Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx-sh wil niet goed lopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 971 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21948 - mtx-sh wil niet goed lopen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DannicHonda 10-9-2004 16:43 Print topicpost

Posts: 235
ik ben nu al een paar weken met men mtx bezig, in die tijd is het blok geriviceerd, alle pakkingen zijn nieuw het probleem is alleen dat als ik hem in elke willekeurige versnelling zet en wil optrekken dan hij geen power meer heeft, dit ondanks de nieuwe zuiger (prox), hij heeft compressie genoeg denk ik.

Even kort mijn setup
50cc standaard 2de overmaat
13mm met 70 sproeier
techno uitlaat

heeft dit iets te maken met een sproeier of zow want de bougie is zwart (ik weet t ja kleinere sproeier) dit terwijl hij er voor de revicatie goed op heeft gelopen.
ow. en de ontsteking is goed en de vonk is paars (dus goed)

of misschien iets met een lekke keerring (ik heb de linkse allemaal vervangen, en de rest is denk ik ook nog wel goed)

Wie helpt mij?

Dit bericht is ge-edit door DannicHonda op 10-9-2004 16:44

Dit bericht is ge-edit door DannicHonda op 10-9-2004 17:46
 

Pistonpen Paultje 10-9-2004 19:46 Print reply

Posts: 8678
Nou, als jou bougie zwart is, dan staat ie iig niet te arm, maar te rijk. Wat met zo'n setup en die sproeier niet extreem zal zijn.

Zowiezo is het de vraag : wat ben jij gewent?

Langzaam is logisch, dat is een originele (nl'se)honda altijd. Maar trekt hij het ook voor geen meter, of zakt ie in bij volgas, of...Leg ff wat meer uit, want weinig vermogen is een ruim begrip.
 
Saknet 10-9-2004 20:00 Print reply

Posts: 10355
zet er een goeie originele uitlaat op en een sproeier 65
zon techno is bedoeld voor trekkracht boven de 9000 toeren, iets wat de meeste originele honda cilinders al moeite mee hebben in zn vrij te komen

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 10-9-2004 20:02
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mtxr2rijder 10-9-2004 20:01 Print reply

Posts: 133
grotere sproeier erin
bij dezelfde setup en een gigasnelli uitlaat moet er al 95-100 in
 
Saknet 10-9-2004 20:02 Print reply

Posts: 10355
originele cilinder zegt ie pipo brilloos
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Marthin 10-9-2004 20:03 Print reply

Posts: 6164
je rechter krukaskeerring is die er niet uitgesprongen?
 
Mr.MTX 10-9-2004 20:11 Print reply

Posts: 1854
Ik heb bijna de zelfde setup, en ik had er eerst sproeier 78 in (reed wel goed en alles, maar misste kracht), en nu heb ik sproeier 88, trekt flink hard op(voor zover je dat mag noemen) voor een originele cilinder...
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
RS_70_power 10-9-2004 20:14 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtxr2rijder

grotere sproeier erin
bij dezelfde setup en een gigasnelli uitlaat moet er al 95-100 in


negin ik nu al te dementeren , als ie zwart is de bougie moet er een kleinere in .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
DannicHonda 10-9-2004 20:42 Print reply

Posts: 235
hij geeft eerst prima op gelopen (op deze setup maar had olie in de krukasholte zitten en heb m dus maar meteen geriviceerd), maar het is als ik m in de 1 zet en weg wil rijde dat wil hij niet, dan gaat hij stotteren (schokken) en dan valt hij uit. En de rechter keering zit wel goed vast.

Dit bericht is ge-edit door DannicHonda op 10-9-2004 21:53
 

Dit topic is 421 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved