Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Oldtimers

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1062 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #22264 - Oldtimers
Pagina 7 van 40
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 38, 39, 40Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 34325 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jozeff - Forum en Sales Moderator 21-9-2004 20:40 Print reply

Posts: 10835
Gazelle Apollo
1968 ongeveer
Ligt een minarelli blok onder, 3 bak hand, geforceerd.
Kan er nu niet op rijden omdat de schterwiellagers eruit zijn gelopen en die zjn niet meer te krijgen, maar daar wordt aan gewerkt
Blok moet eigenlijk ook gereviseerd worden, maar lastig onderdelen krijgen dus daar wacht ik nog ff mee, rijd er toch niet zo heel veel op.

Heb helaas geen betere foto, maar het gaat dus om die bakfiets

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Danoontje 21-9-2004 20:53 Print reply
Posts: 130
Heb er 2: Mijn kreidler RMC Superstar uit '77 (waarvan de zeldzame gegoten 7 spaaks velgen naar de kelder verhuisd zijn en vervangen zijn voor doodgewone weihmann velgen met remschijf.
Daarnaast ligt er een originele Hercules ultra LC 80 uitlaat op (Prijzig ding "status symbool" )
(foto morgen ff opnieuw maken)


En dan mijn chopper. Tenminste d?t was die, ben hem nu aan het ombouwen naar een 3 schijfs racer (kwa uiterlijk)

Voor:
http://members.lycos...hpbimg/chopper_1.JPG

Tussendoor ;P




Op mijn site staat de chopper beter

Dit bericht is ge-edit door Danoontje op 21-9-2004 21:04

Dit bericht is ge-edit door Danoontje op 21-9-2004 21:05
 
Visit: http://www.kreidlersite.tk en http://www.zundappforum.tk
MotoCrossIpkiss[stan] 21-9-2004 20:55 Print reply

Posts: 7744
nice, alleen ben je er volgens mij al heel tijdje meej bezig, fotos zijn al wat ouder he
 
hoi
Leen 21-9-2004 20:55 Print reply

Posts: 26877
die uitlaten zijn echt porno
 
Danoontje 21-9-2004 21:06 Print reply
Posts: 130
Jah ligt ff stil, moet een naaf laten draaien voor het achterwiel (kant waar de tandwiel op moet).

Dan ?lles in elkaar, testen, alles stralen en spuiten
 
Visit: http://www.kreidlersite.tk en http://www.zundappforum.tk
koen-z 21-9-2004 21:47 Print reply

Posts: 3702
hahaha woest die zundapp..
 
MaartenSS50 21-9-2004 22:05 Print reply

Posts: 456
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Evil Erik

[...]

toevallig dat je het zegt, ik ga hem binnenkort te koop zetten. Maar ik heb hem al 5 jaar
op marktplaats stond wel een c320s-ts50dx te koop, misschien bedoel je die

Dit bericht is ge-edit door Evil Erik op 21-9-2004 19:28


idd
 
GroesNap 22-9-2004 10:08 Print reply
Posts: 230
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

[...]


Juist niet aad 4takt hoeft geen grote koelvinnen te hebben omdat die meestal olie gekoeld is. Tegenwoordig ook gewoon water gekoeld.
Maar 4takt blijft wel koeler als een 2takt. En al helemaal waneer je een olie koeler hebt. Dan wordt een 4takt bijna nooit warmer als 60graden en 60graden is voor de meeste brommer's de ideale tempratuur. Mijn CB heeft geen olie koeler en kan 100 graden worden. Als die 100graden is slaat hij af en moet ik wachten. Maar 100graden is vrijwel onmogenlijk om te halen. Tenzij je toeren blijft janken, je warme wind hebt en het buiten 35graden is. Dan zou het kunnen...

Ehm... gezwets.
Viertakt die maar 60 graden haalt? Meestal zit het zo rond de 100 graden En dat is echt niet moeilijk om te halen, gewoon rijden en je hebt het al
En slaat je cb af bij 100 graden? Doe je toch iets heel fout want hij mag best over de 100 graden komen.
 
Blukaap2 22-9-2004 11:04 Print reply

Posts: 9953
Jippie, iemand is het met me eens dat Ed weer zit te zwammen .
 
Stoere brommers
SavagePielk 22-9-2004 12:14 Print reply

Posts: 4562
Mijn Suzuki ZR50SLP, bouwjaar niet duidelijk. Het frame is van 1978, het blok is van 1982 en de uitlaat is gloednieuw



Ik heb inmiddels een nieuw voorspatbord met gele stickers en zonder gaten, nieuwe uitlaat, nieuwe standaard, nieuw zadel en de originele velgen eronder. Ow en nieuwe ketting+tandwielen natuurlijk


en hier staat hij met zijn familie. Helemaal achteraan staat nog een 1983 Suzuki ZR50P, die inmiddels verkocht is. Die was gewoon opgeknapt, niet echt veel bijzonders aan gedaan...

En een KawaRez... te laat Rez, jammer

Dit bericht is ge-edit door ClassicPielk op 22-9-2004 12:20
 
-Tom- 22-9-2004 12:30 Print reply

Posts: 4151
Vette shit die suzuki, nog gaaf dat die trappers eraan zitten
 
FTS Member
SavagePielk 22-9-2004 12:31 Print reply

Posts: 4562
thnx trappers zit lekkerder, zit je wat breder. Past ook beter bij het brede stuur.
 
Pistonpen Paultje 22-9-2004 12:32 Print reply

Posts: 8678






Honda CB50j 1979. Lekker broempertje hoor! Ondanks dat hij technisch niet 100% is (nog altijd m'n klep lek, er is een andere kop in revisie) rijd ik er prima mee. Zondag veeeel te laat nog naar Arnhem gereden, gisteravond weer terug (21:30 vertrokken, 24:00 weer in Eindhoven)

Hij is me alleen nog te langzaam(trekt net niet lekker genoeg door), dus ben ik bezig met een 80blokje.

Oohja, verder nog een stel Cb's en een solex samen met erik (big honda)



Dit bericht is ge-edit door Pistonpen Paultje op 22-9-2004 12:33

Dit bericht is ge-edit door Pistonpen Paultje op 22-9-2004 12:33
 
SavagePielk 22-9-2004 12:34 Print reply

Posts: 4562
@ Paul: CB rocks mooie dingen ga er zelf ook nog een kopen maar moet het geld wel hebben

@ Tom: Jouw FS1 heerscht strak en mooi. Moet wel lkkr rijden cker?

Dit bericht is ge-edit door ClassicPielk op 22-9-2004 12:35
 
-Tom- 22-9-2004 12:38 Print reply

Posts: 4151
Tnx het brengt je van A naar B he In het begin was het schakelen ff wennen, ik was Kreidler gewend, dus 1 omlaag, de rest omhoog, en dan steeds je poot een meter omhoog duwen, fs-1 is alles naar beneden, en je hoeft maar een tikje te geven of hij staat in de volgende versnelling
 
FTS Member

Dit topic is 34325 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 40
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 38, 39, 40Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved