Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #22220 - cilinder naar de r**t
|
Pagina 5 van 5
|
Dit topic is 3826 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Oonzen Ad |
21-9-2004 11:08 |
Posts: 3807 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kaptein
@ DERBI_SENDA_SM --> aan je spelfouten te zien weet ik dat je er ook weinig aan kunt doen.....
@ The Catfish --> ken jij mij en/of de betekenis van hypocriet?
blaat, jij bent zeker de beste
moet ik hier voor jou abn praten ofwa?
|
|
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker! |
|
MTX-speed |
23-9-2004 22:47 |
Posts: 1229 |
Neje wor cilinder niet weggooien, als je veel tijd, geduld, en oog voor precisie hebt, kun je 'm nog HEEEEEL hard laten lopen (ik zeg: waarschijnlijk niet zo heel lang, maar wel hard!)
Wat doe je, je pakt een zeer plat stuk hout, daarover doe je het gofste waterproof-schuurpapier wat je kunt vinden, water eroverheen kappe, en gaat MET DE HAND, je houdt het hoogste gedeelt 'naar je toe' en gaat het schuurpapiertje aaien. Het is zaak dat je ervoor zorgt dat de cilinder niet gaat happen in het schuurpapier, probeer hem altij vlak te houden (anders gaan de hoeken afschuinen, dit zal toch wel een klein beetje gebeuren maar wees nie getreurd, het gaat erom dat de "ring" rond de verbrandingsruimte vlak is zodat die goed afsluit.) Dit doe je net zolang totdat je denkt datie vlak is en meet af en toe na met 'een RECHTE winkelhaak'. Wanneer je denk datie recht is schuur je 'm nog effe vlak met waterproof 280 of ietsje hoger. klaar? in elkaar zetten en je bent verdoemd altijd een nieuwe koppakking, en vermoedelijk ook, loctite te gebruiken.
kletskoek denken jullie? Nee hoor, had zo een gebruikte 70cc imitatie gekocht van iemand voor veeel teveel geld , en die had ook weinig compressie. Conclusie; afvlakken.....en afvlakken..... hoppe 18mm erachter....netjes inrijden....resultaat: een 70 imi die een 70 malossi met een top van 125 ECHTE km/h eruit trok....liep alleen maar een schrale 120km/h
|
|
|
|
Mr.MTX |
23-9-2004 22:52 |
Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
Neje wor cilinder niet weggooien, als je veel tijd, geduld, en oog voor precisie hebt, kun je 'm nog HEEEEEL hard laten lopen (ik zeg: waarschijnlijk niet zo heel lang, maar wel hard!)
Wat doe je, je pakt een zeer plat stuk hout, daarover doe je het gofste waterproof-schuurpapier wat je kunt vinden, water eroverheen kappe, en gaat MET DE HAND, je houdt het hoogste gedeelt 'naar je toe' en gaat het schuurpapiertje aaien. Het is zaak dat je ervoor zorgt dat de cilinder niet gaat happen in het schuurpapier, probeer hem altij vlak te houden (anders gaan de hoeken afschuinen, dit zal toch wel een klein beetje gebeuren maar wees nie getreurd, het gaat erom dat de "ring" rond de verbrandingsruimte vlak is zodat die goed afsluit.) Dit doe je net zolang totdat je denkt datie vlak is en meet af en toe na met 'een RECHTE winkelhaak'. Wanneer je denk datie recht is schuur je 'm nog effe vlak met waterproof 280 of ietsje hoger. klaar? in elkaar zetten en je bent verdoemd altijd een nieuwe koppakking, en vermoedelijk ook, loctite te gebruiken.
kletskoek denken jullie? Nee hoor, had zo een gebruikte 70cc imitatie gekocht van iemand voor veeel teveel geld , en die had ook weinig compressie. Conclusie; afvlakken.....en afvlakken..... hoppe 18mm erachter....netjes inrijden....resultaat: een 70 imi die een 70 malossi met een top van 125 ECHTE km/h eruit trok....liep alleen maar een schrale 120km/h
Toen werd je wakker
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
MTX-speed |
23-9-2004 22:54 |
Posts: 1229 |
oeps was even vergeten te zeggen dat er ongeveer 3 voetpakkinkjes tusse moeten en maximaal B8 bougie (NGK) tege het beroemde gaatje in de zuiger....daarbij gewoon netjes mengsmering 1op25 tanken en durven door te trekken tot de 13000 toeren....en pssst, ik deed stiekem ook weleens het eerste stukje met 't schuurmachien......korrelgrote ga ik nie zegge omda jullie me ander helemaal debiel verklaren ........ahum 90 ahum......maar: met beleid......anders schiet 't echt niet op.....en een beetje geluk is ook niet mis.....daar komen vaak de snelste cilindertjes vandaan
|
|
|
|
koen-z |
23-9-2004 22:57 |
Posts: 3702 |
stiekumurd.. korreltje 90 BEUNHAAS. OH!
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
23-9-2004 23:21 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
oeps was even vergeten te zeggen dat er ongeveer 3 voetpakkinkjes tusse moeten en maximaal B8 bougie (NGK) tege het beroemde gaatje in de zuiger....daarbij gewoon netjes mengsmering 1op25 tanken en durven door te trekken tot de 13000 toeren....en pssst, ik deed stiekem ook weleens het eerste stukje met 't schuurmachien......korrelgrote ga ik nie zegge omda jullie me ander helemaal debiel verklaren ........ahum 90 ahum......maar: met beleid......anders schiet 't echt niet op.....en een beetje geluk is ook niet mis.....daar komen vaak de snelste cilindertjes vandaan
Wat ben jij voor sukkel
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Endymion |
23-9-2004 23:24 |
Posts: 1583 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
oeps was even vergeten te zeggen dat er ongeveer 3 voetpakkinkjes tusse moeten en maximaal B8 bougie (NGK) tege het beroemde gaatje in de zuiger....daarbij gewoon netjes mengsmering 1op25 tanken en durven door te trekken tot de 13000 toeren....en pssst, ik deed stiekem ook weleens het eerste stukje met 't schuurmachien......korrelgrote ga ik nie zegge omda jullie me ander helemaal debiel verklaren ........ahum 90 ahum......maar: met beleid......anders schiet 't echt niet op.....en een beetje geluk is ook niet mis.....daar komen vaak de snelste cilindertjes vandaan
de snellere cilindertjes bende gek
Dit bericht is ge-edit door PRoPHeT op 23-9-2004 23:24
|
|
As your agent, I am beyond death |
|
Dit topic is 3826 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 5 van 5
|
|