Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wat is beter?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 714 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22423 - wat is beter?
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3237 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsx crosser 25-9-2004 8:54 Print reply

Posts: 2356
Tsx neme!! Mt ziet er niet uit en rijdt eg nie lekker, veel te laag enzo. Betrouwbaarheid zit volgens mij geen verschil tussen...

Dit bericht is ge-edit door tsx crosser op 25-9-2004 8:54
 
Ktm Sx-f 250
Splendid 25-9-2004 9:02 Print reply

Posts: 8421
ik heb MT en heb er nog NOOIT problemen mee gehad...behalve kleine dingetje natuurlijk zoals pakkingen vervangen enz...

MT kan je ook vet mooi maken,,,ik heb nu dus kortere achterbrug met kleiner achterwiel, daker tankkapje en karbon op de tank

ziet er echt niet verkeerd uit
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Splendid 25-9-2004 9:03 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx crosser

Tsx neme!! Mt ziet er niet uit en rijdt eg nie lekker, veel te laag enzo. Betrouwbaarheid zit volgens mij geen verschil tussen...

Dit bericht is ge-edit door tsx crosser op 25-9-2004 8:54


Daar hebben we ophogen voor sjon

zoals je in mn vorige post al ziet kan je een MT echt wel mooi maken
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
theredone51 25-9-2004 10:17 Print reply

Posts: 2506
@ splendid:
sorrie dat ik het zeg, maar vind je mt echt niet mooi (mt in het algemeen)
Mt's zijn echt klein ik(1.94m) ben echt een reus op zoon ding, ophogen ziet het model er niet meer uit.

TSX daarentegen pas ik makkelijk op, rijd fijn, zit fijn, stuurt fijn, enz.
Veel onderdelen voor te krijgen (ook voor mt) en groot voordeel: standaard 5-bak, rijd toch net iets fijner vind ik dan een 4-bak(MT) (is te veranderen, maar toch).

Kwa schakelen, allebei de blokjes zijn erg fijn, je kunt onder allebei de brommers een groter blok hangen (TSX => Ts80x blok of Ts125 en onder MT een MT/MB 80 blok).

Kortom, ben je beetje groot, koop een TSX, rijd dan namelijk echt 10x beter dan een mt. En zijn ook leuk voor om te bouwen naar supermotard ofzo.

Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 25-9-2004 10:18
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
acer 25-9-2004 10:21 Print reply

Posts: 871
en een mtx sh dan?
ziet er beter uit als een tsx, vind ik, en is ong even groot
 
Willy Billy
senda80cc 25-9-2004 10:52 Print reply

Posts: 3434
ik zou voor de tsx gaan is niet kapot te krijgen kijk maar naar blukaap
 
Keep on rockin' in a free world
de_koen 25-9-2004 10:53 Print reply

Posts: 5595
discussie is al tig keer gevoerd maar goed

mt is goedkope brakke brommer waar ze veelste veel voor vragen

tsx oogt leuker, maar is allemaal wat iel

mtx-sh en mtx-r zijn gewoon goede/dikke brommers van de oude tijd
 
Honda 5-Bak te koop
mr200r 25-9-2004 21:26 Print reply
Posts: 5122
Ja de prijzen van mt is gewoon belagelijk.
 
mr200r
Endymion 25-9-2004 22:28 Print reply

Posts: 1583
stelletje lullen

iedereen die een mtx-sh heeft zegt Koop een sh want die zijn beter

en mense die een tsx hebbe zeggen koop een tsx want die is beter


tjonge jonge onderbouw je mening niet zovan brak lelijk of dom
 
As your agent, I am beyond death
Blukaap2 25-9-2004 22:59 Print reply

Posts: 9953
Hij vroeg om de keuze tussen TSX en MT, dan zeg ik: TSX.

Tussen MTX-sh en TSX zou ik een MTX-sh kiezen, die vind ik zelf fijner rijden (TSX zit ik enorm klote op, om maar iets te noemen) en zijn (vind ik) wat makkelijker en vooral meer onderdelen voor te krijgen.

En ik vind ze in veel opzichten slimmer in elkaar zitten, ze komen op mij gewoon veel completer over.

