Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2228 - honda nsr
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 3070 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Michiel RS- 22-11-01?23:55 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?

Quote:
Originally posted by: jeroentje?klaassen

Die van een vriend van mij draait 9000 toeren bij de 70, bij origineel kunnen ze volgens mij 10500-11000 toeren. Ik denk dat bij een grotere carbarateur dat ook kan. Bergaf kon die van hem 85km/h ik zat achterop, alleen hij draaide dan wel best veel toeren, dus ik denk met die 18mm denk ik 80 vooruit, kan dat niet kloppen?



eerst zit je te schreeuwen dat je brommer dit en dat heeft en dat ie wel zo hard loopt, en moet je kijken wat voor onzin je hier nou weer uitkraamt!

ten eerste een 18mm kan wel op een orginele cilinder maar verzuipt ie al bij half gas. of je moet er zo'n kleine sproeier in zetten dat je hetzelfde effect hebt met een 16mm of kleiner, en een orginele cilinder draait in de vrij 9000 rpm ong, altans die van mij wel en 7000 in de versnelling in de 4. en 80km/h haal je niet zomaar met een orginele cilinder, daar heb je een 50snel voor. dus volgens mij loopt jij echt uit je nek te lullen man, anders praat je wel anders...



Dat gelul over 18mm is niet waar, dan had je waarschijnlijk gewoon een te kleine sproeier erin

En wie het er nu nog over heeft dat z'n cilinder in z'n vrij wel 11000 toeren geeft is echt een sukkel, want zelfs met een standaard cilinder haalde een tsx van mij 11000 toeren, maar als je erop reedt ging hij maar 60 en kwam maar tot de 7000 toeren.
Dus je meet er helemaal niets mee, je molt alleen maar je krukas
 
nsr-gast 23-11-01?17:00 Print reply
Posts: 334
Ok een originele NSR 50 cilinder draait in zijn vrij max. 9500-10.000 toeren (das heel eggie want ik heb ook een tijdje met originele cilinder gereden dus ik kan het weten!!) In zijn 4 maakte die bij topsnelheid zo'm 8.500 toeren, dus die 11.000 lijkt me wel wat overdreven!!! Hoe stijl was die helling wel niet 40% of zo?!?!?! Mijn 70 malossi draait top net 10.500-11.000 toeren, laat staan een ori 50.
Met 13mm en proma (rest standaard) zal je nsr zo'm 65 lopen misschien 70 (en dan moet je nog wind mee hebben). 80 met ori??? Zou wel kunnen (heb het weleens gehoord), maar dan moet je er nog wel wat meer aan doen hoor!!
En dat van die 150 lijkt me iets sterk.....
Jongen uit me klas had Mb die 140 liep (135 op autoteller), maar die was ook redelijk getuned:
110cc cilinder (weet niet welk merk)
24mm carb
Powerbox
5-bak
DPR uitlaat (speciale uitlaat laten maken voor zijn cilinder, met proma liep die 15 (!) km zachter)
Hij heeft hem nu alleen verkocht....
 
frankarnhe 23-11-01?20:43 Print reply
Posts: 1213
Mijn ori nsr cilinder maakte afhankelijk van tandwielverhouding 7000-8000 toeren en met topsnelheid 65-75 km/h. Dit met 13mm carb, sproeier 75 en techno uitlaat. 18mm op 50cc standaard is kut.
 
SpeedYveS 24-11-01?01:48 Print reply
Posts: 1644
hehe.. mijn (niels nsr) zijn nsr, std cyl, pijp, carb. loopt 9000 Rpm met 4 bak en dat loopt 70 dan!! in ze vrij, zou ik niet weten maar ik denk zo'n 10000.

enne als je malossi 70 LC cyl maar MAX 11000 Rpm draait, is hij goed stuk hoor!! deze deed bij mij met een kut uitlaat en 13mm er voor nog 12000 Rpm!!!!!!
 
Hier_ben_ik - Administrator 24-11-01?07:24 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: Woeter TS80x

He ik dacht dat die 110 (of 100) malossi cilinders er alleen in luchtkoeling waren, maar dus ook in waterkoeling??
He en van die cc's he
ik heb ook wel eens gehoord dat die slag vd krukas op papier wat veranderd word, dus misschien is de werkelijk slag wel wat langer?!


ja en wie heeft er hier toevallig nog een Malossi 110 LC liggen? eigenlijk sales maarja,, hier ging het er toch al over.
 
Members zijn vervelend :-|
Sneks 24-11-01?10:03 Print reply
Posts: 2499
Die van mij maakt er ook maar 11000 door mijn rotte cdi. Maar met een goed werkende cdi die te veel vertraagd heb ik de 13000 gehaald.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
frankarnhe 23-11-01?20:43 Print reply
Posts: 1213
Hoeveel toeren die maakt in de laatste versnellling is ook afhankelijk van je ontstekingstijdstip, juiste afstelling en tandwielverhouding en niet alleen van je cilinder + carb + uitlaat, het is een combinatie
 

Dit topic is 3070 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved