SpeedYveS |
17-11-01?13:27 |
Posts: 1644 |
Wat is daar het voordeel van dan?
|
|
|
|
Ali |
17-11-01?14:07 |
Posts: 667 |
minder weerstand vriend...
|
|
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc. |
|
Ali |
17-11-01?14:12 |
Posts: 667 |
WTF 2700 PIEK waarom nou weer ZO duur.
|
|
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc. |
|
jca |
17-11-01?15:31 |
Posts: 55 |
Je moet maar eens met droge handen langs elkaar wrijfen, en daarna met een scheut olie ertussen. dan voel je het verschil.
Meer GRIP bij hetzelfde oppervlak is het doel van zo'n drogeplaatkoppeling.
|
|
|
|
Rene |
17-11-01?16:34 |
Posts: 2573 |
staan wel ruige dingen, zoals zon kop en die koppeling ziet
er echt wel flex uit, maar wat heb je aan een mt krukas met
een slag van 44mm?? wat ist normaal?
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
verwijderd |
17-11-01?17:09 |
Posts: 4082 |
cool spul
die krukas is cool. normaal is het slag 41,4. ze moeten ook ff zo'n krukas voor mbx maken met slag 50
|
|
|
|
Sneks |
17-11-01?19:08 |
Posts: 2499 |
Die cilinderkop had ik gezien in wemeldinge, en zo'n ontsteking wil ik ook er nog wel bij
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
B3AST |
17-11-01?19:30 |
Posts: 2469 |
Jaaahhhh units!!! die cylinderkop is TE beer!
nee serieus, ruig spul! jammer alleen zo duur...
|
|
- insane in the brain - |
|
Martijn |
18-11-01?00:22 |
Posts: 10000 |
hoe wil je die koppeling droog houwe?
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Siepie Wokkel |
18-11-01?00:34 |
Posts: 3888 |
Quote: Originally posted by: Martijn Ts?...
hoe wil je die koppeling droog houwe?
geen olie erin
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
Martijn |
18-11-01?00:40 |
Posts: 10000 |
Quote: Originally posted by: Crossking Tha Man?
Quote: Originally posted by: Martijn Ts?...
hoe wil je die koppeling droog houwe?
geen olie erin
en de olie die je dan bespaart kun je gebruiken als glijmiddel bij het nemen van je ma, van achter. :n
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
Thomas |
18-11-01?09:54 |
Posts: 645 |
Inderdaad
|
|
<<Punker all the way>> |
|
verwijderd |
18-11-01?10:37 |
Posts: 4082 |
denk erom dat het geen gebruikte olie is, kunnen metaal splinterjes in zitten
nee maar ff serieus, de koppeling zit zegmaar buiten de deksel.
[This message is edited by symen kalsbeek on 18-11-01 10:40]
|
|
|
|
Siepie Wokkel |
18-11-01?12:21 |
Posts: 3888 |
Quote: Originally posted by: symen?kalsbeek
denk erom dat het geen gebruikte olie is, kunnen metaal splinterjes in zitten
nee maar ff serieus, de koppeling zit zegmaar buiten de deksel.
[This message is edited by symen kalsbeek on 18-11-01 10:40]
vet man dat had onze berini ook, andaar dat e zo snel trok mischien
|
|
-=[Feel the power of Derbi]=- |
|
Neonlampje |
18-11-01?16:15 |
 Posts: 14825 |
Quote: PVL ingnition with our own developed ignitioncurve.
ey dat wil ik wel hebben eigenlijk!!
enne die cylinder kop, dat was mijn ID... grmbl.. kkan ook nooit iets bedenken wat er al niet bestaat 
nouwjah, het id werkt dus.. gaak binnekort maar mee bezig
|
|
|
|