Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - afstellen sproeier

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 994 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2188 - afstellen sproeier
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 17-11-01?16:21 Print topicpost

Posts: 7387
ik heb nu sproeier minkuni 80 in mijn orginele carb zitten met orginele cilinder, dit als ik gas geef in de vrij of in de versnelling en ik laat gas los. dan zakt hij zeer langzaam in de toeren terug. en bij de 4000rpm duurt het erg lang voordat ie weer op de 1500rpm (stationair) zit, is dit een te groote sproeier?

de luchtschroeg heb ik alle standen geprobeert maar het blijft bij elke stand het zelfde.

hij loopt overgens prima, maakt 9000rmp in de vrij en in de versnelling 70000, stottert ook niet of zo, dus ik denk 1 sproeier maat te groot?
 
He?

-Michiel RS- 17-11-01?16:44 Print reply
Posts: 2803
dat is een te kleine sproeier !!
 
verwijderd 17-11-01?17:26 Print reply
Posts: 4082
denk erom dat ie niet teveel gaat zuipen he, dus draai er maar 10 mater kleiner in
 
SpeedYveS 17-11-01?18:13 Print reply
Posts: 1644
das een te grote sproeier als je het mij vraagt. enne, valt hij stationair wel us uit of nie? Wat zit er in een heele maal standaard nsr??
 
Nick - Administrator 17-11-01?18:14 Print reply

Posts: 4967
Haha
nou niet zo lullig he Symen
Maareh.. hij krijgt idd teveel lucht waarschijnlijk!
Trek maar eens de choke uit, hij donderd dan meteen naar stationair of valt zelfs uit (als je lang genoeg de choke uit houdt).

 
barry 17-11-01?20:27 Print reply

Posts: 7387
Quote:
denk erom dat ie niet teveel gaat zuipen he, dus draai er maar 10 mater kleiner in


ha ha
------------

ok, ik zal er eens een iets grotere sproeier indouwen

en als ie teveel lucht krijgt, dat moet ie toch ook reageren op de luchtschroef, het heeft geen enkel effect op wat voor een stand ik de scroef zet.

maar ik zal er een sproeier 90 in zetten



[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 17-11-01 21:06]
 
He?
Nick - Administrator 17-11-01?20:35 Print reply

Posts: 4967
Als je luchtschroef geen effect heeft, krijgt ie waarschijnlijk zowiezo al te weinig lucht. Dat betekent dus dat je luchtfilter te weinig lucht aanlevert. Ik denk dat je wel weet wat je daar aan moet doen toch?
 
barry 17-11-01?20:47 Print reply

Posts: 7387
euh... nee?

maar mijn luchtfilter is laatst nog schoongemaakt, dus daar licht het niet aan, maar wat jij nu dus weer zegt, kan ook weer duiden op een te grote sproeier en niet een te kleine sproeier!

 
He?
frankarnhe 17-11-01?21:24 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: YVES?tm
Wat zit er in een heele maal standaard nsr??


Helemaal standaard zelfs met luchtfilterbegrenzer enzo d8 ik 65.
Ik had hem vorig jaar helemaal standaard gemaakt voor de verzekering. Alle begrenzers, 65 sproeier en vertanding 13-45. Dan rijd je nsr ?50km/h op de teller bij 6500 toeren
En dat is BOOoooring!!!!
 
Nick - Administrator 17-11-01?21:55 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)

euh... nee?

maar mijn luchtfilter is laatst nog schoongemaakt, dus daar licht het niet aan, maar wat jij nu dus weer zegt, kan ook weer duiden op een te grote sproeier en niet een te kleine sproeier!


Wat je kan doen om je luchtfilter meer lucht te laten leveren is zowiezo een onbegrensde luchtslang kopen. En gaten in je luchtfilterkast boren.
Of natuurlijk een power- of schuimfilter kopen.
 

Dit topic is 443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved