Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Carburateur Aprilia Classic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1344 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22129 - Carburateur Aprilia Classic
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 3097 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

prins 15-9-2004 21:30 Print topicpost
Posts: 23
De brommerboer heeft de carburateur van mijn Aprilia Classic vervangen.
Is het bij een grotere carburateur (15) normaal dat je dan mengsmering moet gaan tanken, omdat automatische smering niet meer kan???
En ondanks die grotere carburateur loopt hij nog geen streep harder.... iemand enig idee wat er nog moet gebeuren?
(Die Classic heeft een minarelli AM4 blok)

Dit bericht is ge-edit door prins op 15-9-2004 21:36
 

Tsxdude AKU MicheL 15-9-2004 22:12 Print reply

Posts: 10676
Quote:
De brommerboer heeft de carburateur van mijn Aprilia Classic vervangen.
Is het bij een grotere carburateur (15) normaal dat je dan mengsmering moet gaan tanken, omdat automatische smering niet meer kan???



BLAAAAT



And mss moet je hem afstellen? grotere sproeier?? of zitten je begrenzers er mss nog in??
Luchtfilter/uitlaat?? Dan schiet het idd niet op...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
prins 15-9-2004 22:18 Print reply
Posts: 23
waarom Blaaat??
begrenzer uit de uitlaat is eruit
 
Joscross 15-9-2004 22:19 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: prins

waarom Blaaat??
begrenzer uit de uitlaat is eruit

Waarom in godsnaam heb je je carb laten vervangen door de brommerboer??

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 15-9-2004 22:19
 
prins 15-9-2004 22:21 Print reply
Posts: 23
Ben zelf niet zo handig en vooral gebrek aan tijd...
 
Tsxdude AKU MicheL 15-9-2004 22:30 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: prins

waarom Blaaat??
begrenzer uit de uitlaat is eruit



Ik zei blaaat op het stukje dat ik gequote had...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
prins 15-9-2004 22:32 Print reply
Posts: 23
nou daar heb ik erg veel aan! Hartstikke bedankt
 
Mr.MTX 15-9-2004 22:32 Print reply

Posts: 1854
Je gaat echt niet harder hoor door een grotere carb op je cil te fukken
Dus als ik je goed begrijp ga ik met een Sparta Met met 34 mm Keihin ook 300???

Dit bericht is ge-edit door Mr.MTX op 15-9-2004 22:33
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
prins 15-9-2004 22:35 Print reply
Posts: 23
Er zat 9mm op, leek me een beetje schraal.
Maar ik had gehoopt op dit forum iemand te vinden met wat zinvolle opmerkingen...
 
Mr.MTX 15-9-2004 22:36 Print reply

Posts: 1854
Quote:

BLAAAAT



And mss moet je hem afstellen? grotere sproeier?? of zitten je begrenzers er mss nog in??
Luchtfilter/uitlaat?? Dan schiet het idd niet op...





Wordt toch al een zinvolle reply gegeven?

Dit bericht is ge-edit door Mr.MTX op 15-9-2004 22:37

Dit bericht is ge-edit door Mr.MTX op 15-9-2004 22:38
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
Speakerfreak 15-9-2004 22:40 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

Je gaat echt niet harder hoor door een grotere carb op je cil te fukken
Dus als ik je goed begrijp ga ik met een Sparta Met met 34 mm Keihin ook 300???

Dit bericht is ge-edit door Mr.MTX op 15-9-2004 22:33


l0mpe opmerking, is toch logies als je met zon klein fuck carbje rijd datje verwacht dat je sneller gaat...

hij zou in ieder geval wat beter moeten trekken, en afstelling, wonder woord

ennuh om me zoveel geld te besparen zou ik persoonlijk dan maar lekker ff tijd maken
 
Vieze naaiers hier
prins 15-9-2004 22:40 Print reply
Posts: 23
tot nu toe weing of niks...
ik dacht dat hier mensen waren met kennis van zaken en die graag een ander willen helpen
 
Ed Honda CB50J 15-9-2004 22:40 Print reply

Posts: 4190
Wat jij hebt laten doen is iig niet zinvol
Als je nog zoiets hebt vraag dan gewoon hier om instuctie's . Scheelt je wss veel geld

Enne als er geen olie-pomp aan sluiting opzit kan je olie er ook niet op nee

En je brommer loopt ook echt niet ineens 10km als je van 9mm naar 15mm gaat
Als je dat had geweten had je je carb wss ook niet LATEN vervangen.

Als je nog eens iets wil doen vraag het dan eerst hier. Of wees eigenwijs en doe het niet
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
prins 15-9-2004 22:44 Print reply
Posts: 23
maar hier duurt het wel heel lang voor er een zinnig antwoord op je vragen komt... Poosje terug inderdaad gedaan en toe ontstond er een discussie of zo'n Classic nou een lullige brommer was of niet: geen antwoord op mijn simpele vraag hoe je zo'n ding een beetje harder kunt laten gaan
 
Supernova 15-9-2004 22:47 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: prins

maar hier duurt het wel heel lang voor er een zinnig antwoord op je vragen komt... Poosje terug inderdaad gedaan en toe ontstond er een discussie of zo'n Classic nou een lullige brommer was of niet: geen antwoord op mijn simpele vraag hoe je zo'n ding een beetje harder kunt laten gaan


geef ik je wel gelijk in zo gaat het hier..
Ik zou je graag willen helpen maar ik weet zelf niks van de minarelli blokjes/aprilia classic af..
 
WP Car Customs
prins 15-9-2004 22:50 Print reply
Posts: 23
OK, maar misschien is er 1 iemand die dat wel weet...
 

Dit topic is 3097 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved