Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - keej,k*t

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1091 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22458 - keej,k*t
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2282 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

damage 26-9-2004 17:44 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler

aan dat smeren kant echt nie liggen, smeer zelf 1:20 en daar is niks mis mee, alleen da t spel t wat langer volhoudt


jij hebt ook echt geen idee hoeveel warmte het ontbranden vanveen veel te olie rijke brandstof met zich meebrengt he..
 
Teunmenator 26-9-2004 18:00 Print reply

Posts: 2524
Ik vraag me af of je cilinder wel te heet is geworden omdat je zegt dat het maar heel kort was, dat hij meteen terug liep. Bij valse lucht/ veel te arm mengsel zal die echt hoog in toeren aan het janke zijn, dat je ongeveer denkt dat ie gaat ontploffe. en dan valt die ineens uit. en dan helpt het contact omzetten dus ook niet he..

(als je da nou nog ooit krijgt moet je niet alleen het contact omzette en koppeling in, maar ook volgas geven dan kapt die hem sneller af omdat de benzine toch ook verkoelt en hij wordt dan enigzins gesmeert. maar omdat die niet vonkt is het dus sneller afgelopen)
 
MaartenSS50 26-9-2004 18:14 Print reply

Posts: 456
Mijn dkw uit 1959 moest ook 1:25, maar die was ook echt oud


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Whoopz0r

[...]

Oh op die manier. Die zijn dan wel heel oud

Maar nu kunnen ze wel gewoon 1 op de 50.

Mijn zundapp rijd ook altijd 1:50 smering, nooit problemen, terwijl het blok al dateert uit iets van 1960.

Dit bericht is ge-edit door Whoopz0r op 25-9-2004 16:55

 
Saknet 26-9-2004 18:31 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

(als je da nou nog ooit krijgt moet je niet alleen het contact omzette en koppeling in, maar ook volgas geven dan kapt die hem sneller af omdat de benzine toch ook verkoelt en hij wordt dan enigzins gesmeert. maar omdat die niet vonkt is het dus sneller afgelopen)

gewoon in zn 4 zetten en koppeling loslate knijper op choke hange naar huiz rijde en probleem fixe

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 26-9-2004 18:31
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Teunmenator 26-9-2004 18:35 Print reply

Posts: 2524
Ja maar de 2 keer dat ik het had met me ouwe gare cilinder, toen begon die pas echt flink als ik die koppeling ff in had en dan heb ik hem al in zijn vrij staan ofzo. maar anders ben ik het met je eens ja
 
Saknet 26-9-2004 18:59 Print reply

Posts: 10355
mja ik schakel zo snel dat ik gas niet eenz los hoef te laten

oja als mijn brom valse lucht heb zoals datte dan vermijd ik juist de vrij
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
christianos 26-9-2004 19:32 Print reply

Posts: 20445
Ben ik weer, aardig wat discussie geweest zo te zien..
Heb vandaag cilinder opengehad, en hij zage r alles behalve verroet en zwart uit, ook de bougie was perfecto in orde. Dus hij is niet dichtgeroet, kon op de zuigerkop zowat me haren kammen, zo glom hij.
Cilinder is naar de malle, moest hem bij een vriend weghalen en heb hem tog maar naar huis gereden. Weer een lichte warm,loper gehad. Naja, wordt ff nieuwe halen in Soest... (met de trein )

EDIT: door de uitlaatpoort zag ik krassen, en hij heeft onderin zijn toeren GEEn trekkr8 meer


Dit bericht is ge-edit door christianos op 26-9-2004 19:45
 

Dit topic is 2282 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved