Hey. Waar is een snorbrommer eigenlijk op begrensd?
En wat voor effect heeft het monteren van een snelle uitlaat?
Ik wil mn snorpuch wat harder laten lopen dan 25.. Maar nie te hard, gewoon rond de 40
ik heb gewoon blok van peugeot 103 45 kim. eronder gehanden met opvoer uitlaat rijd wel lekker maar beetje herrie dus gaat std. 103 uitlaat onder en iets kleiner sproeiertje .. gaat ie netjes 45
kunne ze em niet afpakke ook en weinig geluid .. meeste opgevoerde snors make herrie en herrie is scoote lokken ..
ik zou zeggen haal je carb er eerst maar eens achterweg en kijk of er zo'n kokertje in zit zodat dat gaschuif niet meer openkan en mischien zit er een prop in de uitlaat en luchtfilter bekijk die dingen eerst eens
HONDA THE POWER OF SPEED ;-) gezocht een compleet mb frame zonder of met blok inbox me maar maakt nix of ie gespoten moet worden liefst niet te ver wegregio friesland groningen en drente niet verder maximum prijs 250 euro of ruilen mt5
ik heb gewoon een brommer met oranje plaatje, maar hetlijkt met of ie steeds harder gaat rijden:S vroeger altyd rond de 45.. nu haalt ie opeens de 55, terwijl er niets verandert is
ik heb gewoon een brommer met oranje plaatje, maar hetlijkt met of ie steeds harder gaat rijden:S vroeger altyd rond de 45.. nu haalt ie opeens de 55, terwijl er niets verandert is
ben je soms af gevallen?
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
ik heb gewoon een brommer met oranje plaatje, maar hetlijkt met of ie steeds harder gaat rijden:S vroeger altyd rond de 45.. nu haalt ie opeens de 55, terwijl er niets verandert is
toevallig andes mengsmering voortaan? Misschien was je sproeier eerst te groot, maar omdat je minder compressie hebt gekregen heeft die iets meer nodig. En daarom is die nou wel goed afgesteld? Misschien kan hij zijn lucht iets makkelijker aanzuigen. iig het zou kunnen maar het gebeurt nie snel :p
En ik dacht ook dat het verschil hem alleen zat in caberateur en tandwieltje..