Joscross |
7-9-2004 22:12 |
Posts: 12501 |
Mwoa die eerste 2 redens zijn een beetje loos
Als jij op je brommer zit met 2 voeten op de grond om em recht te houden dan leunt het grootste gewicht evengoed gewoon op de wielen..
En dat 2e, als een brommer oververhit raakt krijgt ie juist minder vermogen..
|
|
|
|
koen-z |
7-9-2004 22:14 |
Posts: 3702 |
ach ja dat weet het om nie
|
|
|
|
Marthin |
7-9-2004 22:15 |
Posts: 6164 |
en dat met dat schuine is ook loos.
kan misschien wel 0,1kw schelen als ie schuin kijkt maar geen 1,1kw!
|
|
|
|
Daniel_84 |
7-9-2004 22:18 |
Posts: 1127 |
Ja 1.6 KW is wel erg veel ja. OOk al waren er misschien paar fouten gemaakt. 1.1 KW zullen die fouten niet dekken. Zoals eerder gezegd. Maar je kunt t altijd proberen, denk alleen niet dat t zal lukken
|
|
|
|
filomeen |
7-9-2004 22:20 |
Posts: 2600 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84
Ja 1.6 KW is wel erg veel ja. OOk al waren er misschien paar fouten gemaakt. 1.1 KW zullen die fouten niet dekken. Zoals eerder gezegd. Maar je kunt t altijd proberen, denk alleen niet dat t zal lukken
ja maar daar gaat t niet om, boeiend hoeveel het is, hij is fout uitgevoerd DUS ongeldig.
|
|
|
|
gruis301 |
7-9-2004 22:20 |
Posts: 108 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marthin
en dat met dat schuine is ook loos.
kan misschien wel 0,1kw schelen als ie schuin kijkt maar geen 1,1kw!
paralax aflezen noemt men dat
maar denk ook niet dat de brief veel zin heeft
maar je kunt het proberen
|
|
|
|
Marthin |
7-9-2004 22:21 |
Posts: 6164 |
laat het hem maar proberen, denk dat hij niet eens reactie krijgt.
|
|
|
|
Stegehuis |
7-9-2004 22:21 |
|
Stegehuis |
7-9-2004 22:23 |
Posts: 1150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marthin
laat het hem maar proberen, denk dat hij niet eens reactie krijgt.
reageren moet ze.
jullie zeggen wel allemaal dat slecht is, daarom vraag ik ook om tips of verbeteringen..
Dit bericht is ge-edit door Stegehuis op 7-9-2004 22:25
|
|
|
|
tomosman |
7-9-2004 22:31 |
Posts: 147 |
Ja je moet geluk hebben. Wat je voortaan beter kan doen bij dit soort dingen is als volgt. Bij een rollenbank is dit wel lastig. Maar als ze je gewoon aanhouden vragen ze om brommercertificaat of identificatie. Nu moet je dat ook vragen van hun. Stel ze hebben hem niet heb je al geluk en kun je weg. Stel ze hebben hem wel onthoud je de naam van die kerel/vrouw. Nu krijg je je bekeuring binnen en er staat een naam van diegene die het rapport geschreven heeft. Vergelijk die naam met die gast die je de bekeuring gegeven heeft. Is dit een ander ga je gewoon in beroep dat het niet klopt. Je zegt dat het die andere persoon is. Dit komt wel eens voor omdat een collega dan het rapport uitschrijft op het bureau. Dit wil wel vaker lukken en is een goede manier. Alleen bij de rollenbank is dit wel lastiger.
|
|
|
|
Stegehuis |
7-9-2004 22:33 |
Posts: 1150 |
vriend van mij heeft geen verklaring en getuigen en de boete is wel nietig verklaard
had ook soortgelijke argumenten
Dit bericht is ge-edit door Stegehuis op 7-9-2004 22:34
|
|
|
|
Stegehuis |
7-9-2004 22:51 |
Posts: 1150 |
Ten slotte moet uit veiligheidsoverwegingen de voorband van de scooter worden
vastgezet. Hiervoor zijn klemmen op de rollerbank aangebracht. Word je scooter niet
vastgezet en de scooter zou per ongeluk van de rollerbank afschuiven dan zit jij met
de brokken. Laat daarom de opmerking plaatsen dat je scooter niet is vastgezet zoals
in de voorschriften staat.
Dit is toen ook niet gebeurd, hij zei "dit doe ik alleen bij echt snelle brommers"
heeft dat nog zin om te zeggen?
|
|
|
|
tsxerr |
7-9-2004 22:55 |
Posts: 1478 |
Je kan die redenene beter weg laten en je van de domme houde. En melde dat je met je ouders ook een stuk hebt gereden zij in de auto jij op de brommer. En dat hij 45 maar gaat. En als ze eventueel nog meer tests willen doen, dat ze over je bommer mogen beschikken. (ondertussen voer je hem af ) Denk dat je daarmee veel meer berijkt. Dan loze foute van agente aankaart.
|
|
http://groups.msn.com/tsxer |
|
Punk [Dave] |
7-9-2004 22:59 |
Posts: 7003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis
Ten slotte moet uit veiligheidsoverwegingen de voorband van de scooter worden
vastgezet. Hiervoor zijn klemmen op de rollerbank aangebracht. Word je scooter niet
vastgezet en de scooter zou per ongeluk van de rollerbank afschuiven dan zit jij met
de brokken. Laat daarom de opmerking plaatsen dat je scooter niet is vastgezet zoals
in de voorschriften staat.
Dit is toen ook niet gebeurd, hij zei "dit doe ik alleen bij echt snelle brommers"
heeft dat nog zin om te zeggen?
blaaaaaaat is alelen voor eige veiligheid van de jode
|
|
|
|
Supernova |
7-9-2004 23:01 |
Posts: 7654 |
Ergens op scooter freaks staat een hele bezwaarschrift... heb ik ook gebruikt en bij mij werkte het hoefde 0,0 te dokken
|
|
WP Car Customs |
|