Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - sobw racers?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22384 - sobw racers?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotoCrossIpkiss[stan] 23-9-2004 20:47 Print reply

Posts: 7744
zoveel voor 50cc

[sure]
 
hoi
mt80 23-9-2004 20:48 Print reply

Posts: 2071
uh jah?
 
wiebutt 23-9-2004 20:48 Print reply

Posts: 6264
16 a 18 pk dacht ik hoor

Edit : op de oldtimer races haalde ze ook zoiets ...

Dit bericht is ge-edit door wiebutt op 23-9-2004 20:48
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
jangnoe 23-9-2004 20:52 Print reply

Posts: 258
220 op ouwe kreidlers ofzo... maar ze hadden dan wel veel (17 dacht ik) versnellingen

zulle er zulke bakkies voor mb zijn, dan ga k ze zeker niet kopen... krijg je naast tennisarm, ook nog schakelvoet
 
GMP 407 23-9-2004 20:54 Print reply
Posts: 1182
en koppelings hand

 
Streetracing team HGV - GMP 407
MotoCrossIpkiss[stan] 23-9-2004 20:55 Print reply

Posts: 7744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jangnoe

220 op ouwe kreidlers ofzo... maar ze hadden dan wel veel (17 dacht ik) versnellingen

zulle er zulke bakkies voor mb zijn, dan ga k ze zeker niet kopen... krijg je naast tennisarm, ook nog schakelvoet


12
 
hoi
Leen 23-9-2004 21:02 Print reply

Posts: 26877


15.9 PK KTM blokje, is getest met dynobank

is dus ook 50cc he
 
jangnoe 23-9-2004 21:06 Print reply

Posts: 258
102e POST

leuk... maar zoiets is niet onder een mb te plakke denk k dus...

@ pro-tuning: met wat voor brommer rij je in de sobw?

 
pepijn 23-9-2004 21:25 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia-AF1

[...]


+ het onderhoud, + diverse reserve onderdelen, + het vervoer naar de wedstrijden door heel het land, + iedere wedstrijd nieuwe banden, + bij evt. vallen kosten van een nieuwe helm..

Al met al een hoop geld, zou het echt niet kunnen opbrengen , al werk ik fulltime..

Goede sponsor zoeken dus


elke race nieuwe banden lijkt me ietwat overdreven....
 
jangnoe 23-9-2004 21:26 Print reply

Posts: 258
lijkt mij dat je op meerdere manieren kan rijden, voor je lol en om te winnen

als je voor je lol rijd hoef je niet om de 3 races je blok te vervangen (denk ik zo want ik rij braaf )
 
Blukaap2 23-9-2004 21:27 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GMP 407

en koppelings hand



Koppeling gebruiken met opschakelen is voor losers .
 
Stoere brommers
pepijn 23-9-2004 21:27 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Koppeling gebruiken met opschakelen is voor losers .


echte mannen trappen hem zo in zen versnelling
 
-Tom- 23-9-2004 21:28 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]

[...]


12

Neen, je had ze met 16 versnellingen, net zoals een mountainbike, 4x4 versnellingen.
En die 220 km/h ging was de wereld record machine, de oude 50cc racers (niet eens perse van kreidler) gingen tegen de 180 km/h aan. Suzuki heeft een 2x25cc racer gehad, die werd alleen gediskwalificeerd omdat je maar met 1 cilinder mocht racen (maar die suzuki ownde de boel wel daar :P)

Dit bericht is ge-edit door -Tom- op 23-9-2004 21:28
 
FTS Member
Bullet 23-9-2004 21:28 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

In ter aar staan ook een paar 50cc mbtjes met zon 18 pk ofso
1200 koste die dacht ik


18pk?

Tino haalde 14/15 uit een honda sjeesblokje, vertel mij ff wie met een mb blok 18pk haalt....
 
**My BungHole Will Speak Now**
arie-de-arier 23-9-2004 21:57 Print reply

Posts: 10000
idd dan laat ik daar mn cil tunen
 
Allah is beter

Dit topic is 2903 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved