Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - op choke rijden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 898 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22474 - op choke rijden
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda_freak 25-9-2004 18:03 Print topicpost

Posts: 7650
kheb een mt en khad een nieuwe uitlaat maar dat ding deed t voor geen meter.. nu heb ik de oude er weer onder maar ik had t 1 en ander veranderd aan mn instellingen.. t probleem is nu dat ik op de choke moet rijden wil ik kunnen rijden.. als ik dat nie doe dan slaatie af als ik vol gas geef om weg te rijden en hij trekt niet goed op boven de helft van mn gasmogelijkheid zeg maar. hij gaat ook nog eens veel sneller stotteren (hoe los ik dat zo en zo op?).. in principe zou ik denken grotere sproeier.. maar.. er zit al een sproeier 110 in (18mm carb) en als ik snelheid minder is er zo'n monotoon geluid en dat slaatie ook af (te veel benzine denk ik...) oplossing iemand??
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Tijzzz 25-9-2004 18:19 Print reply

Posts: 4215
Oplossing: schrijf met leestekens.

Hoogstwaarschijnlijk een grotere sproeier.

Check de FAQ voor afstellen.

edit: of valse lucht.




Dit bericht is ge-edit door Tijzzz op 25-9-2004 18:19
 
suzuki rijder 25-9-2004 18:20 Print reply

Posts: 2322
dubbel post
 
[url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=91781&page=2]Projectje:)[/url]
honda_freak 25-9-2004 19:08 Print reply

Posts: 7650
hmm.. sorry voor die leestekens
grotere sproeier lijkt me egt heel sterk..
een vriend van me rijdt op een sproeier 95 en heeft ongeveer dezelfde setup..
die valse lucht klinkt ergens inderdaad een goeie.. maar ik heb ook al gezocht en kon tot nu toe niets vinden
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Tijzzz 25-9-2004 19:42 Print reply

Posts: 4215
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

hmm.. sorry voor die leestekens
grotere sproeier lijkt me egt heel sterk..
een vriend van me rijdt op een sproeier 95 en heeft ongeveer dezelfde setup..
die valse lucht klinkt ergens inderdaad een goeie.. maar ik heb ook al gezocht en kon tot nu toe niets vinden


Gezocht? Je moet wel even al je boutes en moertjes goed aandraaien. En valse lucht betekent dat ie meer lucht aanzuigt. (En als je dat niet verhelpt heb je dus een grotere sproeier nodig.)
 
Tsxdude AKU MicheL 25-9-2004 19:43 Print reply

Posts: 10676
heel makkelijk grotere sproeier of kijken naar valse lucht
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
mr200r 25-9-2004 21:27 Print reply
Posts: 5122
Luchtprobleem.
 
mr200r
honda_freak 25-9-2004 22:13 Print reply

Posts: 7650
kga morgen wel proberen wattie doet met een sproeier 120...
dat t een lucht probleem was zag ik ook.. mn bougie zag eruit alsof ik m net in de witte verf had gedoopt
maar ik vind t een beetje gek dattie wel meer benzine nodig heeft bij wat meer gas en zo goed als verzuipt als t wat minder wordt
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Blub 25-9-2004 23:27 Print reply

Posts: 459
even overal nieuwe pakkingen op doen, kan veel betekenen !
 
suzuki aan de macht
honda_freak 25-9-2004 23:30 Print reply

Posts: 7650
grinnik..
een heleboel tijd kwijt betekent dat
maar je heb wel gelijk ben ik bang... dat wordt morgen een hele dag in mn werkkleren rondlopen als ik t zo zie
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Pas 25-9-2004 23:44 Print reply

Posts: 1181
ik rij met choke erop en m'n luchtslang er half af. Geen zin om af te stellen, heb wel een koffiebruine bougie nu
 
GSXR600K1
Lykantroop 26-9-2004 1:05 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

ik rij met choke erop en m'n luchtslang er half af. Geen zin om af te stellen, heb wel een koffiebruine bougie nu



 
Dikkie 26-9-2004 21:31 Print reply

Posts: 235
een grotere carburateur op zette.
ik heb ook 110 cc en een 30 mm carberateur.
lupt verekes goe
 
Davidjuhh 26-9-2004 21:37 Print reply

Posts: 367
Ff het truukje met de deo bus om te kijke voor valse lucht, als dat er niet is hoef je ook niet een hele dag in je werkkleding rond te lopen, maar dan zit je achter je computer je brein te kraken over wat het anders kan zijn.
 
Teunmenator 26-9-2004 21:47 Print reply

Posts: 2524
als hij nou met die 120 helemaal wit wordt. (dan bedoel ik dus dat hij niet ietsjes witzig is maar dat het hetzelfde is gebleven) dan heb je gewoon 99% zeker valse lucht. check ff het faq over de symptomen bij valse lucht.


Als je valse lucht en je komt er maar niet achter ook niet met deo waar het zit. Kijk ff naar je linkerkrukkaskeering, als die lek is dan lekt er vaak wat olie uit, is het heel vettig allemaal bij je grondplaat e.d. Is dit niet dan moet je ff je caberateur en membraamkleppen eruit halen en kijken of de pakkingen netjes zijn, zo niet NIEUWE. Waren deze allemaal netjes dan haal je je pet eraf, Deze zou ik dan het liefste wel meteen ff vervangen want die kosten niet veel en dat wordt aangeraden als je hem open hebt gehad. Ziet deze er netjes uit dan til je je cilinder een stukje op en kijk je naar je voetpakking. Ziet dit er ook netjes uit. Zet dan alles met de nieuwe koppakking in elkaar. en doe overal vloeibare pakking tussen, (met mate uiteraard) gewoon netjes wat erop en niet schandalig veel ofzo. Ff zorge dat alles netjes recht zit en dat je boutjes goed aangedraaid zitten.
 
jeroen55 26-9-2004 22:18 Print reply

Posts: 326
bij mijn honda mt5 (70 cc 20 mm carb.) was er een luchtschroef uit. (aan de zijkant van de carb.)
als je dus geen luchtschroefje hebt kun je ook het beginstuk van een sigaret gebruiken. (dan staat hij al meteen goed afgesteld.
 
mtx r2

Dit topic is 1465 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved