Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - de beste begrenzer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2211 - de beste begrenzer
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 748 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ronald 19-11-01?15:33 Print topicpost
Posts: 956
hoe kun je je schakel het beste begrenzen, ik heb hier nog wel een begrenzer met een schakelaar liggen van mijn vorige brommer (automaat), maar merkt de politie dan niet heel snel dat er een begrenzer opzit? hij kan dan toch ook geen overtoeren enzo gaan draaien? hoor je dat niet kei goed als je op het punt zit wanneer je moet gaan overschakelen? eigenlijk moet je een soort systeempje maken dat hij niet naar zijn hoogste versnelling kan overschakelen en dan gewoon zeggen dat er een te lichte tandwielverhouding op ligt.
 

Zeta-boy 19-11-01?15:40 Print reply

Posts: 2066
Het beste zou zijn als je je cdi-unit kon instellen. Maar aangezien we dat nog niet kunnen, zou ik kiezen voor een elco bij de signaaldraad zetten en als schakelaar zou ik een koptelefoon stekkertje pakken en zo's busje waar je hem in moet douwen. Als ie erin zit is ie niet begrensd, als je hem erui trekt wel. Dat is nou handig, niks geen gekloot met kastjes en schakelaars verstoppen enzo. En het kost je 10 minuten en 3 gulden. FF naar een elctronicazaak gaan en vragen om die dingen.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Neonlampje 19-11-01?17:03 Print reply

Posts: 14825
gewoon kraan op je demper, en wanneer je bij controle komt, snel kraan dicht

gewoon begrenzer zelf maken, werkt prima, en als ze iets vermoeden, hou je gewoon lulverhaal dat het brakke 50cc is met rotte zuigerveren en niet afgestelt werkte bij mij prima
 
SpeedYveS 19-11-01?17:12 Print reply
Posts: 1644
je zou iets van een klep bij de inlaat moeten kunnen maken, waardoor de luchtdoos half word afgesloten, minder lucht=minder toer+kracht.
 
Slammer 19-11-01?17:27 Print reply
Posts: 333
Quote:
Originally posted by: YVES?tm

je zou iets van een klep bij de inlaat moeten kunnen maken, waardoor de luchtdoos half word afgesloten, minder lucht=minder toer+kracht.

Opzich wel een goed uitvoerbaar idee...(totdat ze je luchtslang eraf roppen, wat bij een MB wel heel makkelijk is) Maargoed zo slim zijn die cops meestal niet
 
Neonlampje 19-11-01?17:27 Print reply

Posts: 14825
ik moet nog bocht buigen voor 2e demper, mayb dat ik dat erin zet alleen ik vraag me af hoe ik dan simpel/ongezien dicht kan draaien...
 
Slammer 19-11-01?17:31 Print reply
Posts: 333
Quote:
Originally posted by: Neonlampje?

ik moet nog bocht buigen voor 2e demper, mayb dat ik dat erin zet alleen ik vraag me af hoe ik dan simpel/ongezien dicht kan draaien...


Gewoon met je handen de bocht vastpakken en een halve slag ronddraaien
 

Dit topic is 748 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved