Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 967 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2228 - honda nsr
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3071 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MB50TUNED 20-11-01?23:15 Print reply
Posts: 1054
Ik vind dit een beetje sneu. Je kan malossi en mikuni niet eens spellen. 125 malossi bestaat niet, en euro ook niet, ga maar navragen bij eurocilindro. En die snelheden zijn al helemaal belachelijk.

En 40 mm op een gijtijzeren cilinder, hoeveel toeren draai je??? DREAM ON!

[This message is edited by MB50 TUNED on 20-11-01 23:24]
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
markietje 20-11-01?23:26 Print reply
Posts: 141
Misschien is zijn NSR wel een AC blok.
Dan is er wel een grotere cilinder voor te krijgen.
Of heb ik het dan ook mis.

 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
MB50TUNED 20-11-01?23:46 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: markietje?MB-Freak

Misschien is zijn NSR wel een AC blok.
Dan is er wel een grotere cilinder voor te krijgen.
Of heb ik het dan ook mis.



Ja, laten we ff 14000 of meer rpm draaien met een lange slag en lucht gekoeld. Weet je wel niet hoe hoog die zuiger snelheid dan is en hoe warm het wordt en hoe hard het slijt? dat is al helemaal onmogelijk.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
markietje 21-11-01?08:38 Print reply
Posts: 141
Ach je moet toch een reden vinden/zoeken dat er een grotere cilinder
op een NSR kunt zetten.
Het hele verhaal van hem geloof ik toch al niet.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
Pingu 21-11-01?10:10 Print reply
Posts: 1842
Het is wel een stoere setup als het klopt, maar dat geloof ik niet. Ik heb weleens van iemand gehoord die er een 250cc crossmotorblok onder had gelegd. (frame helemaal verbouwd) En hij haalde de 150 als ik het goed heb, harder durfde hij niet, dus die snelheden van jou lijken me overdreven.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
barry 21-11-01?10:14 Print reply

Posts: 7387
een hpi ontsteking doet ook wat, maar je zult echt nooit 150 hebben gereden want daar zijn je hele banden niet op berekent, staat er wel op als het goed is

een binnenrotor onsteking lijkt me zo gaaf he, vette gas reactie en vet optrekken
 
He?
Zeta-boy 21-11-01?14:57 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: jeroentje?klaassen

Ehm.. ken austia niet echt, maar ik denk dat mallosie wel vaak de snelste is, en ik heb een powerfilter en allerlei shit eraf gehaald, hij moet het echt wel halen, wat voor uitlaat had hij trouwens?

Jonge vraag maar na bij de brommerboer. Autisa is de snelste cilnder die er te krijgen is. Mallosie is no way sneller als een autisa, ja als je hem professioneel laat tunen zou het wel kunnen. En hoezo komt ie bij een proma niet hoog in de toeren. Is 13000 in de hoogste versnelling op top niet hoog genoeg dan. Proma is JUIST een hoogtoerige uitlaat. En die powerfilter helpt geen ene reet. Het beste werkt een twin-air filter.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
frankarnhe 21-11-01?15:54 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: jeroentje?klaassen

mallosie is wel 110cc kijk maar bij 50snel vdhparts, je kan ze heus wel bestellen hoor, maar ik zeg al je moet een goede uitlaat hebben(110 cc homoet is goed) en een hele zware vertanding. IK had eerst een 80cc proma daar liep hij maar 130-140 op, hij kreeg gewoon de hoge toeren niet echt, deze doet dat veel beter. Op een techno race gaat hij trouwens ook onwijs hard, alleen blaas je die wel eens open. 160 is overdreven, maar 150 haalt hij wel.


Een gozer hier in arnhem rijd met z'n nsr 110cc malossi echt wel 140+km/h , waarom zou deze snelheid niet haalbaar zijn, als je met 70cc en zware vertanding al 110km/h kunt halen
Ik heb 2x mijn techno opengeblazen:(

Maaruh heb je ook foto's van je snelle nsr dan?
 
B3AST 21-11-01?19:09 Print reply
Posts: 2469
ik geloof er ook geen fuck van...

enne, een 110cc malossi LC = 98cc, een 70cc Whatever op honda brommers (op 45mm) is ook gewoon 66cc eigenlijk, reken maar na....

enneh 125cc eurocylindro = bull shit...

enneehhhh toch welkom
 
- insane in the brain -
snellensr 21-11-01?22:56 Print reply
Posts: 13
150 haal je echt wel, en pas op als je een crossmotor pakt, omdat die zo licht zijn vertand, die zijn alleen op trekkracht gemaakt, ze kunnen echt wel sneller als je die tandwielen verandert. Ik weet niet waarom die met die proma80 minder hard liep, hij draaide best veel toeren +-12500 toeren/minuut. Maar harder wilde hij niet en hij hield ook wat in, met mijn homoet draait hij ongeveer 14000toeren per minuut in de eerste paar versnellingen. En het is een watergekoeld blok dus die kan wel wat meer aan. En ik heb ook een 80cc blok, een origineel blok kan dit nooit aan, begrijp dat wel effe goed. Trouwens bedankt voor de begroetingen. En met een 70mallosie op een origineel blok met 6-bak haal je ook 130 op de autoteller, dus waarom zou dit niet kunnen!
 
Zeta-boy 21-11-01?23:08 Print reply

Posts: 2066
MMMMMMMM ik heb zo het gevoel dat deze jongen denkt dat wij niet weten waar we het over hebben. Ik kan me vergissen hoor, maar ik heb genoeg ervaring met 80 blokkies en grote cilinders.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Sneks 21-11-01?23:18 Print reply
Posts: 2499
130 met 70malossi haal je ook niet snel, moet je minimaal een zesbak hebben, en een 24mm en een leuk uitlaatje, en mischien laten tunen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
SpeedYveS 22-11-01?00:03 Print reply
Posts: 1644
daaruit blijkt: gewoon van al ze snelheden ff 20 er af halen, en dan weten wij waar hij het over heeft..

enne vertel: waarom kan een 80 blok meer toeren draaien dan een std blok zou kunnen, er zit geen verschil tussen die blokken op wat kleine dingen na hoor... eerst zien dan geloven.. moet je ff een fototje maken als je zo hard gaat

maare, je hoef je niet te beweizen voor je op dit forum gaat lullen hoor.... weet niet wat je anders wel niet aan het doen ben namelijk.

 
B3AST 22-11-01?10:04 Print reply
Posts: 2469
tsjah, ik geloof dat deze pienjo
1) denkt dat zijn grootspraak er bij ons als koek ingaat
2) netzoals de gemiddelde scooterrijder denkt: we geloven onze teller een beetje, tellen er nog eens 20km bijop (ipv. er vanaf) en dan komen we ongeveer wel bij die snelheden ja....
 
- insane in the brain -
frankarnhe 22-11-01?10:09 Print reply
Posts: 1213
Waarom allemaal zo negatief gelijk mensen
We spreken gewoon af dat je ook naar de big meeting komt en dan gaan we ff 'fijn' met z'n alle scheuren


 

Dit topic is 3071 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved