Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hoe hard met 70 malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22237 - hoe hard met 70 malossi
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1080 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joscross 21-9-2004 21:41 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-dude

this vreemd je smijt een 65 polini en een 12 milimeter carberateur erop met dikke sproeier en tandwiel 17-38 op een puch en je rijd 100 en met een mt moet je er veel meer moeite voor doen

Doe je goed
Aangezien ze bij de jubbega sprints net 105/110 gaan met een Puch

Ik moet de eerste puch die me mt er uit rijd trouwens nog tegen komen

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 21-9-2004 21:41
 
senda80cc 21-9-2004 21:50 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-dude

this vreemd je smijt een 65 polini en een 12 milimeter carberateur erop met dikke sproeier en tandwiel 17-38 op een puch en je rijd 100 en met een mt moet je er veel meer moeite voor doen


geloof er ok geen scheet van

 
Keep on rockin' in a free world
Leen 21-9-2004 21:52 Print reply

Posts: 26877
gast uit leiden heeft een thomos met 65 polini voor puch en die rijdt 120 op autoteller, dus het is best te doen (8pk ofzo geloof ik)

is btw Arthur van forum
 
pepijn 21-9-2004 21:58 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-dude

this vreemd je smijt een 65 polini en een 12 milimeter carberateur erop met dikke sproeier en tandwiel 17-38 op een puch en je rijd 100 en met een mt moet je er veel meer moeite voor doen


is bij spartamet ook ja
 

Dit topic is 1080 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved