honda_2takt_power |
21-9-2004 22:59 |
 Posts: 6744 |
ga naar de kb en dan honda en dan de exploded views en zoek de verschillen
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
Aard |
21-9-2004 23:08 |
 Posts: 710 |
Hmm.. kun je dat niet zien aan die pennetjes?
5 pennetjes: 6 bak
4 " 5 bak
3 " 4 bak
Of zitten niet al die gaatjes op de schakelwals?
Is alweer tijdje geleden.
|
|
|
|
barry |
21-9-2004 23:09 |
 Posts: 7387 |
'enige ergenis hier...' geeft niet hoor...
ik vraag niet hoe ik kan zien of het een 6bak wals is. MAAR -> hoe ik het verschil tussen deze 2 6bak walsen kan zien!
en honda 2takt power... voordat je weet zo'n repley geeft, kijk dan zelf eerst even...
|
|
He? |
|
Marthin |
21-9-2004 23:10 |
 Posts: 6164 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aard
Hmm.. kun je dat niet zien aan die pennetjes?
5 pennetjes: 6 bak
4 " 5 bak
3 " 4 bak
Of zitten niet al die gaatjes op de schakelwals?
Is alweer tijdje geleden.
hij weet wel dat het een 6bak is, maar weet niet waaruit het komt.
|
|
|
|
Roedi-Loerbeek |
21-9-2004 23:10 |
 Posts: 1492 |
hij heeft 2 zesbakken wil alleen weten of die uit mtx of nsr komt!!
te laat
Dit bericht is ge-edit door Roedi-Loerbeek op 21-9-2004 23:12
|
|
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT |
|
Joscross |
21-9-2004 23:29 |
 Posts: 12501 |
Bij een normaal schakelende 6 bak in een NSR/MBX etc zit aan het einde van de primaire as schroefdraad, om de koppeling vast te zetten, komt zo'n rare moer/ring omheen
Bij de normaal schakelende 6 bak in een MT/MB/MTX etc zit er geen schroefdraad op de primaire schakelas, maar een imhammetje om zo'n borgringetje in te zetten
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 21-9-2004 23:31
|
|
|
|
LambalraceR |
21-9-2004 23:33 |
 Posts: 2187 |
ik heb nu gewoon standaard mbx 6 bak en wil er een lange r2 6 bak in anders kom ik niet boven de 110 ofzow uit met dikke overtoere. en twv rond 17/36 dus wss moet ik dan opzijn kop schakelen, maar das niet erg. want wil wel normaal kunne tuffe en niet bij begin 100 blijven hange.
|
|
un fireblade..... het zou toch niet gekker moeten worden |
|
barry |
22-9-2004 6:55 |
 Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lambalracer
ik heb nu gewoon standaard mbx 6 bak en wil er een lange r2 6 bak in anders kom ik niet boven de 110 ofzow uit met dikke overtoere. en twv rond 17/36 dus wss moet ik dan opzijn kop schakelen, maar das niet erg. want wil wel normaal kunne tuffe en niet bij begin 100 blijven hange.
ja en?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Bij een normaal schakelende 6 bak in een NSR/MBX etc zit aan het einde van de primaire as schroefdraad, om de koppeling vast te zetten, komt zo'n rare moer/ring omheen
Bij de normaal schakelende 6 bak in een MT/MB/MTX etc zit er geen schroefdraad op de primaire schakelas, maar een imhammetje om zo'n borgringetje in te zetten
Dit bericht is ge-edit door Joscross op 21-9-2004 23:31
ja, maar ik wil dus weten hoe je het aan de wals kan zien, want ik heb volgens mij een wals van een nsr 6bak, maar de rest van een mtx r2...
hoe kun je dus het verschil in die 2 walsen zien...?
|
|
He? |
|
wipe-out |
22-9-2004 9:29 |
 Posts: 7672 |
MF --> TF
|
|
|
|
barry |
23-9-2004 17:55 |
 Posts: 7387 |
kick, niemand?
|
|
He? |
|
Joscross |
23-9-2004 17:58 |
 Posts: 12501 |
Waarom wil je dat eigenlijk weten?
Versnellingsbakken zelf zijn gewoon hetzelfde..
|
|
|
|
barry |
23-9-2004 18:07 |
 Posts: 7387 |
tis wel handig om te weten of je een nsr of mtx r2 wals hebt. want dan weet je dus of die op de kop of normaal schakelt. en als je dit voor de hand weet, is dat wat fijner dan als je er achterkomt als je blok alweer driekwart in elkaar zit...
dan kan ik dus uitkijken naar een andere wals o.i.d!
dus wie kan me vertellen wat de verschillen aan die 2 walsen zijn
|
|
He? |
|
Joscross |
23-9-2004 18:09 |
 Posts: 12501 |
Maakt toch weinig uit..?
Andersom vind ik zelfs lekkerder schakelen
2 kale carterdelen met de versnellingsbak er tussen is trouwens genoeg om het te testen..
10 min. werk
|
|
|
|
barry |
23-9-2004 18:10 |
 Posts: 7387 |
jonge wat bout mij nou wat jij fijn vind. ik stel hier een vraag om geholpen te worden op die vraag. en niet dat er eerst 13 repley's zijn waar ik geen fuck aan heb....
|
|
He? |
|
Joscross |
23-9-2004 18:11 |
 Posts: 12501 |
Tja als je aldoor zo reageerd kan je idd lang wachten op een knap antwoord.
|
|
|
|