Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - CR 250 uitlaat op 125cc eurocilindro

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 675 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22037 - CR 250 uitlaat op 125cc eurocilindr...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1015 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

voederbiet 13-9-2004 16:04 Print topicpost

Posts: 10000
ik heb een MT8 blok met een 125cc eurocilindro, 28mm mikuni en een proma uitlaat

heeft het mischien meer nut als ik een CR 250cc uitlaat erop zet in plaats van de proma of is het expansie gedeelte daar te groot voor?
 
BF is gewoon een kk site

brutus 13-9-2004 16:12 Print reply

Posts: 7934
ik denk dat het expansie gedeelte niet te groot is.
dnek dat je het best ff een flens kan maken op die cr uitlaat en ff kan proberen welke het beste reageerd
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
voederbiet 13-9-2004 16:29 Print reply

Posts: 10000
dus ik kan gewoon het beste een flens erop lassen? en gewoon testen welke het beste is
 
BF is gewoon een kk site
mr.honda 13-9-2004 16:33 Print reply
Posts: 323
ik denk wel dat t expansiegedeelte te groot is, en dat je beter gewoon die proma eronder kan laten.

( enne MTzoeperman, t is: dan geef ik em een hand, maar die zit vol vogelpoep, ik stek zien keet in brand en ik zeik em in de soep )
 
Joostvdw 13-9-2004 16:33 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTzoeperman

dus ik kan gewoon het beste een flens erop lassen? en gewoon testen welke het beste is


nee dat is et makkelijkste, en naar mijn mening ook het leukste
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
boerken 13-9-2004 16:34 Print reply

Posts: 501
ik zou het niet doen.
Je zet toch ook geen 80cc uitlaat op een 50cc?
Zal de prestaties niet ten goede komen volgens mij.

Waarom niet een uitlaatje zelf laten maken?
met zo'n setup....

Dit bericht is ge-edit door boerken op 13-9-2004 16:35
 
voederbiet 13-9-2004 16:36 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr.honda

ik denk wel dat t expansiegedeelte te groot is, en dat je beter gewoon die proma eronder kan laten.

( enne MTzoeperman, t is: dan geef ik em een hand, maar die zit vol vogelpoep, ik stek zien keet in brand en ik zeik em in de soep )


zal ik dat doen

je heb gelijk tis andersom
 
BF is gewoon een kk site
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 13-9-2004 16:37 Print reply

Posts: 7007
die uitlaat is complete onzin, bovendien heb je aan een crosser uitlaat niet zo veel op een 128 euro aangezien die niet echt hoogtoerig is
 
nobody fuck with us!!
John Huijben 13-9-2004 16:48 Print reply

Posts: 2433
mijn ervaringen zijn dat je met een eurocilindrotje toch wel 11k kan halen met een simpele gianelli uitlaat. maarja CR250 uitlaat zal wel minder effectief zijn als een 125, maar de powerband zou in princiepe wel leuk moeten zijn ( al vind ik proma wel erg fijn rijden op een eurocilindro )
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
voederbiet 13-9-2004 16:58 Print reply

Posts: 10000
dus opzich is gewoon het beste om die proma te laten zitten

en een homoet 110cc zou dta nog wat uitmake?

 
BF is gewoon een kk site
puch_master 13-9-2004 17:06 Print reply

Posts: 3429
cr 125 uitlaat
 
Toyota AE86 Levin coupé
bart de scootergek 13-9-2004 17:16 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master

cr 125 uitlaat


die is een stuk hoogtoeriger als een cr250 uitlaat.
 
Honda RC-33
SIWWN 13-9-2004 17:27 Print reply
Posts: 7079
kameraad heb een 125 doma van een YZ uit 98, nu nog effe een ander blokkie en dan gaat de 125 euro erop
 
Neonlampje 13-9-2004 17:39 Print reply

Posts: 14825
Zal wel lopen, maar het volume is te groot.. dus sja, het zal niet optimaal zijn
 

Dit topic is 1015 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved