Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1007 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2228 - honda nsr
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3072 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bartjan 22-11-01?11:27 Print reply
Posts: 109
het zou best kunnen
mijn nsr reed met malossi110 (flink uitgehoond), 24mm en leovinci uitlaat ook 130 (135 op autoteller)
en nu met euro110 (eigenlijk 98, lage toeren cilinder), 24mm en leovinci uitlaat (hoogtoerig, dus werkt niet zo goed samen) en met een compressie-verhouding die lager is dan dat ie origineel is, rijdt ie toch nog 115 (120 op autoteller)

 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
MB50TUNED 22-11-01?11:48 Print reply
Posts: 1054
Ja, euro 110 is cool, helemaal met een zelfgemaakte laagtoerige uitlaat. MAakt er trouwens iemand wheelies met een mbx op pure kracht ? Lukt mij namelijk niet, maar is ook nog niet helemaal goed afgesteld ivm met sproeier probleem.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
bartjan 22-11-01?12:05 Print reply
Posts: 109
ja, dat lukt wel, maar niet erg hoog of lang (20cm hoog en 1m ofzo)
trouwens meer dan 9000 toeren maakt ie niet tijdens het rijden

 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
barry 22-11-01?12:25 Print reply

Posts: 7387
mooi toch, zuipt ie ook niet zoveel
 
He?
Zeta-boy 22-11-01?16:17 Print reply

Posts: 2066
Ik kon dat wel ja met mijn mbx met 110 euro en 32 mm. Mijn mbx maakte tijdens het rijden ongeveer 11500 toeren.

[This message is edited by Zeta-boy on 22-11-01 16:19]
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
snellensr 22-11-01?16:21 Print reply
Posts: 13
Ok dan, ja jullie moeten het maar zelf weten of je het gelooft op niet, maarja ik heb pas een brommercertificaat gehaald, dus ik dacht ik leg mijn originel blok er maar onder, anders heb ik serieuse problemen met de politie, mijn school zit namelijk in de stad. Ik was vandaag vroeg uit, dus heb ik het 80cc-blok eraf gehaald en nu ben ik bezig de originele erop te leggen, ik hoop voor zaterdag ermee klaar te zijn, ik zit alleen te twijfelen of ik een 13mm of een 18mm carbarateur bij mijn brommer erop leg. Heb alleen een originele voor dat blok en een techno race uitlaat of een 80cc proma of een 110cc homoet uitlaat, dus wordt denk ik techno of proma, maar denk ik techno. Hoe hard kan hij dan lopen, kan iemand mij een goede setup geven?
 
snellensr 22-11-01?16:26 Print reply
Posts: 13
met originele bedoel ik 49cc standaard van nsr.Dus de cilinder, mzzl
 
Broske 22-11-01?16:28 Print reply
Posts: 532
whahahahahhahahahaha, orgineel is voor mietjes man!!!!!!!!!!tsssssssssssssssssss, ik lach jou uit!!!!!eerst stoer doen en dan opeens orgineel rijden, jij bent echt een loser jonge!!!!en een blokkie wissele doe je 3 dagen over?????whahahahaha, dan ben je echt lomp bezig!!!ik wissel in nog geen uur zo ff een blokkie hoor!!!
 
wepp
Zeta-boy 22-11-01?16:36 Print reply

Posts: 2066
Ja dus, De school waar Broske en ik op zitten zit bijna naast de politie. Er zitten maar iets van 4 gebouwen tussen. En wij rijden ook altijd opgevoerd. En je bent egt een loser eerste klas als je er 3 dagen over doet om een nsr blokje te wisselen hoor. Broske en ik doen er als alles meezit 3 dagen over om een brommer uit elkaar te halen, te spuiten en in elkaar te zetten. Egt een mietje ben jij hoor!!!!!!!!! Eerst een grote bek geven en opscheppen over je brommer en dan origineel rijden. Ok origineel rijden is niet voor mietjes perse, maar wel als je eerst zit op te scheppen.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
snellensr 22-11-01?17:02 Print reply
Posts: 13
Ik doe ook geen 3 dagen over blok wisselen en als jij in een uurtje erop het liggen ben je knap, heb je ooit ook gehoord van kappen eraf halen!!! Heb je niet zo veel bij een mb he! Heb je niet aangedacht he. Ik moet er ook nog een cilinder en carbarateur en die shit opflikkeren en dan afstellen. En nog iets een klein verschil he een 70 en een 110cc, dus dat slaat nergens op van ik ga ook met mijn brommer naar school en er staat wel vaker een rollenbank, dus dan kan ik ook wel dat blok afleveren, heb ik echt geen zin in!Dus denk effe na voordat je iets zegt. :a
 
B3AST 22-11-01?17:10 Print reply
Posts: 2469
jongens rustig...

beter sluit nick dit topic even....
 
- insane in the brain -
Broske 22-11-01?17:15 Print reply
Posts: 532
denk jij ff na voor je iets zegt!!!!ik heb een nsr!!duh!!
 
wepp
barry 22-11-01?17:26 Print reply

Posts: 7387
als ik mijn brommer uit me kaar haal en spuit, doe ik daar anderhalf week over omdat ik relax werk , en ook altijd met andere dingen bezig ben tegelijk, en nooit de hele dag aan een brommer zit, ik kan het ook wel in 3 dagen, maar dan trek je er 3 volle dagen voor uit, maak mij niet wijs dat je het in 2/3 uurtjes per dag in 3 dagen een brommer uit me kaar haalt, spuit en weer in me kaar zet.
 
He?
Zeta-boy 22-11-01?17:27 Print reply

Posts: 2066
Jonge ik heb een mb gehad en broske heeft een nsr. En bij een mb is het zelfs moeilijker om een dlok te wisselen. Kappen zij er zo vanaf. Afstellen, doe je geen 3 dagen over. Kortom je loopt uit je nek te lullen.

En van mij deze topic gesloten worden!!!!!!!!!!
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Zeta-boy 22-11-01?17:33 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?

als ik mijn brommer uit me kaar haal en spuit, doe ik daar anderhalf week over omdat ik relax werk , en ook altijd met andere dingen bezig ben tegelijk, en nooit de hele dag aan een brommer zit, ik kan het ook wel in 3 dagen, maar dan trek je er 3 volle dagen voor uit, maak mij niet wijs dat je het in 2/3 uurtjes per dag in 3 dagen een brommer uit me kaar haalt, spuit en weer in me kaar zet.


Dan zitten wij ongeveer 6 uur per dag aan de brommer te sleutelen enzo.....
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??

Dit topic is 3072 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved