Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2236 - tunen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 475 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 21-11-01?16:01 Print topicpost

Posts: 7387
jah, ik zit een beetje in mijn 70cc te dremelen, mijn 70 autisa,

hij heeft trouwens een inhoud van 45.4mm, is dit ik keer uitgehoond?
maar in iedergeval, mijn inlaat heb ik al zeer bruut gemaakt en uitlaatpoort zit ook wel snor, maar mijn spoelpoorten, kan ik daar nog wat aan veranderen? ze zien er mooi afgewerkt uit al, mooi rond en zo. en best wel groot, of kan ik daar dus beter niks aan doen?
 
He?

Nick - Administrator 21-11-01?16:25 Print reply

Posts: 4967
Inhoud is iets anders dan de diameter hoor, die jij bedoeld.
Hij heeft een diameter van 45.4 mm.
Maar dat kan normaal zijn hoor want volgens mij had zeta standaard 45.5 mm...
 
Broske 21-11-01?16:31 Print reply
Posts: 532
zeta70 is 45mm...............
 
wepp
barry 21-11-01?16:31 Print reply

Posts: 7387
jah solly, verkeerd getypt, ik bedoelde de diameter, en het is bij mij ook 45.5mm

en ik heb hier een 50cc FA liggen die is uitghoond naar 44mm, en dat is me toch allemaal een portie klein!, inlaat spoelpoorten, uitlaatpoort, niet normaal meer, ik zal ff een poortmappie maken

 
He?
MB50TUNED 22-11-01?11:19 Print reply
Posts: 1054
jah, ik zit een beetje in mijn 70cc te dremelen, mijn 70 autisa,

hij heeft trouwens een inhoud van 45.4mm, is dit ik keer uitgehoond?
maar in iedergeval, mijn inlaat heb ik al zeer bruut gemaakt en uitlaatpoort zit ook wel snor, maar mijn spoelpoorten, kan ik daar nog wat aan veranderen? ze zien er mooi afgewerkt uit al, mooi rond en zo. en best wel groot, of kan ik daar dus beter niks aan doen?

Hoe weet je dat je uitlaatpoort goed is? En spoelpoorten kan je beter afblijven, ik spreek helaas uit ervaring . En het is heus niet zo hoe groter je inlaat hoe bruter. Het gaat om het verband tussen de poorten, als je 1 supergroot maakt maar de rest niet schiet je daar niets mee op. Met tunen stel je je poorten af op een bepaald toerental. En misschien heb jij je inlaat wel te groot gemaakt...
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
barry 22-11-01?12:20 Print reply

Posts: 7387
nee, ik heb mijn uitlaat poort niet super groot gemaakt, ik hem ietsjes opgehoogt, en ietsjes breder gemaakt, ik heb er echt wel opgelet dat hij niet te breed of te hoog wordt want dat heb ik allemaal opgezocht.
 
He?
B3AST 22-11-01?14:42 Print reply
Posts: 2469
beter maak je de inlaat niet TE groot zoals bij mijn polini. Das wel door Al!en gedaan, en hij weet wel wat ie doet, maar die cylinder is zooo bruut, een 20mm is gewoon simpelweg te klein voor die cylinder... dat loopt gewoon kut onderin en een dikke vette stotterzone enso...
 
- insane in the brain -
bartjan 23-11-01?10:31 Print reply
Posts: 109
kwestie van een powerbox erop zetten zodat ie onderin ook nog redelijk kracht heeft

 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt

Dit topic is 475 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved