Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #21800 - Project MT8
|
Pagina 3 van 32
|
Dit topic is 52364 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
kpotappel86 |
6-9-2004 18:42 |
Posts: 2679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
jah kheb ook al ns gehoort dat de carb van ene john is geweest jah . ik moet alleen nog ff uitvogelen hoe de choke werkt, is volgens mij electrisch ofzo.
volgens mij heb je op een rs 2 carburateurs die in verbinding staan ( kheb et weleens op andere motoren ook gezien ) en dat je dan een hoofd carburateur hebt en een 2e carburateur, volgens mij is dit dan de 2e ofzo.
zitten in ieder geval een paar meer aansluitingen op dan op een normale voor MT.
nu nog ff uitvogelen hoe ik het ga doen met de benzineslang. aansluiting op de carb is 3x zo groot ofzo als de zeikbenzinekraan van een MT.
stuk benzine slang regelen dat met pijpje aan je gewone slang zetten ofzo... moet wel te doen zijn denk ik.... er zijn vast nog wel meer moeilijkere dingen waar je tegen aanloopt in je projectje...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Blorn |
6-9-2004 18:43 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
jah kheb ook al ns gehoort dat de carb van ene john is geweest jah . ik moet alleen nog ff uitvogelen hoe de choke werkt, is volgens mij electrisch ofzo.
volgens mij heb je op een rs 2 carburateurs die in verbinding staan ( kheb et weleens op andere motoren ook gezien ) en dat je dan een hoofd carburateur hebt en een 2e carburateur, volgens mij is dit dan de 2e ofzo.
zitten in ieder geval een paar meer aansluitingen op dan op een normale voor MT.
nu nog ff uitvogelen hoe ik het ga doen met de benzineslang. aansluiting op de carb is 3x zo groot ofzo als de zeikbenzinekraan van een MT.
Klopt, andere carb heeft ie nog steeds thuis liggen...
En sorry, maar ik vind die lasnaden echt zwaar lelijk...
|
|
|
|
John Huijben |
6-9-2004 18:55 |
Posts: 2433 |
naja kvind het wel te doen, en alst maar hard gaat he
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Leon de mt5 boer |
6-9-2004 19:17 |
Posts: 494 |
benzine slang gaat wel.... gewoongeoie niwue der op .. die zijn flex genoeg omover da dik oog te passen...
|
|
ik kom uit brabant kunde gij de zien |
|
S1lv3r |
6-9-2004 19:28 |
Posts: 5213 |
zie er echt heel mooi uit.
Knap hoe je die uitlaat zo hebt gemaakt.
|
|
|
|
LLLoonY |
6-9-2004 19:32 |
Posts: 382 |
Echt mooi, maar wat ik mij afvraag...
wordt jouw kader niet een beetje verstevigd ofzo ? want 110cc, getuned en zo een opmaat uitlaat die er wel lekker uitziet, dat zal wel een beetje kracht geven zeker ?
zou je jou kader niet scheeftrekken ?
en voor de rest, echtwel nice (behalve die lasnaadjes kunnen mooier, maarja idd, de snelheid telt )
|
|
- keep on shifting - |
|
John Huijben |
6-9-2004 19:35 |
Posts: 2433 |
mwah, houd wel.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
wildhaguh |
6-9-2004 20:22 |
Posts: 1650 |
wat is er getunned aan de 110 mallosie?
heb je maten of poortmapje?
|
|
www.brommer-onderdelen.tk |
|
John Huijben |
6-9-2004 20:26 |
Posts: 2433 |
uitlaatpoort is bovenin verbreed + verhoogd.
spoelpoorten zijn verbreed + verhoogd.
uitlaatpoortschacht is beter afgewerkt.
onderkant cil ( ingang spoelpoorten ) is beter afgewerkt.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
mcdronkz |
6-9-2004 20:33 |
Posts: 32777 |
ook filmpjes maken h? als ie in elkaar zit
|
|
|
|
Leon de mt5 boer |
6-9-2004 21:06 |
Posts: 494 |
het probleem met die lasnaden is eigenlijk dat het eigenlijk te dun materiaal is om met co2 te lassen/... maarja... het is een opmaat, hij is verders gewoon gaaf gevormt.. de demper is int echt gewoon uber vet.. en ja daar nemen wij genoege mee... die lasnaden afwerke is geoon onzin..
|
|
ik kom uit brabant kunde gij de zien |
|
Nasic |
6-9-2004 21:18 |
Posts: 890 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
jah kheb ook al ns gehoort dat de carb van ene john is geweest jah . ik moet alleen nog ff uitvogelen hoe de choke werkt, is volgens mij electrisch ofzo.
volgens mij heb je op een rs 2 carburateurs die in verbinding staan ( kheb et weleens op andere motoren ook gezien ) en dat je dan een hoofd carburateur hebt en een 2e carburateur, volgens mij is dit dan de 2e ofzo.
zitten in ieder geval een paar meer aansluitingen op dan op een normale voor MT.
nu nog ff uitvogelen hoe ik het ga doen met de benzineslang. aansluiting op de carb is 3x zo groot ofzo als de zeikbenzinekraan van een MT.
carbs staan alleen qua stationair solenoids met mekaar in verbinding, verder eigenlijk niet.
je hebt een carb met een flexibele stationairversteller, en eentje met een schroefje
de carb heeft een stationair, hoofdsproeiert en powerjet.
choke werkt gewoon via een banjotje, die wanneer je hem lostrekt, een extra brandstoftoevoertje lostrekt.
verder zijn mijn carbs 2x 34mm.... heb jij dat ook niet?
|
|
Ducati 900SS |
|
John Huijben |
7-9-2004 9:16 |
Posts: 2433 |
volgens mij toch echt 2x 32mm, dat ze ierik N tenminste, ik zal ze strax ns nameten
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
-Zeroed in- |
7-9-2004 21:22 |
Posts: 3255 |
boeiend die lasnaden, ik vind het verder een zeer stijlvol pijpje
ben erg benieuwd wat t gaat scoren
Dit bericht is ge-edit door -Zeroed in- op 7-9-2004 21:22
|
|
|
|
SMALL HONDA |
7-9-2004 21:30 |
Posts: 1575 |
wel een vet pijpje, als ik op de foto moet afgaan zou ik ook die naden wegwerken. Maar de naden van de uitlaat van mijn broertje vielen ook wel mee (ook zelf gelast ook met mig/mag)
|
|
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf. |
|
Dit topic is 52364 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 32
|
|