Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Schakeltuners

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 911 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22100 - Schakeltuners
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4494 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joscross 15-9-2004 17:57 Print reply

Posts: 12501
Ga naar Andre Karsten, rijd in de sobw
Die tuned cilinders voor ze plezier
Die gaat je eerst zelfs een beetje ondervragen wat je van plan bent, wat voor verdere onderdelen je er op zet etc, en of je wel weet waar je aan begint

Maat van me had ze 70 Athena er heen gebracht, poorttiming aangepast, auxilary intake poortjes, uitlaatpoort aangepast

Toen die maat van me aan em vroeg wat moet je er voor hebben, zei ie kijk eerst maar eens wat die cilinder doet, en geef me daarna maar geld voor wat je het waard vind

Niet duur dus

Ik ga er binnenkort ff langs met me ge2

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 15-9-2004 17:57
 
Neonlampje 15-9-2004 17:58 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]


[flame_mod]niet dat het veel uitmaakt [/flame_mode]



 
Bullet 15-9-2004 18:28 Print reply

Posts: 12150
just kidding loedie (K)
 
**My BungHole Will Speak Now**
brutalmb70 16-9-2004 10:43 Print reply
Posts: 536
ik ziet hierzo bij VHS-tuning:

Wij gaan als volgt te werk:
- D.m.v. eerst de standaardmotor uitvoerig te testen op vermogen.
- Na wijzigen cylinder en cylinderkop en carburateur meten wij opnieuw het vermogen .
- Daarna wordt door de firma HGS een passende uitlaat er bij gemaakt.
- Verder proberen wij dan ook een speciale
V-Vorce membraam.
- Eventueel CDI- kastjes programeren met speciale programma's
- Opnieuw testen.

ik hoop dat ze ook gewoon normaal cilinders kunnen tunen..dus niet helemaal zo speciaal (zal niet goedkoop zijn denk ik :P)

en als ik wel mijn MB daar heen zou brenge en dan gewoon enkelt cilinder tunen en alles op elkaar aan passe (dus geen extra uitlaat enz.) wat zou ut dan koste..of doen ze dat niet....??
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 16-9-2004 12:12 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutalmb70

ik ziet hierzo bij VHS-tuning:

Wij gaan als volgt te werk:
- D.m.v. eerst de standaardmotor uitvoerig te testen op vermogen.
- Na wijzigen cylinder en cylinderkop en carburateur meten wij opnieuw het vermogen .
- Daarna wordt door de firma HGS een passende uitlaat er bij gemaakt.
- Verder proberen wij dan ook een speciale
V-Vorce membraam.
- Eventueel CDI- kastjes programeren met speciale programma's
- Opnieuw testen.

ik hoop dat ze ook gewoon normaal cilinders kunnen tunen..dus niet helemaal zo speciaal (zal niet goedkoop zijn denk ik :P)

en als ik wel mijn MB daar heen zou brenge en dan gewoon enkelt cilinder tunen en alles op elkaar aan passe (dus geen extra uitlaat enz.) wat zou ut dan koste..of doen ze dat niet....??



doen ze wel ... dit lijstje geldt meer voor de crossmotors
 
nobody fuck with us!!
brutalmb70 16-9-2004 12:14 Print reply
Posts: 536
owkej, gelukkig, kzal ze wel ffies mailen.... is ffies hore over prijze enzo, dan zet ik mailtje ook wel hier..


 
ties 16-9-2004 14:07 Print reply
Posts: 1333
de jager is flut zaak.
bestelle duurt eeuwen.
derbi onstekingen kunnen ze niet goed monteren.(hap uit vliegwiel).
en zeggen dat je geen andere toeter mag gebruiken als ori. voor tunen zou ik em naar co looijestein brengen. die vent liet ook kreidlertjes 180 lopen.
en vraag niet veel geld.
 
John Huijben 16-9-2004 14:25 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutalmb70

blablablablabla




jup, doen ze. ik heb er mijn MT8 cilinder ook heengebracht.
bij mij kostte cilinder tunen + kop uitdraaien / afdraaien 80 euro.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Neonlampje 16-9-2004 14:26 Print reply

Posts: 14825
Je mag in principe ook geen andere toeter dan ori gebruiken hoor
 
Blukaap2 16-9-2004 15:46 Print reply

Posts: 9953
Zolang ie 1 tonig is krijg je er geen gezeik mee.

Alleen heb je kans dat je toeterknop doorfikt als je een zware toeter dr direct op zet.
 
Stoere brommers
SMALL HONDA 16-9-2004 15:48 Print reply

Posts: 1575
Je mag max. 3tonig
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
Joscross 16-9-2004 15:52 Print reply

Posts: 12501
1 tonig..
 
ties 16-9-2004 16:18 Print reply
Posts: 1333
toeter was ivm doorbranden bedrading.
was 1 amp toeter nu flinke auto toeter.
schakelaar regelt alleen de min.
 
Blukaap2 16-9-2004 16:32 Print reply

Posts: 9953
Rest zit dus met een relais mag ik hopen ?
(schakelaar schakelt dus het relais en het relais de toeter).
Anders heb je echt dik kans dat het doorfikt op den duur.
Bovendien doet ie het meestal een stuk beter met een relais.
 
Stoere brommers
-Tom- 16-9-2004 16:41 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties
[..]
die vent liet ook kreidlertjes 180 lopen.
en vraag niet veel geld.

aight
 
FTS Member

Dit topic is 4494 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved