jeroen |
9-9-2004 22:15 |
Posts: 15066 |
ja en nee
|
|
|
|
Whoopz0r |
9-9-2004 22:16 |
Posts: 945 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen
ja en nee
ja, als motor, moet dan eerst wel zo gekeurd worden
of 50cc blok er onder, en laten keuren als brommer (wat nog meer moeite is)
En anders nee
|
|
Z |
|
honda_2takt_power |
9-9-2004 22:17 |
Posts: 6744 |
verzekerd onverzekerd rijden verzeker gewoon als mb5 dan
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
Blijhoofd |
9-9-2004 22:17 |
Posts: 7378 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Whoopz0r
[...]
ja, als motor, moet dan eerst wel zo gekeurd worden
of 50cc blok er onder, en laten keuren als brommer (wat nog meer moeite is)
En anders nee
tis wle te verzekeren maar bij een ongeluk ben je niet verzerd
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
arie-de-arier |
9-9-2004 22:18 |
Posts: 10000 |
en je krijgt gezijk met politie
|
|
Allah is beter |
|
honda_2takt_power |
9-9-2004 22:22 |
Posts: 6744 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd
[...]
tis wle te verzekeren maar bij een ongeluk ben je niet verzerd
zolang het met aleen schade formulier kan dna ben ej gewoon verzekert rij je iemand invalide/dood of je eigen gewond dan ben je de lul
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
wildhaguh |
9-9-2004 22:27 |
Posts: 1650 |
gewoon niet verzekeren had ik ook met mijn mb8 80cc niet
mja ben tog geen 16 en je moet al 18 zijn etzz
reed er niet mee door de stad allen beetje in het dorp racen en toeren
|
|
www.brommer-onderdelen.tk |
|
ToasTer |
9-9-2004 22:32 |
Posts: 15 |
Toen ik heb kocht zei de man ook:
laat hem verzekeren als een mb5.
Maar wat ik krijg een ongeluk en sta daar me me papieren en een of andere maloot van een wout ziet dat het een mb8 is
|
|
|
|
NSR-Power |
9-9-2004 22:49 |
Posts: 285 |
Precies, dat is het risico dus.
Bij een rollerbankcontrole zullen ze het misschien/waarschijnlijk wel over het hoofd zien, maar bij ongelukken enzo zal het lastiger worden denk.
|
|
|
|
Apriliars105 |
9-9-2004 22:51 |
Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Power
Precies, dat is het risico dus.
Bij een rollerbankcontrole zullen ze het misschien/waarschijnlijk wel over het hoofd zien, maar bij ongelukken enzo zal het lastiger worden denk.
Dat denk ik niet aangezien er op een mb8 een sticker zit met MB8 erop. (En iets op het zadel toch?)
Dus een wout moet wel heel erg scheef zijn als ze dat niet zien. En met 80cc heb je 2KW dus technisch onderzoek. MAW als ze je aanhouden ben je zowieso de lul. maarja, wie niet hier op het forum?
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Markos |
9-9-2004 22:54 |
Posts: 5048 |
je bent niet verzekerd maar je zou dit kunnen doen:
- mb5 frame
- mb8 stikkers eraf
- ehm, staat er mb8 op het blok/cil? zoja, veilen
- begrenser?
meer creaties heb ik nu ff niet
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
NSR-Power |
9-9-2004 22:54 |
Posts: 285 |
Wouten zijn scheef hoor. Als je zegt dat er 70 onder ligt op een 50blokkie zeg maar geloven ze dat meestal (anders heb je de verkeerde getroffen).
En ze doen ook maar wat, soms moet ie wel op technisch onderzoek, andere keer weer niet (uit ervaring).
|
|
|
|
ToasTer |
9-9-2004 22:55 |
Posts: 15 |
ok
ik ben zowiezo helemaal nieuw in de brommer scene
Dus ik ben eigenlijk genaaid..
Hoe moeilijk is het om een 50cc er onder te zetten ?
En een onderzoek waar doe je dat en hoeveel gaat dat kosten ?
|
|
|
|
NSR-Power |
9-9-2004 22:57 |
Posts: 285 |
Ik zou m niet als motor laten keuren, heb je nl. ook een motorrijbewijs nodig. Voor een 80cc-'brommertje'.
En je kan er een 50cc blok onder hangen. Moet je ff zoeken hier op het forum enzo, valt wel aan te komen.
|
|
|
|
SilenceR |
9-9-2004 23:05 |
Posts: 210 |
ik had een vriend die had een mb8 was hem bij de eerste beste controle kwijt dus pas echt op bij die tering politie
ik moet ook oppassen bij mijn mbx50
maarja ik voel me toch legaler als een mb8
|
|
|
|