we hebben vandaag weer flink gebeunt om het in elkaar te krijgen
hij heeft weer gestart.
mmm ff een rondje gereden. eik al beetje te hard gebrand voor niewe zuiger.
maja hij lekte nogal als ie warm was
dus wat ik nog moet doen
-nieuwe carterkap-pakking halen
-de rotor liep een beetje aan. maar dat is al verholpen
-en fatsoenlijk inrijden dus
-exsta voetpakking, hij pingelde al met rijden(zit wel 98 in). komt door de nieuwe zuiger iets meer commpresie
oja en nee hoor die schaal deronder is nog olie van het leeglopen. zit nu nieuwe in. anders denken jullie datie wel erg lekt.
maja voor de mensen niet de setup niet kennen.
110 mallossi (opgehoogd. uitlaattiming : 192 spoeltiming : 123 blowdown 35,35 )cilinderkop valt in de cilinder. squish is 1 mm. compresie verhouding 1:12(nog bedankt voor het draaien john)
25mm dellortho met 60mm kelk en twinair filter
erg kort spruitstuk denk van een crosser
adige membraan(moet idd nog veranderen)
vertanding 17-47(moet idd nog veranderen)
5 plaats koppeling(bedankt john)
en natuurlijk de opmaat uitlaat dan john
Selettra (hehe mooi marktplaats koopje voor 60 inc)
hehe weer ff geupdate
Dit bericht is gewijzigd door arthur de gek op 6-6-2006 om 17:40 uur.