Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - voorstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1091 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2244 - voorstellen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1264 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B3AST 26-11-01?20:11 Print reply
Posts: 2469
ja maar een Honda NSR een slag van 41.4 mm (geloof ik, ik kan er ook een milimeter naast zitten ) en een MB8 blok heeft een lange slag van 50,8 en daarbij legt je zuiger dus 122,7% van de afstand in je cylinder af vergeleken bij een korte slag blok. Mits hetzelfde toerental wordt gedraaid natuurlijk...

enneh, dat heeft dus VEEL meer wreiving tot gevolg op zichzelf al, en daarbij komstig is, dat de zuiger ook nog veel hogere snelheid maakt (DUH) wat NOG meer wrijving tot gevolg heeft, bovendien is het ook nog lucht gekoeld! en als je dan AHUM 16.000 toeren draait wat die gast dus beweerde ofso (kan ik me niet meer herinneren, maar staat hierboven) danneh, kun je erop rekenen dat de hele boel dat volgens mij gaat exploderen....
 
- insane in the brain -
schakelbrommerfan 27-11-01?12:47 Print reply
Posts: 55
Nou ik wil in ieder geval hem harder laten lopen, gaat dat met originel nog veel of heb ik een andere nodig?
 
verwijderd 27-11-01?15:40 Print reply
Posts: 4082
ja, 16 toeren met een mb8 blok kan nooit, dan smeld de zuiger gegarandeert, een mb/nsr/mt kan wel 15000 hebben, op de sprint maakte ze ongeveer max 14

maar de mooie kant aan de lange slag is dat het veeeeeeeel meer power heeft
 

Dit topic is 1264 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved