arie-de-arier |
12-9-2004 23:41 |
Posts: 10000 |
is dat waarom je mt nooit over 100 ging lude?
|
|
Allah is beter |
|
Stegehuis |
13-9-2004 0:18 |
Posts: 1150 |
MTjes zie ik niet zo hard gaan, gaan met dezelfde setup zeker 10km zachter (verhoogd).
|
|
|
|
kpotappel86 |
13-9-2004 8:03 |
Posts: 2679 |
ik heb wel eens 105 110 gereden maar dat was met deze
mt5 en niet met een 50cctje hoor
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 13-9-2004 8:11
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
de_koen |
13-9-2004 8:36 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Piraat
en belgische 50 rijd standaard toch al 90? ( op mb )
op mb met grotere carb en expansie uitlaatje gaat hij idd 85 echte zoiets
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Geert |
14-9-2004 14:46 |
Posts: 59 |
ik verlaag hem toch al maar wat kan ik motorisch nog verbeteren???
|
|
? |
|
Jarco |
14-9-2004 14:53 |
Posts: 4520 |
je carters tunen? of dr 70 cc opzetten en (laten) tunen met 24 mm carb ofzo
|
|
|
|
wageningen |
14-9-2004 15:13 |
Posts: 341 |
en hoe hard moet ik kunnen want volgens mij ga ik veel te sloom voor mijn setup:
65cc polini
16mm mikuni
carbon kleppen (3)
hoge druk kop
powerfilter
vertanding: 14/48
ik rijd nu rond de 70 :S
iemand nog sugesties hoe ik harder kan?
|
|
pruttel, pruttel...... plop!!! |
|
Ollie |
14-9-2004 15:17 |
Posts: 2468 |
Grotere carb. doet mss wel wat, alhoewel je daar eigenlijk alleen maar meer trekkracht door krijgt...
|
|
|
|
MC Beuner |
14-9-2004 15:18 |
Posts: 3678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: wageningen
en hoe hard moet ik kunnen want volgens mij ga ik veel te sloom voor mijn setup:
65cc polini
16mm mikuni
carbon kleppen (3)
hoge druk kop
powerfilter
vertanding: 14/48
ik rijd nu rond de 70 :S
iemand nog sugesties hoe ik harder kan?
80?85?
"""iemand nog sugesties hoe ik harder kan?""""
80blok kopen
|
|
Vivatje snor |
|
mBeter |
14-9-2004 15:29 |
Posts: 983 |
een 50 belgische met 13mm en ori uitlaat ging n?t niet zo hard als mij, en ik dan met 70cc homoet 6bak 20mm !! dus die rijden echt super, en ook nog geen powerband.
edit: ik reed 95 echte km
Dit bericht is ge-edit door mBeter op 14-9-2004 15:32
|
|
gSuper? |
|
B-100 |
14-9-2004 15:31 |
Posts: 1385 |
ik heb ook n vraag,
hep 110cc autisa cilinder
24mm mikuni carberateur
het is een mt, maar wat is daarvoor de ''normale'' snelheid bij de meeste mensen??
mijne rijd nu 98
iemand nog tips om sneller te maken?
|
|
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel |
|
Roedi-Loerbeek |
14-9-2004 15:33 |
Posts: 1492 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: B-100
ik heb ook n vraag,
hep 110cc autisa cilinder
24mm mikuni carberateur
het is een mt, maar wat is daarvoor de ''normale'' snelheid bij de meeste mensen??
mijne rijd nu 98
iemand nog tips om sneller te maken?
Wat voorn uitlaatje?
|
|
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT |
|
Jarco |
14-9-2004 15:34 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: B-100
ik heb ook n vraag,
hep 110cc autisa cilinder
24mm mikuni carberateur
het is een mt, maar wat is daarvoor de ''normale'' snelheid bij de meeste mensen??
mijne rijd nu 98
iemand nog tips om sneller te maken?
groterre carb? cilinder tunen
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
14-9-2004 15:36 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: B-100
ik heb ook n vraag,
hep 110cc autisa cilinder
24mm mikuni carberateur
het is een mt, maar wat is daarvoor de ''normale'' snelheid bij de meeste mensen??
mijne rijd nu 98
iemand nog tips om sneller te maken?
Dan rijd je langzaam...>>doe dit
110cc autisa cilinder
24mm mikuni carberateur
6kleps malossi membraan
homoet 110cc uitlaat(of opmaat als je kan betalen)
En neem snellere cdi
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Jonmtx |
14-9-2004 15:37 |
Posts: 168 |
heb je voor mt niet zon gigasnelli hoog toeren uitlaat? is miss een id verbeter me alst niet zo is...
|
|
|
|