Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - inrijden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 485 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22538 - inrijden
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 626 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

prayer 28-9-2004 15:07 Print topicpost
Posts: 85
Hey
Ik ben nu mijn 50snel van hebo aan het inrijden.kheb al 173km,maar mijn vader had gezecht dat ik onder mijn toeren moest blijven:s dus heb ik gedaan,maar is dat dan wel goed???(kweet beetje laat gevraagt)ik ben nooit sneller geweest dan 60 km/h(in 6de) altijd onder 6000tr gebleven.laatste tijd heb ik gemerkt dat mijn cilinder zo warm krijgt:s.
 

Blorn 28-9-2004 15:18 Print reply

Posts: 13825
Check afstelling

En er is een FAQ over inrijden.
 
mt power 28-9-2004 15:23 Print reply
Posts: 592
maar denk da je pa wel gelijk had.. rustig inrije is wel belangrijk...
 
prayer 28-9-2004 15:31 Print reply
Posts: 85
moet je de radiator eingelijk sluiten of is het best om open te laten(mijn dealer zij dat je het moest half open laten(dopje) en dat mijn motor het overige zou uitspuiwen(wat hij niet nodig heeft):s is dat nu waar of niet,nu rij ik met gesloten dop
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 28-9-2004 15:32 Print reply

Posts: 7007
gesloten is prima, je heb toch overloop dus komt goed

enne na 200 km. ofso moet je hem af en toe doortrekken en is ie wel goed afgesteld?
 
nobody fuck with us!!
prayer 28-9-2004 15:38 Print reply
Posts: 85
Nu heb ik een sproeier van 75 maar heb een 80 geprobeert(voor cilinder) maar hij stoterde.
Mijn bougie was vroeger koffie bruin voor cilinder
 
prayer 28-9-2004 15:54 Print reply
Posts: 85
Kzit nu aan 173 km(roderen) ,kheb het gedacht dat mijn cilinder de laatste tijd veel warmer,blijf nog tans onder mijn toeren:s
Iemand gedacht??:s


Dit bericht is ge-edit door prayer op 28-9-2004 15:55
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 28-9-2004 16:03 Print reply

Posts: 8613
Grotere sproeier nodig misschien.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: prayer

Kzit nu aan 173 km(roderen) ,kheb het gedacht dat mijn cilinder de laatste tijd veel warmer,blijf nog tans onder mijn toeren:s
Iemand gedacht??:s


Dit bericht is ge-edit door prayer op 28-9-2004 15:55

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
prayer 28-9-2004 16:11 Print reply
Posts: 85
zou het aan mijn radiator kunnen liggen?
 
[RRT] Lost-P 28-9-2004 16:12 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: prayer

zou het aan mijn radiator kunnen liggen?


zou kunnen....Koelvloeistof nog in orde?
 
Chille Tune shit dan
prayer 28-9-2004 16:24 Print reply
Posts: 85
kheb er de vorige keer moeten bijgieten(KVS),khad half open gelaten.miss slecht onlucht,maar goe moed ik eingelijk goed ontluchten? warm laten draaien met dop open:s,de vorige keer met mijn dop dicht zag ik dat er KVS langs mijn temperatuur sensor naar buiten kwam!!!:s
iemand??

Dit bericht is ge-edit door prayer op 28-9-2004 16:48
 
blaasdwaas 28-9-2004 16:52 Print reply

Posts: 601
dop van je radiator deraf halen en dan starten en laten draaien(stationair)als hij niet goed ontlucht is zie je allemaal luchtbelletjes komen
 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
prayer 28-9-2004 17:10 Print reply
Posts: 85
heb hem nu warm laten draaien,er kwamen belletejs naar boven maar na een tijdje liep het KVS wel over(miss 10 min laten draaien)en cilinder had ook kookend heet!
Is dit normaal????
 
prayer 28-9-2004 19:16 Print reply
Posts: 85
iemand???
 
Remco RS 28-9-2004 19:18 Print reply

Posts: 11463
Oeps........... Altidj te hadr gereden dus
 
~RoNaLd~ 28-9-2004 19:30 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco MB

Oeps........... Altidj te hadr gereden dus


Ehhmm...omdat ie altijd te hard gereden heeft wordt ie zo warm? Denk dat je iets grotere sproeier nodig hebt..
 

Dit topic is 626 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved