Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - voorstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1089 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2244 - voorstellen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1265 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 24-11-01?17:29 Print reply
Posts: 2499
Ok, het klinkt ook bijna als een grap
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Joost 24-11-01?22:52 Print reply
Posts: 1108
Quote:

Hallo dan ik heet joost en ik ben 16jaar en ik heb een nsr. Leuk forum hebben jullie hier. Mijn nsr is haast nog helemaal origineel. Alleen de uitlaat is anders, is een proma en dikkere luchtslang+spruitstuk uitgeboord. Hij loopt nu +-70km/h. Kun je nog dingen veranderen om hem met originele cilinder harder te laten lopen?
Alvast bedankt.



Hey, eindelijk een naam genoot Mare, welkom op het forum.
 
It is going to be a Endless summer...
-Michiel RS- 25-11-01?01:05 Print reply
Posts: 2803
dus omdat een nsr anders zoveel power uit de std cilinder haalt dat ie te hard gaat hebbe ze er maar een 9mm tusse gefrut :n

Hmm vreemd dat de nsr dan zoveel meer power heeft, waar komt dat vandaan dan ? alleen vanwege LC koeling ofzo?
 
verwijderd 25-11-01?09:48 Print reply
Posts: 4082
groot membraan, grote spoelpoorten...

daarom is ie ook begrensd op de versnellings bak.

tsx is niet begrens op de bak, dus heeft minder vermogen
 
SpeedYveS 25-11-01?14:17 Print reply
Posts: 1644
begrenst op de bak? leg uit?... een v minder vin ik niet echt begrenst hoor... hoogstens cheap.
 
schakelbrommerfan 26-11-01?15:09 Print reply
Posts: 55
Ja het spruitstuk is inderdaad van 9mm naar 13mm geboord. Ik vraag me alleen af waarom de hoge toeren bij mij het niet doen, hoeveel toeren draait een originele50cc cilinder op een originele uitlaat, want de berg af van mij loopt hij 80km/h en met de wind achter in de rug 85km/h. Heeft hij dan te weinig bezine ofzo in de hoge toeren?
 
SpeedYveS 26-11-01?16:13 Print reply
Posts: 1644
FUCK de hoge toeren van jou he, wat wil je nou? een standaard cyl is standaard! dat draait toch geen hoge toeren!! daar is hij niet op gemaakt! koop een snelle cylinder als je hoge toeren en meer speed wil!

no offence op dat je dom ben hoor

EDIT: een std NL cyl draait op TOP zo'n 9000 rpm maximaal.

[This message is edited by YVES tm on 26-11-01 16:17]
 
schakelbrommerfan 26-11-01?16:20 Print reply
Posts: 55
Doe maar rustig hoor, net of jij alles weet, maar die van mij loopt bij de 70 +-8500toeren per minuut en bij de 80km +-10000 en ik vind dan dat de cilinder dat wel aankan, maar ik bedoel kun je hem niet rechtvooruit ongeveer 80 laten lopen, of wat moet ik doen om hem dat te laten lopen en wat rustiger antwoorden mag ook wel he
 
SpeedYveS 26-11-01?16:27 Print reply
Posts: 1644
WAT voor type nummer cylinder heb je dan? want als je een NL std cyl heb klopt er echt iets niet als je 10000 rpm maakt met dat ding hoor. dan is er in geveild, of je maak overtoeren door STORM me ofzo.
 
B3AST 26-11-01?16:30 Print reply
Posts: 2469
ik denk niet dat jou cylinder 10000 RPM maakt... sterker nog: ik weet wel zeker van niet!! je hebt gewoon een afwijking in je toerenteller....

als je meer toeren wilt, moet je tunen...
 
- insane in the brain -
-Michiel RS- 26-11-01?17:16 Print reply
Posts: 2803
En als je standaard cilinder 10000 toeren maakt, wat zit je dan te zeuren dat ie geen hoge toeren maakt
 
barry 26-11-01?19:04 Print reply

Posts: 7387
hij wil zeker 16/18000 toeren draaien

net zoals markietje mb freak wat die zei, met zijn 16000 toeren
 
He?
B3AST 26-11-01?19:43 Print reply
Posts: 2469
oh Tsjaap en ik hadden het vanmiddag nog over toerentallen...

en volgens onze theori ontstaat er in de cylinder een gigantisch smeltbad, en komt je zuiger als vloeibaar metaal je uitlaat uit druppen als je met een langeslag-blok zoveel toeren gaat maken
 
- insane in the brain -
barry 26-11-01?19:57 Print reply

Posts: 7387
hmm... daar zit wat in
 
He?
Sneks 26-11-01?19:59 Print reply
Posts: 2499
Toch moet het voor race's wel kunnen, kreidler hebben een slag van 39,7mm, redelijk kort dus, en die kunnen blijkbaar toch enige tijd (op circuits) tussen de 12.000 en 15.000 (op circuits) toeren rijden

Ik weet niet hoeveel toeren nsr'en en mb's in de races maken, maar dat zullen er ook wel veel zijn. De zuigers zullen iig wel niet lang meegaan denk ik.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 1265 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved