Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch loopt zwaar

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 802 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22471 - puch loopt zwaar
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2393 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DannicHonda 25-9-2004 22:22 Print reply

Posts: 235
gebeurt dit ineens plotseling of na een setup verandering?
 
Geert 26-9-2004 0:40 Print reply
Posts: 59
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DannicHonda

gebeurt dit ineens plotseling of na een setup verandering?

het gebeurde in eens, nix aant handje ik stop wil weer starte opeens dit, is geen vast loper ofzu heb de cil dr al af gehad
 
?
Ciedric 26-9-2004 0:55 Print reply

Posts: 88
gebruik van verkeerde olie
 
Geert 26-9-2004 1:12 Print reply
Posts: 59
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ciedric

gebruik van verkeerde olie

nope speciale olie gebruikt, en ik zeg het nogmaals hij liep eerst goed, nu niet meer hoe kan dit!
 
?
HerrFlicK 26-9-2004 9:40 Print reply

Posts: 100
Heb je zonder luchtfilter gereden ? of met ?
Misschien is er iets in je Carburateur geschoten waardoor hij dus ook minder optrekt en lijkt alsof hij iets tegenhoud..
 
Check me profile voor DE Vespa Ciao :P
DannicHonda 26-9-2004 10:25 Print reply

Posts: 235
ik zou zeggen, draai het blok maar eens open, loop alles eens na, eventueel lagertje vervangen, nieuwe keerringen als t nodig is. (alles goed schoonmaken en weer dicht plakken met vloeibare pakking). en ook de koppeling controleren. dan weet je iig zeker dat je blok van binnen weer helemaal goed is
 
puch racer 26-9-2004 10:50 Print reply
Posts: 122
het kan ook zijn dat er een stukje van je koppelingssigmenten is afgebroken (van de voering) en dat blijft slippen op het koppelingshuis, zoiets heb ik ook gehad al1 dan met een kickblok. k d8 dat ik een vastloper had want ik kon de kick niet meer omlaag krijgen. koppelingsdeksel eraf gehaalt bleek er een stukje van de koppeling te zijn afgebrokkeld en daar bleef ie op vasthangen
 
verstand op nul en nadenken gvdndj
Stegehuis 26-9-2004 11:15 Print reply
Posts: 1150
tandwielverhouding
 
puch racer 26-9-2004 11:19 Print reply
Posts: 122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis

tandwielverhouding


het gebeurde ineens en er komt niet ineens een andere twv op te liggen he
 
verstand op nul en nadenken gvdndj
Geert 26-9-2004 13:11 Print reply
Posts: 59
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis

tandwielverhouding

ja gvd lees eerst es effe goed voordat je zoon dom antwoord geeft, LEZEN!!!
 
?
Ciedric 26-9-2004 16:34 Print reply

Posts: 88
Stel je vraag op www.puchforum.nl

die kunnen je vast wel helpen
 

Dit topic is 2393 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved