Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - niet veel power met 110 zeta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 855 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22186 - niet veel power met 110 zeta
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1544 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arthur de gek 18-9-2004 11:12 Print topicpost
Posts: 191
ik had er dus 1`tje gekocht voor de lol. ik zet hem er rustig op. ga een stukje rijden, ff een goede sproeier er in gedaan.
maar.
het valt dus echt zwaar tegen, ik zal eerst mijn hele setup vertellen
-110cc zeta
-homoet 110
-28 oko, met twinair filter,sproeier 140(goed)
-vertanding 15-42. tammelijk licht dus.
nu het groote MAAR
in de powerband valt de power tegen. de powerband is tekort. dus met een homoet komt hij iedere keer net in een dipje. en de power IN dde powerband is niet daverent.
eerste vraag
-is die homoet niet te hoogtoerig voor een zeta, anders haal ik er ff een proma`tje bij.
-kijk een autowheelie in zijn 2 lukt niet eens. ondank de hele licht vertanding.

ff voor de duidelijkheid, onderin heeft hij wel een berg met power, onder de powerband. niet meer als in de powerband maar wel meer dan de 80 veel meer

maar hoe weet ik dat hij langzaam is. nou
een maat(een vaage) heeft een mt met een 110 zeta, proma`tje en een 24 mik. dat gaat dus veel harder.

top top is net 100 digi, en met de 80cc was het 90-95 digi. niet echt gestegen dus.

nog een vraag
ik zet hem ff in zijn 1,of in zijn vrij. ik draai even redelijk veel toeren 12 k denk(toerteller kapot) ofzo. hij gaat dan echt happeren als de neete. zou het de ontsteking zijn. ik zal vandaag eerst eens een nieuw bougie`tje haalen.
maar waarom denk jullie dat hij zo langzaam is. hij loopt in preciepe dus goed, maar dus niet HARD


Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 18-9-2004 11:15
 

honda_2takt_power 18-9-2004 14:56 Print reply

Posts: 6744
welk luchtfilter heb je nog ori zet dan een ander luchtfilter erop en homoet is volgens mij niet te hoog toerig voor 110 zeta
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
mt80 18-9-2004 15:35 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

welk luchtfilter heb je nog ori zet dan een ander luchtfilter erop en homoet is volgens mij niet te hoog toerig voor 110 zeta


met twinair filter, staat in tekst
 
voederbiet 18-9-2004 15:37 Print reply

Posts: 10000
CDI mischien?
 
BF is gewoon een kk site
Blorn 18-9-2004 15:48 Print reply

Posts: 13825
Vertanding eens bekijken?
 
honda_2takt_power 18-9-2004 15:49 Print reply

Posts: 6744
met die tamelijke lichte vertanding moet auto wheelie toch wel lukken denk
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
SIWWN 18-9-2004 16:18 Print reply
Posts: 7079
Ik heb nu ook een 110 zeta maar vind het ook niet geweldig, heb er effetjes mee gereden met 26mm en homoet .. ree geloof ik 120 op teller, onderin wel beetje power, maar tis niet alles of het ligt aan mij,

powerband is ook kort en is laagtoerig.
 
Blukaap2 18-9-2004 16:37 Print reply

Posts: 9955
Heeft Rutger_86 ook nogal last van op z'n MTX, is niet vooruit te scheiten zo ongeveer.
 
Stoere brommers
Pas 18-9-2004 16:47 Print reply

Posts: 1181
als hij gaat haperen in de hoge toeren is je afstelling toch echt niet goed
 
GSXR600K1
hondacrosser 18-9-2004 18:11 Print reply

Posts: 1902
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Heeft Rutger_86 ook nogal last van op z'n MTX, is niet vooruit te scheiten zo ongeveer.


is zijn cilinder hij heeft hem van rutger gekocht
 
Tsxdude AKU MicheL 18-9-2004 18:13 Print reply

Posts: 10676
Beter kopen jullie gwoon een 110malossi...

Die is tamelijk snel...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
jackmasterTZR 18-9-2004 18:28 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek

ik had er dus 1`tje gekocht voor de lol. ik zet hem er rustig op. ga een stukje rijden, ff een goede sproeier er in gedaan.
maar.
het valt dus echt zwaar tegen, ik zal eerst mijn hele setup vertellen
-110cc zeta
-homoet 110
-28 oko, met twinair filter,sproeier 140(goed)
-vertanding 15-42. tammelijk licht dus.
nu het groote MAAR
in de powerband valt de power tegen. de powerband is tekort. dus met een homoet komt hij iedere keer net in een dipje. en de power IN dde powerband is niet daverent.
eerste vraag
-is die homoet niet te hoogtoerig voor een zeta, anders haal ik er ff een proma`tje bij.
-kijk een autowheelie in zijn 2 lukt niet eens. ondank de hele licht vertanding.

ff voor de duidelijkheid, onderin heeft hij wel een berg met power, onder de powerband. niet meer als in de powerband maar wel meer dan de 80 veel meer

maar hoe weet ik dat hij langzaam is. nou
een maat(een vaage) heeft een mt met een 110 zeta, proma`tje en een 24 mik. dat gaat dus veel harder.

top top is net 100 digi, en met de 80cc was het 90-95 digi. niet echt gestegen dus.

nog een vraag
ik zet hem ff in zijn 1,of in zijn vrij. ik draai even redelijk veel toeren 12 k denk(toerteller kapot) ofzo. hij gaat dan echt happeren als de neete. zou het de ontsteking zijn. ik zal vandaag eerst eens een nieuw bougie`tje haalen.
maar waarom denk jullie dat hij zo langzaam is. hij loopt in preciepe dus goed, maar dus niet HARD


Dit bericht is ge-edit door arthur de gek op 18-9-2004 11:15


niet om idioot te doen ofzo, maar je klinkt alsof je verwacht had dat het net zo goed als crossmotor ging rijden....
 
mt80 18-9-2004 18:32 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

Beter kopen jullie gwoon een 110malossi...

Die is tamelijk snel...


wat heeft hij daar nou aan als hij net een zeta heeft gekocht?
 
Tsxdude AKU MicheL 18-9-2004 18:33 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

[...]


wat heeft hij daar nou aan als hij net een zeta heeft gekocht?


This een algemene opmerking knaap...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blukaap2 18-9-2004 18:48 Print reply

Posts: 9955
Van een domme drent...

Maar bij Rutger was die cilinder volgens mij te laagtoerig voor de uitlaat oid.
En de cilinderkop was ook niet alles.

Dus cilinder tjoenen en cilinderkop aan (laten) passen en je gaat wel.
 
Stoere brommers
hondacrosser 18-9-2004 18:58 Print reply

Posts: 1902
nou ik denk toch dat je niet mag klagen met die snelheid dat is een best nette snelheid voor die cilinder of je moet hem laten tjoenen




 

Dit topic is 1544 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved