Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - bezwaarschrift oke?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 969 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21856 - bezwaarschrift oke?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2431 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Stegehuis 7-9-2004 22:10 Print topicpost
Posts: 1150
he, heeft kan iemand me verbeteren of tips geven. Had 1.6 kw op de rolllerbank.

Dit is hem:
Frank Stegehuis
…………………
…………………
…………………

Officier van Justitie
Postbus 20302
2500 EH Den Haag

7 september 2004,

Betreft: bezwaarschrift tegen beschikking: 59073995954

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij maar ik bezwaar tegen uw beschikking van 6 mei 2004. Een kopie van de beschikking: 59073995954 stuur ik u ingesloten.

Ik ben ervan overtuigd dat mijn bromfiets niet is opgevoerd en dus gewoon voldoet aan de maximum constructiesnelheid van 45 km/h. Dit betekent dus dat de rollerbank meting onjuist moet zijn geweest.

Hieronder geef ik u de reden:
- De agent had zijn beide voeten niet op de voetsteunen van mijn brommer (deze ontbreken namelijk) waardoor niet zijn volle gewicht op de brommer ruste. Hierdoor was er dus minder wrijving op het achterwiel dan als je op de weg rijdt.
- De koelingbuis was niet op het motorblok gericht, hierdoor werd mijn brommer overhit en heeft dan automatisch meer vermogen.
- De agent die de meting verrichte heeft tegelijkertijd de meter schuin afgelezen. Een andere agent zou dit recht van boven moeten aflezen.

Ik verzoek u om de bovenliggende redenen deze beschikking ongegrond te verklaren.

Hoogachtend

(handtekening)

Frank Stegehuis







 

Joscross 7-9-2004 22:12 Print reply

Posts: 12501
Mwoa die eerste 2 redens zijn een beetje loos

Als jij op je brommer zit met 2 voeten op de grond om em recht te houden dan leunt het grootste gewicht evengoed gewoon op de wielen..

En dat 2e, als een brommer oververhit raakt krijgt ie juist minder vermogen..
 
koen-z 7-9-2004 22:14 Print reply

Posts: 3702
ach ja dat weet het om nie
 
Marthin 7-9-2004 22:15 Print reply

Posts: 6164
en dat met dat schuine is ook loos.

kan misschien wel 0,1kw schelen als ie schuin kijkt maar geen 1,1kw!
 
Daniel_84 7-9-2004 22:18 Print reply

Posts: 1127
Ja 1.6 KW is wel erg veel ja. OOk al waren er misschien paar fouten gemaakt. 1.1 KW zullen die fouten niet dekken. Zoals eerder gezegd. Maar je kunt t altijd proberen, denk alleen niet dat t zal lukken
 
filomeen 7-9-2004 22:20 Print reply

Posts: 2600
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Daniel_84

Ja 1.6 KW is wel erg veel ja. OOk al waren er misschien paar fouten gemaakt. 1.1 KW zullen die fouten niet dekken. Zoals eerder gezegd. Maar je kunt t altijd proberen, denk alleen niet dat t zal lukken


ja maar daar gaat t niet om, boeiend hoeveel het is, hij is fout uitgevoerd DUS ongeldig.
 
gruis301 7-9-2004 22:20 Print reply

Posts: 108
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marthin

en dat met dat schuine is ook loos.

kan misschien wel 0,1kw schelen als ie schuin kijkt maar geen 1,1kw!


paralax aflezen noemt men dat

maar denk ook niet dat de brief veel zin heeft
maar je kunt het proberen

 
Marthin 7-9-2004 22:21 Print reply

Posts: 6164
laat het hem maar proberen, denk dat hij niet eens reactie krijgt.
 
Stegehuis 7-9-2004 22:21 Print reply
Posts: 1150
ow das ook niet egt posistief, maar heb wel vaker gehoord dat het wel gelukt is met 1.6 kw.

heb beetje nageaapt van deze die wel gelukt is:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/6949/1


 
Stegehuis 7-9-2004 22:23 Print reply
Posts: 1150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marthin

laat het hem maar proberen, denk dat hij niet eens reactie krijgt.


reageren moet ze.

jullie zeggen wel allemaal dat slecht is, daarom vraag ik ook om tips of verbeteringen..

Dit bericht is ge-edit door Stegehuis op 7-9-2004 22:25
 
tomosman 7-9-2004 22:31 Print reply
Posts: 147
Ja je moet geluk hebben. Wat je voortaan beter kan doen bij dit soort dingen is als volgt. Bij een rollenbank is dit wel lastig. Maar als ze je gewoon aanhouden vragen ze om brommercertificaat of identificatie. Nu moet je dat ook vragen van hun. Stel ze hebben hem niet heb je al geluk en kun je weg. Stel ze hebben hem wel onthoud je de naam van die kerel/vrouw. Nu krijg je je bekeuring binnen en er staat een naam van diegene die het rapport geschreven heeft. Vergelijk die naam met die gast die je de bekeuring gegeven heeft. Is dit een ander ga je gewoon in beroep dat het niet klopt. Je zegt dat het die andere persoon is. Dit komt wel eens voor omdat een collega dan het rapport uitschrijft op het bureau. Dit wil wel vaker lukken en is een goede manier. Alleen bij de rollenbank is dit wel lastiger.
 
Stegehuis 7-9-2004 22:33 Print reply
Posts: 1150
vriend van mij heeft geen verklaring en getuigen en de boete is wel nietig verklaard

had ook soortgelijke argumenten

Dit bericht is ge-edit door Stegehuis op 7-9-2004 22:34
 
Stegehuis 7-9-2004 22:51 Print reply
Posts: 1150
Ten slotte moet uit veiligheidsoverwegingen de voorband van de scooter worden
vastgezet. Hiervoor zijn klemmen op de rollerbank aangebracht. Word je scooter niet
vastgezet en de scooter zou per ongeluk van de rollerbank afschuiven dan zit jij met
de brokken. Laat daarom de opmerking plaatsen dat je scooter niet is vastgezet zoals
in de voorschriften staat.

Dit is toen ook niet gebeurd, hij zei "dit doe ik alleen bij echt snelle brommers"

heeft dat nog zin om te zeggen?

 
tsxerr 7-9-2004 22:55 Print reply

Posts: 1478
Je kan die redenene beter weg laten en je van de domme houde. En melde dat je met je ouders ook een stuk hebt gereden zij in de auto jij op de brommer. En dat hij 45 maar gaat. En als ze eventueel nog meer tests willen doen, dat ze over je bommer mogen beschikken. (ondertussen voer je hem af) Denk dat je daarmee veel meer berijkt. Dan loze foute van agente aankaart.
 
http://groups.msn.com/tsxer
Punk [Dave] 7-9-2004 22:59 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stegehuis

Ten slotte moet uit veiligheidsoverwegingen de voorband van de scooter worden
vastgezet. Hiervoor zijn klemmen op de rollerbank aangebracht. Word je scooter niet
vastgezet en de scooter zou per ongeluk van de rollerbank afschuiven dan zit jij met
de brokken. Laat daarom de opmerking plaatsen dat je scooter niet is vastgezet zoals
in de voorschriften staat.

Dit is toen ook niet gebeurd, hij zei "dit doe ik alleen bij echt snelle brommers"

heeft dat nog zin om te zeggen?



blaaaaaaat is alelen voor eige veiligheid van de jode
 
Supernova 7-9-2004 23:01 Print reply

Posts: 7654
Ergens op scooter freaks staat een hele bezwaarschrift... heb ik ook gebruikt en bij mij werkte het hoefde 0,0 te dokken
 
WP Car Customs

Dit topic is 2431 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved