Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Scoot Honda Zoomer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21863 - Scoot Honda Zoomer
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 87486 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Piraat 8-9-2004 13:50 Print reply

Posts: 530
wel relaxed , hoef je dus amper af te stellen als je em opvoert , geen sproeier shit?
 
fuck vdh
theredone51 8-9-2004 14:20 Print reply

Posts: 2506
betekend dus dat je (bijna) niet kunt opvoeren
check de aprilia sr ditech maar
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
mcdronkz 8-9-2004 14:28 Print reply

Posts: 32777
nouja 70 malossi kitje voor di-tech noem ik anders wel aardig opvoeren hoor
 
theredone51 8-9-2004 14:48 Print reply

Posts: 2506
dr is nog niet eens een echt goede uitlaat voor die di-tech, maar 1tje
en alle parts zijn achterlijk duur, prestaties van die 70cc blijken ook niet zo goed te zijn
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
SuzukiMARC 8-9-2004 14:50 Print reply

Posts: 3023
vind m wel koel ja.. lekker voor over de boulevard
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
Xanthi84 8-9-2004 16:02 Print reply
Posts: 994
kvind hem echt aarslelijk.
 
NSR-Power 8-9-2004 16:16 Print reply

Posts: 285
Ik vind m ook niet mooi. Hij ziet er nou al uit alsof ie net van de schroot komt...

 
jackmasterTZR 8-9-2004 16:28 Print reply

Posts: 3062
is volgens mij niet eens injectie want hij heeft een kickstart
 
khpoppema 8-9-2004 16:30 Print reply

Posts: 3199
ENGINE


Engine Type 49cc liquid-cooled single-cylinder four-stroke

Carburetion 15.0mm CV with automatic choke

Ignition CD


DRIVE TRAIN


Transmission Automatic V-Matic belt drive


CHASSIS / SUSPENSION / BRAKES


Front Suspension Twin-downtube fork; 2.2-inch travel

Rear Suspension Single-shock; 2.6-inch travel

Front Brake Drum

Rear Brake Drum

Front Tire 120/90-10

Rear Tire 130/90-10


DIMENSIONS


Wheelbase 49.8 inches

Seat Height 29.1 inches

Dry Weight 181.0 pounds

Fuel Capacity 1.3 gallons


FACTORY WARRANTY INFORMATION


1 year Coverage of defects in materials and workmanship




OTHER


Available Colors Black, Yellow, Camo

Model ID NPS50

althans dit zijn de specieficaties van de honda ruckus de naam zoals die op de honjda site staat

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
jackmasterTZR 8-9-2004 16:31 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema

ENGINE


Engine Type 49cc liquid-cooled single-cylinder four-stroke

Carburetion 15.0mm CV with automatic choke

Ignition CD


DRIVE TRAIN


Transmission Automatic V-Matic belt drive


CHASSIS / SUSPENSION / BRAKES


Front Suspension Twin-downtube fork; 2.2-inch travel

Rear Suspension Single-shock; 2.6-inch travel

Front Brake Drum

Rear Brake Drum

Front Tire 120/90-10

Rear Tire 130/90-10


DIMENSIONS


Wheelbase 49.8 inches

Seat Height 29.1 inches

Dry Weight 181.0 pounds

Fuel Capacity 1.3 gallons


FACTORY WARRANTY INFORMATION


1 year Coverage of defects in materials and workmanship




OTHER


Available Colors Black, Yellow, Camo

Model ID NPS50

althans dit zijn de specieficaties van de honda ruckus de naam zoals die op de honjda site staat


 
arie-de-arier 8-9-2004 16:39 Print reply

Posts: 10000
... wat een lelijk kutding, skateparkjes af kun je ook gewoon met je skateboard tussen je tas
 
Allah is beter
theredone51 8-9-2004 16:40 Print reply

Posts: 2506
de officiele van Honda.nl:

Uiterlijk een purist in hart en nieren, innerlijk een staaltje toptechnologie. Deze schizofrene scooter beschikt over een 50cc watergekoelde viertakt ??ncilinder motor gekoppeld aan een elektronische injectie met katalysator ? een unicum in de 50cc klasse. Deze stille en vooral zuinige krachtbron voldoet hierdoor aan de strengste Europese milieunormen zonder aan prestaties in te boeten. Genoeg koppel voor snelle acceleraties en ongeziene prestaties in de lage en middelhoge toeren zorgen voor eindeloos rijplezier. En ?eindeloos? kan redelijk letterlijk genomen worden, aangezien de Zoomer een verbruik van nog geen 2,5 liter per honderd kilometer laat optekenen, wat -eens de Zoomer is volgetankt- gelijk staat aan een autonomie van meer dan 200km! Naast dit motorisch staaltje vernuft, worden het lage verbruik en de flitsende rij-eigenschappen in de hand gewerkt door het lage gewicht van de scooter. Het compacte aluminium buizenframe speelt hierin de belangrijkste rol, maar door enkele ingenieuze ingrepen werd op sommige minder voor de hand liggende plaatsen heel wat gewicht bespaard. De onderhoudsvrije elektrische starter werd in het motorblok ge?ntegreerd, waardoor het extra gewicht van een afzonderlijke starter niet meer aan de orde is. Onder de voetplank werd een ultra-compacte electro-magnetische benzinepomp geplaatst en de magnetische licht-gewicht waterpomp maakt het gebruik van een waterkeerring overbodig.

Specificaties:
Motor
Motortype Watergekoelde 4-takt 4-kleppen SOHC
Boring x Slag 38 x 44 mm
Cylinderinhoud 49 cm3
Compressieverhouding 12:1
Carburatie PGM-FI Elektronische benzineinjectie met automatische choke
Max. vermogen 3 kW / 7.500 tpm (95/1/EC)
Max. koppel 4,5 Nm / 5.000 tpm (95/1/EC)
Ontsteking CDI met elektronische vervroeging
Start Elektrisch
Vermogens-overbrenging
Aantal versnellingen
Eindoverbrenging V-Matic
Koppeling V-riem
Afmetingen
Lengte 1.860 mm
Breedte 735 mm
Hoogte 1.025 mm
Wielbasis 1.265 mm
Zadelhoogte 735 mm
Grondspeling 145 mm
Tankinhoud 5 liter (incl. 1 liter reserve)
Aantal zitplaatsen
Chassis
Balhoofdhoek 26?30'
Naloop 75 mm
Velgen, v??r 10 x MT 3.00 stalen velgen
Velgen, achter 11 x MT 3.00 stalen velgen
Band, v??r 120/90-10 (57J)
Band, achter 130/90-10 (61J)
Wielophanging, v??r 27 mm telescopische vork, 49 mm veerweg
Wielophanging, achter Enkele demper, 65 mm veerweg
Remmen
Remmen, v??r Tambour
Remmen, achter Trommelrem
Gewicht
Drooggewicht 84 kg
Rij-klaar gewicht 89 kg
Max. draagvermogen 112 kg


WEL INJECTIE DUS!!!
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
jackmasterTZR 8-9-2004 17:00 Print reply

Posts: 3062
pass die link eens want ik had ook op honda.nl gekeken maar daar kon ik ?m niet vinden dus hek gekeken op honda.com

 
Oonzen Ad 8-9-2004 17:03 Print reply

Posts: 3807
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Customized:

afbeelding

afbeelding

afbeelding

afbeelding

[...]


die koplamp is wel harrie-style btw

Dit bericht is ge-edit door mcdronkz op 8-9-2004 13:32


k vind em sowieso lelijk, maar dit is helemaal buchtig
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
ThaYankee 8-9-2004 17:04 Print reply

Posts: 699
omfg hoe haal je in je hoofd om zoiets aarslelijks te ontwerpen
daar duf je toch gewoon niet op te rijden?:S
 
malaguti rst ! ! !

Dit topic is 87486 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved