Aard |
7-9-2004 20:53 |
Posts: 710 |
Kan inderdaad niet.
Tenzij je bij inrijden goed of slecht inrijd.
Bij slecht inrijden heb je kans op een 'luie' cilinder, wss dus geen top.
Bij goed inrijden heb je hier dus geen last van en rijd beter.
|
|
|
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
7-9-2004 20:53 |
Posts: 7744 |
ken ipc oowk nie.....
|
|
hoi |
|
mbrulezzz |
7-9-2004 20:55 |
Posts: 2084 |
'ken wel als je er iemand van 100 kilo op zet en daar na iemand van net 75
scheelt een boel da zal wel t geval zijn geweest.
anders kant nie nee
Dit bericht is ge-edit door mbrulezzz op 7-9-2004 20:56
|
|
MB racing |
|
Tsxdude AKU MicheL |
7-9-2004 20:59 |
Posts: 10676 |
Kan een gewichts idee geweest zijn...
Maar ik heb het idd ook meegemaakt dat op de langere duur een scooter harder ging rijden zonder er iets aan te doen.....
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Eelco |
7-9-2004 21:00 |
Posts: 212 |
lijkt me ook niet dat het kan, dat van die scooter zal waarschijnlijk zijn omdat een ring in de uitlaat oid begint af te slijten.
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
7-9-2004 21:02 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Eelco
lijkt me ook niet dat het kan, dat van die scooter zal waarschijnlijk zijn omdat een ring in de uitlaat oid begint af te slijten.
Van de uitlaatgassen cker??
Zat geen ring meer in, was al een snelle uitlaat...
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
brommerberthus |
7-9-2004 21:04 |
Posts: 312 |
het was een rieju met snd uitlaat daar is niet veel aan te slijten kwa ringen
de 1ste eigennaar(mn broer) is 100 kilo max
en die um erna had 80 ongeveer. en toen ie um kreeg haalde die 98(bij 13500km) bij 16000 ging ie 105
toen yasuni spr/3 gekocht toen ging ie 115-120
en toen ie um verkocht met snd uitlaat ging ie makkelijk 105 soms 110 met snd uitlaat (20000km)
en hij klonk heel anders als andere rieju's met snd uitlaat.
toen ie um verkocht was de yasuni voor de duidelijk heid eraf dus
Dit bericht is ge-edit door brommerberthus op 7-9-2004 21:04
|
|
|
|
JCG |
7-9-2004 21:04 |
Posts: 1531 |
het kan ook zijn dat de tandwielen nu een beetje gesleten zijn, en dus minder weerstand hebben. Maar of dat zo'n verschil kan hebben?
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
honda_2takt_power |
7-9-2004 21:07 |
|
Tsxdude AKU MicheL |
7-9-2004 21:09 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JCG
het kan ook zijn dat de tandwielen nu een beetje gesleten zijn, en dus minder weerstand hebben. Maar of dat zo'n verschil kan hebben?
Neej, complete onzin....
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
brommerberthus |
7-9-2004 21:11 |
Posts: 312 |
en trouwens als je brommer net is opgevoerd(bij rieju tenminste) dan rijd ie op den duur vooral 1ste 1-2000km steeds harder
|
|
|
|
Touchdown |
7-9-2004 21:14 |
Posts: 117 |
das zowat bij alles denkik als je iets veranderd aan je brommer. In het begin dat ik nieuwe gewichtjes in men foxje had gedaan was het verschil wel groot, maar enkele dagen erna reed hij wel nog es 5km/sneller. dit komt denkik omdat alles na een tijde beter op elkaar is afgesteld (afgesleten).
je beestje moet ff wennen aan zen nieuwe organen
|
|
|
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
7-9-2004 21:16 |
Posts: 7744 |
leuk verzonne
|
|
hoi |
|
brommerberthus |
7-9-2004 21:23 |
Posts: 312 |
wat leuk verzonnen?]
als je mijn verhaal bedoeld het is echt waar. en als je niet geloof dat die 115-120 ging oke.
dan zou ie eerst 80 gaan en na paar duizend kilometer flink blazen 90 of 100 gaan
|
|
|
|
damage |
7-9-2004 21:36 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MotoCrossIpkiss[stan]
leuk verzonne
idd.
|
|
|
|