S1lv3r |
18-10-2004 12:55 |
Posts: 5213 |
en ook nieuwe zuigerclipjes, want de ouwe zijn wat minder "strak" stijf whatever, ze kunnen dan los gaan, en die nieuwe moet je met de opening naar boven of onder doen, gaan ze minder snel los
|
|
|
|
Aard |
18-10-2004 12:56 |
Posts: 710 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
en ook nieuwe zuigerclipjes, want de ouwe zijn wat minder "strak" stijf whatever, ze kunnen dan los gaan, en die nieuwe moet je met de opening naar boven of onder doen, gaan ze minder snel los
Als deze goed in de groef zitten is er niets aan de hand hoor.
|
|
|
|
JCG |
18-10-2004 12:59 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aard
[...]
Als deze goed in de groef zitten is er niets aan de hand hoor.
Maar waarom het risico nemen voor die paar eurocent?
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Mr.MTX |
18-10-2004 13:22 |
Posts: 1854 |
Ik had onder mijn MB een 50 Zeta met originele 13mm carb en ori snel uitlaat...
Hij moest echt optoeren komen, vanaf 7000 trok die pas (tot 13000)...
Maar dat kwam door de kleine carburateur...
Maar dat was wel lachuh... janken wat die deed...
Maar sneller dan dit ga je denk ik niet met std cilinder... heb die ook gehad... Ik reed 58 km/u heuvel af...
Ik zou er dus gewoon een 50 Zeta onder gooien, want die heeft ook nog goede tuningsmogelijkheden
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
[RRT] Lost-P |
18-10-2004 14:23 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX
Ik zou er dus gewoon een 50 Zeta onder gooien, want die heeft ook nog goede tuningsmogelijkheden
Ori. cil. niet dan???
Daar heb je zoveel "vlees" aan, en poorten zijn zo klein, dat je drmee kunt doen wat je wilt ...
Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 18-10-2004 14:36
|
|
Chille Tune shit dan |
|
frenk |
18-10-2004 14:53 |
Posts: 354 |
ja maar echt veel word het niet met orgi
|
|
|
|
vinnie |
18-10-2004 14:55 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: frenk
ja maar echt veel word het niet met orgi
dan ken je gewoon niet tune, dat legt niet aan de cil
als je em GOED tuned word het echt wel wat hoor
Dit bericht is ge-edit door vinnie op 18-10-2004 14:56
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
[RRT] Lost-P |
18-10-2004 14:59 |
Posts: 4578 |
idd..
Als jij de uitlaatpoort een heel stuk aanpast....en er Fluitpoorten inzet. Dan de spoelpoorten/kanalen stuk aanpassen, Boostpoort erin maken.
Moet je is kijken hoe die rijdt ...
Edit:
EN je kan m behoorlijk ver opboren/honen, en dus vrij veel cc's hebben, met een Ori. uitziende cil.
Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 18-10-2004 15:39
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Mr.MTX |
18-10-2004 16:22 |
Posts: 1854 |
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
brutalmb70 |
18-10-2004 16:51 |
Posts: 536 |
vast wel genoemd, maar nogmaals goedkope en leuke setup:
Eurokit 70 (gaat niet snel kapot)
keihin 18 mm (niet te groot, en kwalitatief heel goed)
Std snelle uitlaat (goedkoop, stil, veel trekkracht)
dat is toch wel waar je lkkr meej kan toere en helemaal niet duur (die 18 mm mss....vrij zeldzaam !)
dit raad ik aan, geen dure malossi of polini (heb ik zelf, ben er niet weg van !)
l8rzz rick
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
19-10-2004 0:04 |
Posts: 4578 |
@ Mr. MTX: Je moet niet zo stom lullen
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Wouterdb |
19-10-2004 0:10 |
Posts: 109 |
50 snel
16 mm carb
(powerfilter..)
twvh 13/42
trekt als een beest...
hiermee haal je heuveltjes makkelijk met iemand achterop...
|
|
|
|
Mr.MTX |
19-10-2004 0:40 |
Posts: 1854 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lost-P
@ Mr. MTX: Je moet niet zo stom lullen
stfu
hij kan beter deze cilinder erbij houden (met eventueel een sneller exemplaar) , want mocht er weer eens vaak rollenbaken staan, dan is dat wel handig he NOOB
|
|
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU! |
|
brommerberthus |
19-10-2004 7:46 |
Posts: 312 |
k had 50 eurokit ofzo iets dergelijks met standaard carb(hoef je helemaal niet te vervangen op 50snel cilindertje) en zo'n standaard snelle uitlaat voor 40-50 euro
hij trok zo door de 9K-10K en trok best goed.
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
19-10-2004 13:11 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX
[...]
stfu
hij kan beter deze cilinder erbij houden (met eventueel een sneller exemplaar) , want mocht er weer eens vaak rollenbaken staan, dan is dat wel handig he NOOB
hahaha WTF begin jij met N00B tegen mij dan ...
Ik zeg ook niet dat t "beter" is dat die die ori. cil. houdt...maar daar zit dus WEL zat Tunings-potentie in, daar ging t me ff om ...
En om nog ff op andere opmerking van je te reageren......Als jij standaard wilt rijden, dan kan je zo ergens anders een ori. cil. vandaan toveren, zat mensen zien de waarde er niet van in, ik heb de mijne bijv. gratis gehad en ken zat mensen die m voor euro of 10 al weg doen....
Dus, STFU N00B...
|
|
Chille Tune shit dan |
|