(en nu niet beginnen over mijn TSX, want die is opvallend compleet)
 
Stoere brommers
Blub 25-9-2004 23:22 Print reply

Posts: 459
heey, altijd een gezeur tussen de suzuki mensen, en de honda mensen. je moet gewoon kiezen wat jij zelf het beste vind, zelf ben ik voor een tsx gegaan, goed betrouwbaar en ziet er goed uit, van honda weet ik het niet, geen ervaring mee, ze zien er naar mijn mening wel minder mooi uit.

dus zelf even orienteren en de knoop doorhakken
 
suzuki aan de macht
Lykantroop 26-9-2004 1:11 Print reply

Posts: 4754
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

ik heb MT en heb er nog NOOIT problemen mee gehad...behalve kleine dingetje natuurlijk zoals pakkingen vervangen enz...









ik heb op mn tsx in 1,5 jaar tijd nooit pakkingen hoeven te vervangen

Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 26-9-2004 1:12
 
JCG 26-9-2004 3:18 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blub

heey, altijd een gezeur tussen de suzuki mensen, en de honda mensen. je moet gewoon kiezen wat jij zelf het beste vind, zelf ben ik voor een tsx gegaan, goed betrouwbaar en ziet er goed uit, van honda weet ik het niet, geen ervaring mee, ze zien er naar mijn mening wel minder mooi uit.

dus zelf even orienteren en de knoop doorhakken


Ik ben voor honda gegaan . En hou betrouwbaar zwe zijn ligt vooral aan de bestuurder. De eigenaar voor mij had alleen maar problemen met mij MB ik rijd er nu bijna een jaar op een geen enkel problemen gehad.

ALs ik moest kiezen tussen een MT of TSX een TSX. Omdat die een slag groter is, een mtje lijkt zo klein. Ik kijk dus naar het uiterlijk, de kwaliteit kan ik weinig over zeggen, heb nog nooit een suzuki gehad. Een vriend van mij wel en die had er nooit problemen mee. Dus koopt wat je het mooiste vind.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Saknet 26-9-2004 4:43 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

ik heb MT en heb er nog NOOIT problemen mee gehad...behalve kleine dingetje natuurlijk zoals pakkingen vervangen enz...









ik heb op mn tsx in 1,5 jaar tijd nooit pakkingen hoeven te vervangen

Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 26-9-2004 1:12

goh, als ik mijn mb origineel houd durf ik te wedden dat ik dat kan beaten met wel 5 jaar...
wil niet zegegn dat dat met tsx niet lukt ori..

PUNT IS DAT
je moet zelf kiezen, want het gaat enkel om je eigen smaak, hoe goed je brommer rijd, ligt geheel aan je sleutel kunsten... of je portemonnee

ps als je opgevoerd wil gaan rijde moet je al wat selectiever zijn maar ja wie rijd er tegenwoordig nog uberhaupt opgevoerd met een trommelrem voor... hahahahahahaha mijn mening: neem geen MT/x//ot/sh en neem ook geen TSX (heb ze allen gehad behalve dan mtx-sh) behalve als je graag beunt of origineel gaat rijden (ik haat trommelremme die dingen slaan soms zomaar vast.. bij mij vooral op van die natte scheve stenen wegen)


Dit bericht is ge-edit door Saknet op 26-9-2004 4:52
PS: dit is een heel erg interesante vraag als je al eens een tsx in topstaat hebt gezien, een mt in topstaat, en een tsx totaal wrak, en een mt totaal wrak...

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 26-9-2004 4:55

nee serieus ik vind dit soort vragen echt belachelijk eigenlijk.. alles is nu eenmaal relatief

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 26-9-2004 4:57

ik zelf zou voor mtx-ot gaan en daar schijfrem voor opzette

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 26-9-2004 5:00
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Joscross 26-9-2004 4:57 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

[...]

goh, als ik mijn mb origineel houd durf ik te wedden dat ik dat kan beaten met wel 5 jaar...
wil niet zegegn dat dat met tsx niet lukt ori..

PUNT IS DAT
je moet zelf kiezen, want het gaat enkel om je eigen smaak, hoe goed je brommer rijd, ligt geheel aan je sleutel kunsten... of je portemonnee

ps als je opgevoerd wil gaan rijde moet je al wat selectiever zijn maar ja wie rijd er tegenwoordig nog uberhaupt opgevoerd met een trommelrem voor... hahahahahahaha mijn mening: neem geen MT/x//ot/sh en neem ook geen TSX (heb ze allen gehad behalve dan mtx-sh) behalve als je graag beunt of origineel gaat rijden (ik haat trommelremme die dingen slaan soms zomaar vast.. bij mij vooral op van die natte scheve stenen wegen)


Dit bericht is ge-edit door Saknet op 26-9-2004 4:52



1: Je zit gvd 3,5 half jaar op het forum, leer quoten
2:kn?ppe trommelremmen zijn prima, houden het beter uit bij regen als schijven
3:MTX en TSX kan je allebij schijfremmen inbouwen als je er een beetje moeite voor doet

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 26-9-2004 4:57
 

Dit topic is 3237 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved