Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Snelle cilinder kit voor Gilera ZULU 2002 met derbi blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1014 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21992 - Snelle cilinder kit voor Gilera ZUL...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 751 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Killerbean 11-9-2004 20:31 Print topicpost

Posts: 3243
Ik heb een gilera zulu van 2002

nu zit eronder:

50cc org met een 14mm carb
MK uitlaat, dit schijnt de enige bovenlangse snelle uitlaat te zijn voor zulu. er is ook nog een onderlangse yasuni cross maar die hoef ik niet.

ik wil:

snel rijden
weinig onderhoud hebben
over het hele toerengebied veel koppel hebben, voornamelijk onderop. het is om te crossen.

ik wil weten:

welke spullen ik precies allemaal nodig heb
en wat dat kost.

ik zit zelf al te kijken naar malossi 80cc
dan heb je de normale en de MHR, de MHR heeft 1 zuigerveer+een race zuiger dus meer onderhoud (als ik me niet vergis ????)

fikt maar los!





Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 11-9-2004 20:33
 
RX loos

Blorn 11-9-2004 20:51 Print reply

Posts: 13825
UTFS
 
Killerbean 11-9-2004 21:52 Print reply

Posts: 3243
kan je nou alleen maar utfs blaten ?

daar staat niet wat ik zoek, trouwens als ik daar op een topic reply krijg ik ook weer gezeur omdat ik in een "oud" topic reply.

als je nou gewoon antwoord geeft op mijn vragen daar heb ik veel meer aan als aan utfs

edit: sorry hoor maar word er altijd zo chagie van als mensen dat zeggen, ik ben geen inbeciel...

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 11-9-2004 21:55
 
RX loos
wiebutt 11-9-2004 21:57 Print reply

Posts: 6264
Ik denk dat je met flink opvoere tog wel behoorlijk onderhoud hebt .

 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Killerbean 11-9-2004 22:36 Print reply

Posts: 3243
nouja flink opvoeren....

ik wil natuurlijk wel dat hij goed hard loopt.

maar dan heb je toch niet altijd veel onderhoud ?
 
RX loos
Bullet 11-9-2004 22:41 Print reply

Posts: 12150
mk geitijzer of malossi 80

welke uitlaat heb je der nu op?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Killerbean 11-9-2004 22:49 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

mk geitijzer of malossi 80

welke uitlaat heb je der nu op?


nou ik heb de uitlaat van 50cc.

de mk gietijzer is geloof ik wel goed en een stuk goedkoper als de malossi
 
RX loos
Bullet 11-9-2004 22:52 Print reply

Posts: 12150
scheelt iets van 40/50 pleuro.

en MK gietijzer loopt aardig goed met een mk uitlaat. (zie k.pottappel ofzo)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Killerbean 19-10-2004 0:11 Print reply

Posts: 3243
Vraagje, het schijnt dat de mk70 giet standaard ongeveer 13/13,5 k maakt, als je deze laat tunen dan maakt hij denk ik veel meer toeren dus draaien me lagers de soep in klopt dat ?

die uitlaat die ik heb is trouwens ook eigenlijk voor 50 en 70cc,en loopt het beste op 70
 
RX loos
Rik 19-10-2004 0:14 Print reply

Posts: 3464
kep nog wel een leuke 80 mal voor je inbox me maar.
 
mangoo 19-10-2004 0:37 Print reply

Posts: 743
neem de gietijzer als je zuiniger wilt rijden en als je echt power wilt hebben moet je de malossi 80cc met 2 zuigerveren kopen, en ik denk dat die mk niet zo gemakkelijk 13k haalt hoor freund! die malossi gaat denk ik tog wel harder en meer power dan die 70mk. De malossi is trouwens van alu en nicasil wand. Dus wat slijtvaster en alleen kleine krasjes zijn te honen.
 
mcdronkz 19-10-2004 1:55 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rik

kep nog wel een leuke 80 mal voor je inbox me maar.


Sales....
 
-Markiej- 19-10-2004 9:10 Print reply

Posts: 1361
mod wannebee
 
Mijn ontlasting heeft een vloeibare vorm aangenomen...

Dit topic is 751 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved