Honda eunt, m'n NS-1 is op een kapotte cdi nog nooit kapot geweest gewoon niet opvoeren he 80 cc honda is zo betrouwbaar als maar kan... 50cc honda's heb ik geen ervaring mee, weet wel dat de meeste sloom zijn.
Honda eunt, m'n NS-1 is op een kapotte cdi nog nooit kapot geweest gewoon niet opvoeren he 80 cc honda is zo betrouwbaar als maar kan... 50cc honda's heb ik geen ervaring mee, weet wel dat de meeste sloom zijn.
ehhhh was jij die gast die op een ns1 een nsr 50cc cilinder wou zetten?
honda's zijn gewoon zeer goede brommers/scooters voorral als je ze orgineel laat,dan lopen ze altijd goed en hard en zo zuinig als de tering maar veel mensen verzieken de naam van honda omdat ze op die gare mttjes rijden die er niet voor gemaakt zijn om harder als 80/90 te rijden tenzij je dood wil, maar de wat betere zoals de mbx en nsr ns1 mtx die zijn gelijk veel netter en degelijker als die andere meuk,en daar heb je weinig gezeik mee als je ze standaart laat of onbegrensd. maar een brommer die opgevoerd is slijt toch vele malen harder ongeacht het type merk enz