Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carborateur lastige lekkage!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 875 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22235 - carborateur lastige lekkage!
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 591 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

chineesboer 19-9-2004 19:31 Print topicpost

Posts: 3676
Hey mensen mijn 12 mm carberateur lekt aan alle kanten als ik mn bezine kraan vol open houd, ik heb alles al geprobeert, nieuwe sproeier, vloeibare pakking gebruikt maar het stopt maar niet, het stroomt er trouwens gewoon uit
 

Joscross 19-9-2004 19:32 Print reply

Posts: 12501
Dan blijft je vlotter hangen, of ontbreekt er iets
 
chineesboer 19-9-2004 19:34 Print reply

Posts: 3676
Oke, vlotter blijft denk ik hangen want toen ik hem kocht heeft hij eerst nooit dit gehad, hoe kan ik het fixen?

Alvast bedankt!

 
Joscross 19-9-2004 19:35 Print reply

Posts: 12501
ff openhalen en bekijken..
 
chineesboer 19-9-2004 19:36 Print reply

Posts: 3676
hmm, tja dat heb ik al tig keer gedaan, volgens mij klopt alles zoals het zit...
 
Davidjuhh 19-9-2004 19:37 Print reply

Posts: 367
Aan je vlotter zit een soort staafje met een puntige bovenkant. Is meestal van rubber (de bovenkant dan). Ff kijke of die wel soepel kan bewegen, en misschien is dat rubbere topje stuk o.i.d. en dan moet je gewoon f een nieuwe hale, derin batse, en karre maar

edit: miss hangt ie scheef... of miss zit er zelfs wel een gat in ergens die er niet in hoort

Dit bericht is ge-edit door Davidjuhh op 19-9-2004 19:40
 
chineesboer 19-9-2004 19:45 Print reply

Posts: 3676
Vlotter=toch gewoon vlotternaald??

Die zit dacht ik wel goed , althans hij schuift er altijd in een keer in, die is helemaal van ijzer
 
RallyTony 20-9-2004 11:23 Print reply

Posts: 40
Als het goed is, zit er een rubberen puntje aan, wat de benzine toevoer afsluit, als je vlotterbakje volzit.

Trek je bakje eraf, en kijk of je vlotter,
(kunststof gedeelte) soepel op en neer gaat.

Zet dan je benzine kraan open, en hou de vlotter met HEEEEEL lichte druk omhoog. dan moet ie al 100% afgesloten zijn.

Is dit niet zo, haal dan een nieuw vlotter-naaldje, en maak de opening ff mooi schoon.

je vlotter kan ook stuk zijn, 'k heb wel eens gezien dat ie vol met benzine zat en dus niet KON drijven, dan sluit ie dus ook niet.

Succes !




 
koen-z 20-9-2004 11:31 Print reply

Posts: 3702
die is er dus wsl uitgevallen toen jij zat te kloten.
 
RallyTony 20-9-2004 12:00 Print reply

Posts: 40
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z

die is er dus wsl uitgevallen toen jij zat te kloten.


Grappig!

Nee was op mijn werk, zo'n verklooide MT lopend te krijgen, en klooien deed ik 13 jaar geleden toen jij net zelf met mes en vork kon eten.

 
Neonlampje 20-9-2004 12:32 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RallyTony

[...]


Grappig!

Nee was op mijn werk, zo'n verklooide MT lopend te krijgen, en klooien deed ik 13 jaar geleden toen jij net zelf met mes en vork kon eten.

Sommigen hebben er nog steeds problemen mee hoor.. het eten met bestek

He Wesley!!!
 
puch_master 20-9-2004 13:21 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer

Vlotter=toch gewoon vlotternaald??

Die zit dacht ik wel goed , althans hij schuift er altijd in een keer in, die is helemaal van ijzer


nej zijn 2 verschillende dingen

je vlotter zit in dat bakje wat onderje carb hangt die blijft waarschijnlijk hangen dan dan lekt je carb idd
 
Toyota AE86 Levin coupé

Dit topic is 591 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved