2591
lijkt me dat het gewoon kan hoor van rvs, als je kijkt op www.50cc.nl > 2stroke pleasure en dan ff bij de Jim Lomas pijpen kijkt, die zijn ook gewoon van RVS.
 
E24 M30b35@GT3576
verwijderd 29-9-2004 7:22 Print reply
Posts: 4082
Ti is beter. geeft een betere werking.
 
RS_70_power 29-9-2004 9:00 Print reply

Posts: 1990
uhmm , ik ben er ook met eentje bezig ,
maar ik kan op school niet meer zoveel beunen ,
maar als je wilt kan ik mijn tekeningen sturen / langs brengen en dat je hem maakt & last ??

ik hoor het wel
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Tuning_Centre_Tax 29-9-2004 9:21 Print reply

Posts: 901
Ik heb wel intresse maar dan mot ie toch wel heel goed ermee lopen

Ge2 (Gehoond)
Afgedraaide kop
Platina bougi
Snelle cdi
Malossi membraam
18mm spruitstuk
16mm keihin
Power box (doppler)
TnT filter (scooter)

Dit bericht is ge-edit door Woutertax op 29-9-2004 9:25
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
NSR JunK 29-9-2004 9:31 Print reply

Posts: 2339
wrm begin je dr zo laat mee had dit ff jaartje eerder gedaan dan wouk dr ook wel 1 voor mn NSR

btw je gaat dr wel serieus mee bezig zeg.. wil je later nu verder gaan met tunen? lijkt me beetje uit de hand te gaan lopen hobby
 
Tsxdude AKU MicheL 29-9-2004 9:48 Print reply

Posts: 10676
Je mag wel een bovenlangse maken voor mijn ns1, hoef er niets voor te hebbben als ik die pijp maar mag houden
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
PRO TUNING 29-9-2004 10:40 Print reply

Posts: 4000
RVS zou ik niet doen, blijft veels te veel warmte in zitten.

Als je iets revolutionairs wilt doen maak ze dan van Titanium !
 
Tsxdude AKU MicheL 29-9-2004 10:42 Print reply

Posts: 10676
*tjing*tjing*
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
suzuki rijder 29-9-2004 11:21 Print reply

Posts: 2322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

RVS zou ik niet doen, blijft veels te veel warmte in zitten.

Als je iets revolutionairs wilt doen maak ze dan van Titanium !


moet je es kijken wat dat kost
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
Gertjan 29-9-2004 11:21 Print reply

Posts: 1505
je maakt ze zeker ook niet toevallig voor een ar
 
SMALL HONDA 29-9-2004 11:51 Print reply

Posts: 1575
Wanneer je RVS last is het niet helemaal meer RVS op plaatse van de lasnaad en stukkie er omheen.

Maar dat wist je wss al


Mag een MB50 ook als proefkonijn worden gebruikt

Dit bericht is ge-edit door SMALL HONDA op 29-9-2004 11:52
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
bartos 29-9-2004 11:52 Print reply

Posts: 1372
Is denk ik ook wel wat vraag voor ondelangs mb/mt.

Zou zelf wel graag een bovenlangs mtx o.t. willen en die dan binnen me frame door gaat(filterbox er uit) opslitst voor de veer en dan aan bijde kanten er mooi rvs demper. Of wat gewoon langs de normaal weg is wel beter voor de prestatie.

Dit bericht is ge-edit door bartos op 29-9-2004 11:53
 

Dit topic is 2631 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved