Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Project MT8

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1140 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21800 - Project MT8
Pagina 31 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 52286 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Splendid 6-6-2006 14:09 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gieli0
waarom rij je met trommelrem??



trommelremmen heersen, vooral achter
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
gieli0 6-6-2006 14:10 Print reply

Posts: 380
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid
[...]


trommelremmen heersen, vooral achter


weet je het cker??
 
ja ja
Splendid 6-6-2006 14:14 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gieli0
[...]


weet je het cker??


jah
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
arthur de gek 6-6-2006 17:38 Print reply
Posts: 191
we hebben vandaag weer flink gebeunt om het in elkaar te krijgen







hij heeft weer gestart.
mmm ff een rondje gereden. eik al beetje te hard gebrand voor niewe zuiger.

maja hij lekte nogal als ie warm was

dus wat ik nog moet doen
-nieuwe carterkap-pakking halen
-de rotor liep een beetje aan. maar dat is al verholpen
-en fatsoenlijk inrijden dus
-exsta voetpakking, hij pingelde al met rijden(zit wel 98 in). komt door de nieuwe zuiger iets meer commpresie

oja en nee hoor die schaal deronder is nog olie van het leeglopen. zit nu nieuwe in. anders denken jullie datie wel erg lekt.

maja voor de mensen niet de setup niet kennen.

110 mallossi (opgehoogd. uitlaattiming : 192 spoeltiming : 123 blowdown 35,35 )cilinderkop valt in de cilinder. squish is 1 mm. compresie verhouding 1:12(nog bedankt voor het draaien john)
25mm dellortho met 60mm kelk en twinair filter
erg kort spruitstuk denk van een crosser
adige membraan(moet idd nog veranderen)
vertanding 17-47(moet idd nog veranderen)
5 plaats koppeling(bedankt john)
en natuurlijk de opmaat uitlaat dan john
Selettra (hehe mooi marktplaats koopje voor 60 inc)
hehe weer ff geupdate





Dit bericht is gewijzigd door arthur de gek op 6-6-2006 om 17:40 uur.
 
MT70-nolimit 6-6-2006 17:40 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gieli0
[...]


weet je het cker??

Dikke vette aanstelleritus dat overal schijfremmen op moeten als het hard gaat, 30 jaar geleden zat erop de snelste motor ook nog geen schijfremmen hoor.
 
gaat lang goed
Remco RS 6-6-2006 17:44 Print reply

Posts: 11463
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]

Dikke vette aanstelleritus dat overal schijfremmen op moeten als het hard gaat, 30 jaar geleden zat erop de snelste motor ook nog geen schijfremmen hoor.

ik zal je uit je droom helpen
1976

 
Frysk 6-6-2006 18:48 Print reply

Posts: 34928
dat pingelen kan je verhelpen door octaan booster

je krijgt er meer pit door
is beter voor je motor
pingelt niet meer

 
giggitybyte
bart de scootergek 6-6-2006 20:11 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
dat pingelen kan je verhelpen door octaan booster

je krijgt er meer pit door
is beter voor je motor
pingelt niet meer



of je zorgt voor een fatsoenlijke oplossing, door gewoon je kop zodanig aan te passen dat hij niet meer pingelt.

dit is het probleem oplossen ipv het probleem verplaatsen.
 
Honda RC-33
Oonzen Ad 6-6-2006 20:14 Print reply

Posts: 3807
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]

Dikke vette aanstelleritus dat overal schijfremmen op moeten als het hard gaat, 30 jaar geleden zat erop de snelste motor ook nog geen schijfremmen hoor.

ik wil jou nog wel eens spreken over een paar jaar als je al wat ervaring met een motor hebt die best hard kan
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
mtx freak 6-6-2006 20:18 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]

Dikke vette aanstelleritus dat overal schijfremmen op moeten als het hard gaat, 30 jaar geleden zat erop de snelste motor ook nog geen schijfremmen hoor.



juist, trommelremmen heersen


mooi project btw, denk niet dat ik je zal bij houden met mijn brommer

check de mijne ook ff

http://www.brommerforum.nl/showtopic/36942
 
Frysk 6-6-2006 20:22 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]


of je zorgt voor een fatsoenlijke oplossing, door gewoon je kop zodanig aan te passen dat hij niet meer pingelt.

dit is het probleem oplossen ipv het probleem verplaatsen.



hoezo verplaatsen ?

bij de motocross doen ze het ook
zijn ze getuned afgedraaid etc
beginnen ze te pingelen
dan doen ze octaan booster erdoor

geen problemen mee...

Bron : Henk Pel crossmotorzaak
 
giggitybyte
-Wheelie-Johie- 6-6-2006 20:23 Print reply

Posts: 2814
denk je dat het uitmaakt wat voor remmen eropzitten? kijk is naar die bandjes... net alsof je daarmee in de blokken kan! gewoon trommels dat is prima!
 
trots BMW e30 325i eigenaar
zundapp_rs 6-6-2006 20:27 Print reply

Posts: 682
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oonzen Ad
[...]

ik wil jou nog wel eens spreken over een paar jaar als je al wat ervaring met een motor hebt die best hard kan


Voor die tijd waren honda CB750's best snelle motoren. De eerste betaalbare motor met schijfremmen.
En je kan motoren van toen niet vergelijken met die van nu. Trommelremmen doen het best op die ouwetjes, maar ik zou ze niet op een R1 willen hebben.
Verder, trommelremmen heerschen ben ik het dus totaal niet mee eens
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 6-6-2006 20:28 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



hoezo verplaatsen ?

bij de motocross doen ze het ook
zijn ze getuned afgedraaid etc
beginnen ze te pingelen
dan doen ze octaan booster erdoor

geen problemen mee...

Bron : Henk Pel crossmotorzaak



zal eerder zijn om hoger met compressie te gaan en octaan brand beter
 
Oonzen Ad 6-6-2006 20:29 Print reply

Posts: 3807
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundapp_rs
[...]


Voor die tijd waren honda CB750's best snelle motoren. De eerste betaalbare motor met schijfremmen.
En je kan motoren van toen niet vergelijken met die van nu. Trommelremmen doen het best op die ouwetjes, maar ik zou ze niet op een R1 willen hebben.
Verder, trommelremmen heerschen ben ik het dus totaal niet mee eens

ik heb toch liever schijf remmen

 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!

Dit topic is 52286 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 31 van 32
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 30, 31, 32Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved