Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoe hard...?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 902 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #22009 - hoe hard...?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 14-9-2004 15:37 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wageningen

en hoe hard moet ik kunnen want volgens mij ga ik veel te sloom voor mijn setup:
65cc polini
16mm mikuni
carbon kleppen (3)
hoge druk kop
powerfilter
vertanding: 14/48
ik rijd nu rond de 70 :S
iemand nog sugesties hoe ik harder kan?


wat voor uitlaat heb je ??, uitlaat scheelt erg veel in vermogen, veel mensen onderschatten dat
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
B-100 14-9-2004 15:38 Print reply

Posts: 1385
dat 6 kleps membraan zal wel geregeld worde
wat voor een cdi adviseren jullie?

110cc homoet uitlaat vind ik supper lelik, komt er zekers nie onder

 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
Tsxdude AKU MicheL 14-9-2004 15:40 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B-100

dat 6 kleps membraan zal wel geregeld worde
wat voor een cdi adviseren jullie?

110cc homoet uitlaat vind ik supper lelik, komt er zekers nie onder


Dan proma 80
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
B-100 14-9-2004 15:40 Print reply

Posts: 1385
hep er nu lumao ofzowiets onder zitte, is dat ook goed?

 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
wageningen 15-9-2004 11:28 Print reply
Posts: 341
Sorry dat ik vergeten was wat voor een uitlaat
nou ik heb een proma uitlaat en een proma demper...
 
pruttel, pruttel...... plop!!!
Teunmenator 15-9-2004 13:41 Print reply

Posts: 2524
je tandwielverhouding doet ook veel he en die uitlaat is in principe goed maar er zijn natuurlijk wel snellere, ik denk dat dat toch nog veel kan schelen bij jou

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: B-100

hep er nu lumao ofzowiets onder zitte, is dat ook goed?



luhao denk ik? daar zijn er ook verschillende van he? omschrijf de vorm es? je hebt er die netjes doorlopen maa rook een breed expansie gedeelte met ineens een pijp erop zeg maar (dat is de 80cc pijp meen ik).

je kunt ook niet goed zeggen van is deze uitlaat goed? dat hangt er natuurlijk vanaf ofdat je vooral wilt optrekken, ofdat je een flinke top wil halen, en nog meer over hoeveel cc je hebt? (je hele setup dus eigenlijk).

Ik meende me te herrineren dat een goeie uitlaat voor iets van 40 procent voor je vermogen zorgde? Dan lijkt het me dus wel nuttig daar wat tijd in te steken..
 
mr200r 15-9-2004 14:05 Print reply
Posts: 5122
100 voor een 110 autisa is netjes.
 
mr200r
B-100 15-9-2004 14:22 Print reply

Posts: 1385
enne, andere cdi en 6 keps membraan ipv 2 keps origineel membraan, scheeld dat veel? of is t niet egt zinvol?
 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
JCG 15-9-2004 14:44 Print reply
Posts: 1531
heb ik ook nog een vraagje. Mijn MB loopt iets van 70 echte km/h met standaard cilinder, 6bak een std snelle uitlaat. std carb en luchtfilter met snelle slangen.

is dit netjes?
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel

Dit topic is 2336 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved