als hij nou met die 120 helemaal wit wordt. (dan bedoel ik dus dat hij niet ietsjes witzig is maar dat het hetzelfde is gebleven) dan heb je gewoon 99% zeker valse lucht. check ff het faq over de symptomen bij valse lucht.
Als je valse lucht en je komt er maar niet achter ook niet met deo waar het zit. Kijk ff naar je linkerkrukkaskeering, als die lek is dan lekt er vaak wat olie uit, is het heel vettig allemaal bij je grondplaat e.d. Is dit niet dan moet je ff je caberateur en membraamkleppen eruit halen en kijken of de pakkingen netjes zijn, zo niet NIEUWE. Waren deze allemaal netjes dan haal je je pet eraf, Deze zou ik dan het liefste wel meteen ff vervangen want die kosten niet veel en dat wordt aangeraden als je hem open hebt gehad. Ziet deze er netjes uit dan til je je cilinder een stukje op en kijk je naar je voetpakking. Ziet dit er ook netjes uit. Zet dan alles met de nieuwe koppakking in elkaar. en doe overal vloeibare pakking tussen, (met mate uiteraard) gewoon netjes wat erop en niet schandalig veel ofzo. Ff zorge dat alles netjes recht zit en dat je boutjes goed aangedraaid zitten.
|