Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - jincheng (knight)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 849 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22496 - jincheng (knight)
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 32934 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

matrix 27-9-2004 20:43 Print reply
Posts: 43
De knight vind ik zelf ook niks.

Maar mijn singa zit heerlijk ook met mijn lengte 1.90

Heb al tochten van 2.5 uur gemaakt en nooit last van me rug gehad

 
Sampers 27-9-2004 21:48 Print reply

Posts: 1231
t'is natuurlijk geen honda en dat is spijtig, maar tegenwoordig is de kwaliteit van jincheng al sterk gevorderd. zal nog niet in de buurt komen van hodna maar zal wel leuk zijn. dit soort blok is echt wel cool, vind je enorm veel stukken voor..

de afwerking is veel minder mooi, maar als je het origineel niet kent lijkt dit al iets erg gek voor 50cc
 
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017
Palava 27-9-2004 22:01 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

[...]


heb jij ooit een classic gezien ?, denkt niet, classic = groter dan MB enz...
jongding is kleiner als een MB zowat


kwenie hoor maar vind(en) jij/jullie een mb klein?? niet dat ik zo groot ben maar mn mb is niet klein... wel laag
 
[RRT] Lost-P 27-9-2004 22:03 Print reply
Posts: 4578
mb is klein ja!


Edit: Nog nooit op de wat nieuwere brommers gereden zeker? (denk aan RS enz...)

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 27-9-2004 22:03
 
Chille Tune shit dan
SavagePielk 27-9-2004 22:36 Print reply

Posts: 4562
mwah dit ding is mini... mijn Classic pwnt em hard qua formaat... Hij ziet er wel leuk uit, dat wel en met dit blok onder Classic zou hard pwnen
 
Markos 27-9-2004 23:02 Print reply

Posts: 5048
Ik vind de Honda Magna / Jincheng Knight ook dik wel mooi (alleen jammer dat ze klein zijn, maarja komt denk ik omdat die jappen zelf lilliputters zijn)
Ik vind um zowiezo stukker originelen dan de 'nep racers' enzo, maarja smaken verschillen

de Honda Magna kun je als het goed is op www.4-strokebikecentre.com kopen. Toen ik daar 2jaar geleden naar opzoek was zeiden ze dat de prijs rond de 6000 euro zou worden, maar ik weet niet of die prijs ook zo hoog is geworden

verder, ik vin um ganz geil
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
wiebutt 27-9-2004 23:08 Print reply

Posts: 6264
Zijn die dinge wel 4 takt ?

 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
GroesNap 27-9-2004 23:15 Print reply
Posts: 230
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

Zijn die dinge wel 4 takt ?


Nee joh!
 
Apriliars105 28-9-2004 9:47 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt power

ik heb er dus wel ervaring mee... meerdere keren opgereden.. en ik kan er niet fijn op zitten... opgepropt... mischien komt het door mijn lengte (1,95m) en persoonlijk vind ik de brommer ook niet mooi.. idee er achter is mooi maar koop een dan een keer een chopper of custom bike...


ok sorry
 
As finishing touch, God created the Dutch
mt power 28-9-2004 14:56 Print reply
Posts: 592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


ok sorry[/quote


geen probleem...
 
stoeptegel 1-10-2004 15:35 Print reply

Posts: 3085
iK ZIT OOK TE DENKEN OM EEN JINCENG KNIGHT CRUISER TE KOPEN MAAR HIJ IS WEL EEN BEETJE DUUR.
Ik wil met zon brommer dan ongeveer rond de 20.000 km per jaar mininmaal maken. zONDER ER VEEL AAN TE MOETEN SLEUTELEN.Hoe zuinig is zon 4-takt eigenlijk?
Ik heb toevallig nog een brochure van jincheng gekregen vandaag.Daarin staat dat de brommer versie van de jincheng cruiser iets van 2 Kw vermogen heeft.iS HET DAN GEEN MOTOR VOORT?
Ik zit nu te twijfelen tussen een honda mb(2-takt) en een jincheng knight-cruiser.Wat moet ik doen?

Alvast bedankt.
 
80 cc ownatsj
MaartenSS50 1-10-2004 15:41 Print reply

Posts: 456
VIERTAKT NATUURLIJK


maar koop dan een mooie honda ipv een nieuwe jincheng, de honda kopieen gaan niet zo veel km's mee als de echte honda's

en voor de prijs van een nieuwe jincheng kan je een mooie honda kopen/maken hoor.

mijne c50 rijd met 15 mm carb 1 op 70, mijn ss met orgi 12 mm, dus nog zuiniger
 
mcdronkz 1-10-2004 15:42 Print reply

Posts: 32777
ik stond btw laatst op de rollerbank, m'n classic pastte er niet goed op, te lang

dat wordt dus een bezwaarschriftje
 
Ed Honda CB50J 1-10-2004 16:17 Print reply

Posts: 4190
Zeg, klopt het ook dat STEL : ik ga met mijn CB50 ( 4takt ) op de roller bank staan. Rijd 70/75 km/u en de teller geeft bijv. 1.9Kw aan...

Dan klopt het toch niet omdat ''de waardes'' van een 4takt anders liggen als 2takt ?
Dus dan heeft hij bijv. maar 1.3kw ofzo.
Meende zoiets eens in Bromfiets te hebben gelezen, klopt dit ook ?


 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Markos 1-10-2004 16:44 Print reply

Posts: 5048
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

Zeg, klopt het ook dat STEL : ik ga met mijn CB50 ( 4takt ) op de roller bank staan. Rijd 70/75 km/u en de teller geeft bijv. 1.9Kw aan...

Dan klopt het toch niet omdat ''de waardes'' van een 4takt anders liggen als 2takt ?
Dus dan heeft hij bijv. maar 1.3kw ofzo.
Meende zoiets eens in Bromfiets te hebben gelezen, klopt dit ook ?


hoezo het gaan om pk's, een 2-takt met X-PK en een 4-takt met X-PK gaan even hard ook (even zwaar, zelfde banden, zelfde twv, etc. etc. voor ze zeveraars)
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us

Dit topic is 32934 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved