Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Goede setup Honda MB5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 700 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22038 - Goede setup Honda MB5
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3864 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

S1lv3r 18-10-2004 12:55 Print reply

Posts: 5213
en ook nieuwe zuigerclipjes, want de ouwe zijn wat minder "strak" stijf whatever, ze kunnen dan los gaan, en die nieuwe moet je met de opening naar boven of onder doen, gaan ze minder snel los

 
Aard 18-10-2004 12:56 Print reply

Posts: 710
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r

en ook nieuwe zuigerclipjes, want de ouwe zijn wat minder "strak" stijf whatever, ze kunnen dan los gaan, en die nieuwe moet je met de opening naar boven of onder doen, gaan ze minder snel los


Als deze goed in de groef zitten is er niets aan de hand hoor.
 
JCG 18-10-2004 12:59 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aard

[...]

Als deze goed in de groef zitten is er niets aan de hand hoor.

Maar waarom het risico nemen voor die paar eurocent?
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Mr.MTX 18-10-2004 13:22 Print reply

Posts: 1854
Ik had onder mijn MB een 50 Zeta met originele 13mm carb en ori snel uitlaat...
Hij moest echt optoeren komen, vanaf 7000 trok die pas (tot 13000)...
Maar dat kwam door de kleine carburateur...
Maar dat was wel lachuh... janken wat die deed...
Maar sneller dan dit ga je denk ik niet met std cilinder... heb die ook gehad... Ik reed 58 km/u heuvel af...
Ik zou er dus gewoon een 50 Zeta onder gooien, want die heeft ook nog goede tuningsmogelijkheden

 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
[RRT] Lost-P 18-10-2004 14:23 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX


Ik zou er dus gewoon een 50 Zeta onder gooien, want die heeft ook nog goede tuningsmogelijkheden



Ori. cil. niet dan???


Daar heb je zoveel "vlees" aan, en poorten zijn zo klein, dat je drmee kunt doen wat je wilt ...

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 18-10-2004 14:36
 
Chille Tune shit dan
frenk 18-10-2004 14:53 Print reply
Posts: 354
ja maar echt veel word het niet met orgi
 
vinnie 18-10-2004 14:55 Print reply

Posts: 3505
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: frenk

ja maar echt veel word het niet met orgi


dan ken je gewoon niet tune, dat legt niet aan de cil
als je em GOED tuned word het echt wel wat hoor

Dit bericht is ge-edit door vinnie op 18-10-2004 14:56
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
[RRT] Lost-P 18-10-2004 14:59 Print reply
Posts: 4578
idd..
Als jij de uitlaatpoort een heel stuk aanpast....en er Fluitpoorten inzet. Dan de spoelpoorten/kanalen stuk aanpassen, Boostpoort erin maken.
Moet je is kijken hoe die rijdt ...


Edit:
EN je kan m behoorlijk ver opboren/honen, en dus vrij veel cc's hebben, met een Ori. uitziende cil.

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 18-10-2004 15:39
 
Chille Tune shit dan
Mr.MTX 18-10-2004 16:22 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

idd..
Als jij de uitlaatpoort een heel stuk aanpast....en er Fluitpoorten inzet. Dan de spoelpoorten/kanalen stuk aanpassen, Boostpoort erin maken.
Moet je is kijken hoe die rijdt ...


Edit:
EN je kan m behoorlijk ver opboren/honen, en dus vrij veel cc's hebben, met een Ori. uitziende cil.

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 18-10-2004 15:39

je kan gewoon beter je originele cilinder bewaren voor de 'rollenbank tijden'...
En zo'n ori cilinder is toch wel wat waar ofnie?
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
brutalmb70 18-10-2004 16:51 Print reply
Posts: 536
vast wel genoemd, maar nogmaals goedkope en leuke setup:

Eurokit 70 (gaat niet snel kapot)
keihin 18 mm (niet te groot, en kwalitatief heel goed)
Std snelle uitlaat (goedkoop, stil, veel trekkracht)

dat is toch wel waar je lkkr meej kan toere en helemaal niet duur (die 18 mm mss....vrij zeldzaam !)

dit raad ik aan, geen dure malossi of polini (heb ik zelf, ben er niet weg van !)

l8rzz rick
 
[RRT] Lost-P 19-10-2004 0:04 Print reply
Posts: 4578
@ Mr. MTX: Je moet niet zo stom lullen
 
Chille Tune shit dan
Wouterdb 19-10-2004 0:10 Print reply
Posts: 109
50 snel
16 mm carb
(powerfilter..)
twvh 13/42
trekt als een beest...
hiermee haal je heuveltjes makkelijk met iemand achterop...
 
Mr.MTX 19-10-2004 0:40 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

@ Mr. MTX: Je moet niet zo stom lullen

stfu

hij kan beter deze cilinder erbij houden (met eventueel een sneller exemplaar) , want mocht er weer eens vaak rollenbaken staan, dan is dat wel handig he NOOB
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
brommerberthus 19-10-2004 7:46 Print reply

Posts: 312
k had 50 eurokit ofzo iets dergelijks met standaard carb(hoef je helemaal niet te vervangen op 50snel cilindertje) en zo'n standaard snelle uitlaat voor 40-50 euro
hij trok zo door de 9K-10K en trok best goed.
 
[RRT] Lost-P 19-10-2004 13:11 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

[...]

stfu

hij kan beter deze cilinder erbij houden (met eventueel een sneller exemplaar) , want mocht er weer eens vaak rollenbaken staan, dan is dat wel handig he NOOB



hahaha WTF begin jij met N00B tegen mij dan ...
Ik zeg ook niet dat t "beter" is dat die die ori. cil. houdt...maar daar zit dus WEL zat Tunings-potentie in, daar ging t me ff om ...

En om nog ff op andere opmerking van je te reageren......Als jij standaard wilt rijden, dan kan je zo ergens anders een ori. cil. vandaan toveren, zat mensen zien de waarde er niet van in, ik heb de mijne bijv. gratis gehad en ken zat mensen die m voor euro of 10 al weg doen....

Dus, STFU N00B...
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 3864 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved