Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1241 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2228 - honda nsr
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 3067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

snellensr 20-11-01?21:47 Print topicpost
Posts: 13
Ik wilde me effe voorstellen. Ik heet Jeroen en ik heb een honda nsr. Het volgende ligt eronder:
mbx80cc blok(watergekoeld!)
110cc mallosie
28mm mikunie
6-bak
110cc homoet uitlaat
powerfilter mallosie
powerbox mallosie
+-150-160 op de autoteller
zwaarste vertanding

Vriend van mij heeft dit op zijn nsr:
ps doe dit niet na!
mbx80cc blok
125cc mallosie(uit spanje gehaald)
40mm weber
6-bak
jolly moto uitlaat
hpi-ontsteking!!!
topsnelheid: weten we nog niet, maar is wel harder als die van mij ik denk +- 180-190 km/h
alletwee trekker ze idioot hard op!
 

verwijderd 20-11-01?21:56 Print reply
Posts: 4082
hahaha, 125cc malossi, grapjas, dat past niet eens, 98cc zul je bedoelen

en ik geloof echt niet dat die van jou 150-160 loopt!, dan wil ik wel eens een poortmap zien van die cil
 
wipe-out 20-11-01?22:00 Print reply

Posts: 7672
ik vind 't ook erg (verdacht ) hard, maarre welkom iig
 
Robert Lukkes 20-11-01?21:59 Print reply
Posts: 1406
Waarom kan dat niet.
Nu iedereen harder dan jou gaat, klopt er in een keer iets niet.

Ach waar bemoei ik me ook mee.
 
I'm a supersonic highspeed racer
snellensr 20-11-01?22:00 Print reply
Posts: 13
Hij past er echt wel op, kijk maar bij vdhparts of welke zaak dan ook. Staat een 125cc eurocilindro zoieso al te koop. En een 110cc mallosie gaat echt wel zo hard, moet je hem natuurlijk wel zo zwaar mogelijk vertanden he! Hij trekt in zijn 6 ook niet meer zo hard meer, moet dan echt komen. Maar mijn teller zit dan echt stevig tegen het einde aan gedrukt, en hoe hij aan die 125cc gekomen, hij zei dat hij uit spanje kwam, had hij gekocht op zijn vakantie, misschien is hij wel gehoond, maar hij zei van niet, dus dat durf ik niet helemaal zeker te zeggen.
 
Zeta-boy 20-11-01?22:20 Print reply

Posts: 2066
Ja en op mijn fiets heb ik een 50 ori gelegd en nou rijdt ie 210 km/h......... Jongen, je loopt volgens mij lekker uit je nek te lullen. Maargoed, ik geloof er dus weinig van. Waarom reed de nsr van broske met 110 autisa getuned, 28 mm en tvw 17-38 niet zo hard??? Autisa is toch zo ongeveer de snelste cilinder.....
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Siepie Wokkel 20-11-01?22:32 Print reply
Posts: 3888
sneller als malossi?
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
snellensr 20-11-01?22:35 Print reply
Posts: 13
Ehm.. ken austia niet echt, maar ik denk dat mallosie wel vaak de snelste is, en ik heb een powerfilter en allerlei shit eraf gehaald, hij moet het echt wel halen, wat voor uitlaat had hij trouwens?
 
-Michiel RS- 20-11-01?22:38 Print reply
Posts: 2803
Hmm, het lijkt in iedergeval niet alsof hij loopt te lulle, maar misschien zijn die snelheden wel +20km/uur overdreven.

De manier om het uit te vinden wie er gelijk heeft is in de praktijk: brommers naast elkaar, licht op groen, en volgas raceh


Maar misschien zijn er wel verschillende versies van Malossi's voor de nsr, is bij de tsx ook zo, een heel snelle en een 'trage'.
 
Rene 20-11-01?22:42 Print reply
Posts: 2573
hmm, de 4 bak?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Sneks 20-11-01?22:41 Print reply
Posts: 2499
Het lijkt mij ook wel een beetje overdreven, daarnaast dacht ik dat weber carbs voor viertakt auto's zijn en is 40mm te groot voor 125 cc 35 mm zou beter zijn en 32mm voor een echte 110cc, maar een malossi is nog geen eens 100cc.
Maare, welkom
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
snellensr 20-11-01?22:47 Print reply
Posts: 13
mallosie is wel 110cc kijk maar bij 50snel vdhparts, je kan ze heus wel bestellen hoor, maar ik zeg al je moet een goede uitlaat hebben(110 cc homoet is goed) en een hele zware vertanding. IK had eerst een 80cc proma daar liep hij maar 130-140 op, hij kreeg gewoon de hoge toeren niet echt, deze doet dat veel beter. Op een techno race gaat hij trouwens ook onwijs hard, alleen blaas je die wel eens open. 160 is overdreven, maar 150 haalt hij wel.
 
Sneks 20-11-01?22:52 Print reply
Posts: 2499
reken maar na
55/2 = 27.5
27.5*27.5=756.25
(756.25*3.14*41.1)/1000=98cc
Maar ze zijn wel snel
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Siepie Wokkel 20-11-01?22:59 Print reply
Posts: 3888
oplichters, ik ga mijn 50snel toch ook niet verkopen als een 65cc ofzo, tss
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Woeter 20-11-01?23:10 Print reply

Posts: 2832
He ik dacht dat die 110 (of 100) malossi cilinders er alleen in luchtkoeling waren, maar dus ook in waterkoeling??
He en van die cc's he
ik heb ook wel eens gehoord dat die slag vd krukas op papier wat veranderd word, dus misschien is de werkelijk slag wel wat langer?!
 
MB50TUNED 20-11-01?23:13 Print reply
Posts: 1054
Quote:
Originally posted by: Crossking Tha Man?

oplichters, ik ga mijn 50snel toch ook niet verkopen als een 65cc ofzo, tss


Wie zegt dat je meer krijgt voor 70 dan 50 ?

50 eurokit is f30,- duurder dan 70...

 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).

Dit topic is 3067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved