Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hoe hard met 70 malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 558 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #22237 - hoe hard met 70 malossi
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtrijder 19-9-2004 20:06 Print topicpost
Posts: 5
Hallo ik ga een mt halen om te crossen.
Er zit de volgende setup op:

*70cc malossi
*20mm mikuni
*schuimfilter
*uitlaat en tandwielverhouding onbekend
* 6-bak (gereviseerd)
Hoe hard zal dit lopen en trekt dat een beetje op?

 

mt80 19-9-2004 20:10 Print reply

Posts: 2071
60 ofzo, met orginele uitlaat en heel korte tandwielverhouding
 
Joscross 19-9-2004 20:11 Print reply

Posts: 12501
Als je het goed doet 90/95
Of je moet een oude malossi hebben, dan ga je met wat moeite zo over de 100

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 19-9-2004 20:11
 
SuperMotard 19-9-2004 20:11 Print reply
Posts: 392
of 120 met opmaat uitlaat en hele zware vertanding..
ligt er maar net aan wat voor uitlaat je heb en welke twv
 
Cagiva 600cc Supermotard
Neonlampje 19-9-2004 20:13 Print reply

Posts: 14825
hmm heb ze met homoet niet harder dan 115 zien rijden, dus sja t kan alle kanten op
 
doggone 19-9-2004 20:13 Print reply

Posts: 155
met juiste uitlaat kan je wel op zijn minst de 100 hale
 
puch_master 19-9-2004 20:21 Print reply

Posts: 3429
super nova haalde met 70 malossie nieuwe type 18 keihin en homoet special 70 amper de 80 met twv 13/45 en trok amper door in de 4(is 4 bak)
 
Toyota AE86 Levin coupé
[RRT] Lost-P 19-9-2004 20:22 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

super nova haalde met 70 malossie nieuwe type 18 keihin en homoet special 70 amper de 80 met twv 13/45 en trok amper door in de 4(is 4 bak)



hahaha dan doet die echt wat fout (maar 13-45 = ultra licht?)
 
Chille Tune shit dan
puch_master 19-9-2004 20:30 Print reply

Posts: 3429
die cil. was helemaal goed toen ie em der op zette maar nu kan ie em weg gooien allemaal groeven om de uitlaat poort heen
 
Toyota AE86 Levin coupé
[RRT] Lost-P 19-9-2004 20:32 Print reply
Posts: 4578

 
Chille Tune shit dan
mtrijder 21-9-2004 21:10 Print reply
Posts: 5
Tandwielverhouding is 17-44
en een standaard uitlaat (ontgrensd) met een 70cc voorbocht en een biturbo demper.

 
Aard 21-9-2004 21:21 Print reply

Posts: 710
Ik heb 70 malossi, 18 keihin, techno uitlaat en 4 bak, rijd net geen 90 met twv 16-44.
Die malossi is vrij nieuw denk ik.
 
Denracer 21-9-2004 21:24 Print reply

Posts: 1440
this vreemd je smijt een 65 polini en een 12 milimeter carberateur erop met dikke sproeier en tandwiel 17-38 op een puch en je rijd 100 en met een mt moet je er veel meer moeite voor doen
 
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
senda80cc 21-9-2004 21:24 Print reply

Posts: 3434
wel ff homoetje kopen jah scheelt heel veel!!
 
Keep on rockin' in a free world
brommercrazy 21-9-2004 21:39 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-dude

this vreemd je smijt een 65 polini en een 12 milimeter carberateur erop met dikke sproeier en tandwiel 17-38 op een puch en je rijd 100 en met een mt moet je er veel meer moeite voor doen


heb je ook een teller achtergrond van Polini?
 
Saknet 21-9-2004 21:39 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-dude

this vreemd je smijt een 65 polini en een 12 milimeter carberateur erop met dikke sproeier en tandwiel 17-38 op een puch en je rijd 100 en met een mt moet je er veel meer moeite voor doen

ja, zo vreemd..
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 1079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved