Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #2228 - honda nsr
|
Pagina 4 van 5
|
Dit topic is 3085 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Siepie Wokkel |
22-11-01?17:42 |
Posts: 3888 |
sjongejonge, broske en zeta boy jullie zijn wel alles hoor tsss. wat boeite het nou of je er 3uur over doet of 1uur. jullie willen altijd maar beter dan anderen zijn he. en jullie gelofen bijna nooit wat als iemand harder rijd dan jullie. en waar slaat het op dat origineel voor mietjes is. tsjongejonge als die jongen dat eronder hebben wil laat m, tsss altijd maar afzeiken jullie he.
sluit dit topic maar jah :(
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
barry |
22-11-01?17:51 |
Posts: 7387 |
ben het wel met crosskut eens
|
|
He? |
|
snellensr |
22-11-01?18:13 |
Posts: 13 |
nou nou, jullie mogen zelf weten hoe lang je erover doet, ik doe er ook niet lang over, en hoe komen jullie aan drie volle dagen, maarja ik ga er maar niet op in, weten jullie wel hoe hard een nsr met een originele 50cc loopt met techno race uitlaat en met 18mm carbarateur? En welke sproeier moet ik daar voor kopen?
|
|
|
|
B3AST |
22-11-01?18:20 |
Posts: 2469 |
ik denk 70 ofso met zware vertanding...
ik denk niet echt dat het geweldig rijdt eigenlijk....
|
|
- insane in the brain - |
|
Sneks |
22-11-01?18:20 |
Posts: 2499 |
rijd rond de 75, en sproeier, koop gewoon 80-85-90-95. Dan heb je altijd ongeveer de juiste ertussenzitten
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
snellensr |
22-11-01?18:26 |
Posts: 13 |
Ik heb ook nog een 13mm liggen, kan ik die beter gebruiken?? Een vriend van mij heeft dat namelijk ook alleen heeft hij een proma, alleen krijgt hij de hoge toeren niet, ik denk te weinig benzine, dus denk ik dat deze minder geschikt is.
|
|
|
|
Sneks |
22-11-01?18:33 |
Posts: 2499 |
originele cilinder draait geen hoge toeren
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
snellensr |
22-11-01?18:40 |
Posts: 13 |
Die van een vriend van mij draait 9000 toeren bij de 70, bij origineel kunnen ze volgens mij 10500-11000 toeren. Ik denk dat bij een grotere carbarateur dat ook kan. Bergaf kon die van hem 85km/h ik zat achterop, alleen hij draaide dan wel best veel toeren, dus ik denk met die 18mm denk ik 80 vooruit, kan dat niet kloppen?
|
|
|
|
Rick |
22-11-01?18:46 |
Posts: 3788 |
vind het wel een beetje dom dat je eerst hier hard op loopt te scheppen dat je nsr 150 gaat en nu ineens zeggen "ja ik ben maar origineel gaan rijden want er staat politie" wat is het volgende dat je gaat zeggen? "ja ik heb gister me 80blokkie en snelle troep verkocht"?
tering zeg dan gewoon meteen eerlijk dat je standaard rijdten ga niet om stoer te lopen doen opscheppen over ja me nsr gaat 150
|
|
Ride like your ass is on fire!!! |
|
B3AST |
22-11-01?18:46 |
Posts: 2469 |
UUUHH een originele cylinder die 9000 belast maakt is best een hoop, meer zou die echt niet halen, zeker geen 10500 ofso!!! en als je maat daarme bergaf zo hard gaat dan was dat een hele stijle bult en kon die beter zn koppeling inhouden dan ging die waarschijnlijk nog een hoop harder...
want volgens mij draait een origineeltje in zn vrij nieteens zoveel toeren dus lijkt me sterk dat ie dat bergafwaards wel kan...
|
|
- insane in the brain - |
|
barry |
22-11-01?18:53 |
Posts: 7387 |
Quote: Originally posted by: jeroentje?klaassen
Die van een vriend van mij draait 9000 toeren bij de 70, bij origineel kunnen ze volgens mij 10500-11000 toeren. Ik denk dat bij een grotere carbarateur dat ook kan. Bergaf kon die van hem 85km/h ik zat achterop, alleen hij draaide dan wel best veel toeren, dus ik denk met die 18mm denk ik 80 vooruit, kan dat niet kloppen?
eerst zit je te schreeuwen dat je brommer dit en dat heeft en dat ie wel zo hard loopt, en moet je kijken wat voor onzin je hier nou weer uitkraamt!
ten eerste een 18mm kan wel op een orginele cilinder maar verzuipt ie al bij half gas. of je moet er zo'n kleine sproeier in zetten dat je hetzelfde effect hebt met een 16mm of kleiner, en een orginele cilinder draait in de vrij 9000 rpm ong, altans die van mij wel en 7000 in de versnelling in de 4. en 80km/h haal je niet zomaar met een orginele cilinder, daar heb je een 50snel voor. dus volgens mij loopt jij echt uit je nek te lullen man, anders praat je wel anders...
|
|
He? |
|
Zeta-boy |
22-11-01?20:11 |
Posts: 2066 |
Quote: Originally posted by: Crossking Tha Man?
sjongejonge, broske en zeta boy jullie zijn wel alles hoor tsss. wat boeite het nou of je er 3uur over doet of 1uur. jullie willen altijd maar beter dan anderen zijn he. en jullie gelofen bijna nooit wat als iemand harder rijd dan jullie. en waar slaat het op dat origineel voor mietjes is. tsjongejonge als die jongen dat eronder hebben wil laat m, tsss altijd maar afzeiken jullie he.
sluit dit topic maar jah :(
WIL JIJ GODVERDOMME EENS FF JE GORE KANKERBEK DICHT HOUDEN KLOOTZAK. WAAR HAAL JE HET GORE LEF VANDAAN OM BROSKE EN MIJ DE LES TE LEZEN. DE KNUPPEL KOMT HIER MET ZIJN STERKE VERHALEN VAN MIJN NSR GAAT 150 ENZO. LATER KOMT IE MET HET GEZEIK DAT HIJ DRIE DAGEN BEZIG IS MET HET VERWISSELEN VAN EEN BLOKJE EN NOU WEET HIJ NIET EENS WAAR HIJ HET OVER HEEFT!!!!!!!!!!!!!! Ik heb NIET gezegd dat onze brommers het snelste zijn en als je goed hebt gelezen (wat JIJ wel weer eens niet hebt gedaan) heb je kunnen lezen (wat je naar mijn id niet kan) dat ik zei dat je niet perse een mietje bent als je origineel rijdt. Degene die hier godverdomme altijd zit op te scheppen over zijn brommers dat ben jij. ja en deze oetlul die nu weer op het forum is gekomen. En hoe wij aan drie volle dagen komen. Wat dacht je van vakantie of het weekend.
Egt Crosskut ik heb het gehad met jou. Ik vond je al strontvervelend maar nu heb je het toch egt heel erg verknald. Hoe kom je er in hemels naam bij dat Broske en ik iedereen alleen maar afzeiken!!!!!!!!!!!!!
(ja ik ben kwaad)
Voor de mensen die er moeite mee hebben: sorry voor het gescheld!
[This message is edited by Zeta-boy on 22-11-01 20:27] |
| |