en stel dat ik dit in me brommer zou maken (doe ik niet, kan ik niet ) maar stel, dasn is de gasreactie beter, maar cilindervulling slechter dus zal het uiteindelijk alleen maar slechter lopen?
Misschien stomme vraag, maar wat loopt harder? Het gaat over Fs-1, die hebben verschillende soorten krukassen, volle krukassen, en niet volle (die hebben gaten in de wangen, volle krukas is geowon vol dus :P). Wat loopt harder? Zo'n volle of met gaten?
en stel dat ik dit in me brommer zou maken (doe ik niet, kan ik niet ) maar stel, dasn is de gasreactie beter, maar cilindervulling slechter dus zal het uiteindelijk alleen maar slechter lopen?
je verliest veelste veel onderdruk
@tom: volle zal wel harder lope
Dit bericht is ge-edit door Saknet op 14-9-2004 17:55
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Misschien stomme vraag, maar wat loopt harder? Het gaat over Fs-1, die hebben verschillende soorten krukassen, volle krukassen, en niet volle (die hebben gaten in de wangen, volle krukas is geowon vol dus :P). Wat loopt harder? Zo'n volle of met gaten?
Hangt dus van je uitlaat af...
Maar ga er maar vanuit dat een volronde kruk je een veel plezierigere powerband krijgt
K tnx, wil van de winter mss blok reviseren, blok ligt nu in onderdelen, en daar zit dus een krukas in met gaten in de wangen (zal vanaaf wel ff pic maken en een foto van een volle kruk zoeken)
edit:
Volle krukas dus
Die ik beneden heb liggen zitten dus gaten in de wangen.
Dit bericht is ge-edit door -Tom- op 14-9-2004 18:00