Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - flandria

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1032 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22218 - flandria
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 6893 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gonzales 18-9-2004 23:01 Print topicpost

Posts: 1319
heeft ieùmand van jullie ooit flandria getuned .... heb net een hoop van die blokjes gekocht en ben net tot conclusie gekomen dat zij volgens mij een afgrijselijk potentieel hebben .. kan dit kloppen ? of zijn er voor de kenners onder ons grote struikelblokken om het niet te doen ?
 
burn your rubber not your soul

de_koen 19-9-2004 18:15 Print reply

Posts: 5595
welk type blok ??
 
Honda 5-Bak te koop
Ed Honda CB50J 19-9-2004 18:22 Print reply

Posts: 4190
Voor zover ik weet zijn Flandria's wel snel.
Alleen type blok e.d. zou ik niet weten.
Dus welk blok snel is enzo..

Zijn wel heel betrouwbaar
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
PRO TUNING 19-9-2004 20:42 Print reply

Posts: 4000
Van de Flandria moet ik nog fabrieks tuning gegevens hebben, maar weet ze niet 1 2 3 te vinden.
Als ik ze tegenkom zal ik aan je denken.
 
gonzales 19-9-2004 20:51 Print reply

Posts: 1319
kheb verschillende type's denk dat ik paar record blokken liggen heb en super sports of imola's kheb de oude blokken met ronde cillinder kheb dan blokken met de vierkante cillinder en kheb de geforceerde koelings blokken . ook beschik ik over 6 blokken die uit een superia komen wat dus sachs blokken zijn en aan pro tuning moest je die gegevens hebben ze zouden een klein fortuin waard zijn voor mij .... heb namelijk nie zoveel ervaring in zuigergestuurde inlaten
 
burn your rubber not your soul
de_koen 19-9-2004 20:54 Print reply

Posts: 5595
record "5pk" blok is zeker snel te maken, maar verkoop je beter gewoon ori voort, dit zijn idd de ronde blokken


de vierkante van de imola's zijn heel week aan de krukas
 
Honda 5-Bak te koop
Touchdown 19-9-2004 20:58 Print reply
Posts: 117
flandria, is dat niet da belgisch merk dat nu niet meer bestaat? zoja lekker aan verzamelaars verkopen, kan je voor grof geld kwijt geraken, en koop daar iets mee om grof te tunen
 
gonzales 19-9-2004 20:59 Print reply

Posts: 1319
kben zelf verzamelaar nee ik zie ze te graag ga der een paar van verkopen ... maar grootste deel hou ik zelf ...
 
burn your rubber not your soul
de_koen 19-9-2004 21:00 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

kben zelf verzamelaar nee ik zie ze te graag ga der een paar van verkopen ... maar grootste deel hou ik zelf ...


welke flandria's heb je dan ?
 
Honda 5-Bak te koop
gonzales 19-9-2004 21:10 Print reply

Posts: 1319
enkel blokken en een oude cross flandria geen beun cross flandria maar mooi voor de cross geprepareerde flandria tornade met side-car deraan hij wordt niet terug origi gezet want mijn vader heeft die bromemr 20jaar geleden gebouwdt en heeft een enorm emotionele waarde voor ons ...

 
burn your rubber not your soul
Rekord 18-12-2004 21:42 Print reply

Posts: 2
de 4.3 pk is sneller dan de 5pk dit omdat de 5pk spoelpoorten langs de zijkant naar de krukas heeft en de 4.3 pk spoelt door de zuiger
zon blok hoef je niks aan te vijlen/uithonen als je een franse/belgische cilinder hebt (eigenlijk is alles belgisch maar er zijn ook NL versies) dan zet je er een 16, 17, 19 mm dellorto ss1 op en loopt hij makkelijk 80
 
Rekord 18-12-2004 21:47 Print reply

Posts: 2
trouwens 4.3 blok is ook rond
er zijn zelfs ronde automaten
ze zijn vrijwel allemaal rond maar vanaf 1971 kwamen er vierkante cilinders en vanaf 1974 ongv kwamen er vierkante blokken
de 6 pk is te herkennen aan een duidelijk egaal ronde cilinder het is ook een vrij grote de 4.3 cilinder ziet er niet zo mooi rond uit en is voor het oog stukken kleiner
 

Dit topic is 6893 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved