Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #21723 - MTX-R2 vraagjes
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 1318 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
MC Beuner |
3-9-2004 13:21 |
Posts: 3678 |
meestal zijn ze afgergd, trkken goed op en lopen 80-85 meestal, al je geluk hebt harder
ik zou een andere pakken, een sh met een 80 blok, of een r1 met een sh frame
|
|
Vivatje snor |
|
Jonmtx |
3-9-2004 13:23 |
Posts: 168 |
ik heb een nederlands mtx frame en een duits 80cc blok das de beste combi, begrenzing erop en gaan.... hij loopt nu ong 80-85 met een 18 mm carb.
|
|
|
|
lucius |
3-9-2004 13:35 |
Posts: 262 |
Ik heb zelf ook een r2. Loopt heel goed, trek goed zat, en mn top ligt op 92 op de teller. Verder issie heel degelijk, frame en remmen enzo. Ja het enigste is da je hem nie kunt verzekeren. http://www.brommerforum.nl/showtopic/21721/1
|
|
|
|
robertsx |
3-9-2004 14:17 |
Posts: 91 |
90 is eigenlijk wel een goede snelheid. Maarruh zijn er nog dingen waar ik speciaal op moet letten? (mtx r2 kuurtjes) bij aanschaf? En hoeveel toeren maakt 'ie standaard?
|
|
|
|
lucius |
3-9-2004 14:22 |
Posts: 262 |
de mijne maakt mee mijn setup (standaart alleen twinair filter) ong. 7000 toeren gemiddeld door de versnelling, ik kan em maximaal doortrekke tot ongeveer 8500 - 9000, dan is het egt op. In zn 6 op top ook ongeveer 8000-8500. Verder ben ik nog niet egt veel problemen tegegekome (vanaf november 2003 )
|
|
|
|
Markos |
3-9-2004 14:32 |
Posts: 5048 |
je kunt mtx-r2 spul zeker niet overzetten op een mtx-sh frame ofwel?
|
|
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us |
|
lucius |
3-9-2004 14:43 |
Posts: 262 |
|
|
|
|
MC Beuner |
3-9-2004 14:46 |
Posts: 3678 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markos
je kunt mtx-r2 spul zeker niet overzetten op een mtx-sh frame ofwel?
alles kan, maar niet zonder veel aanpassingen
|
|
Vivatje snor |
|
lucius |
3-9-2004 14:56 |
Posts: 262 |
Kun jij dan zo een overzichtje geven van wa er allemaal moet worden aangepast?
|
|
|
|
mr200r |
3-9-2004 22:02 |
Posts: 5122 |
Als hij vers uit duitsland komt heb je een goede betrouwbare,komt hij van een hollander heb je de kans dat er delen ontbreken en afgezaagt zijn verder zijn ze heel fijn,de risico's weet je wel.
|
|
mr200r |
|
martinus83 |
3-9-2004 22:27 |
Posts: 3718 |
koop gewoon een normale sh, geen r2 man, wete je hoe zwaar de sigaar je dan bent bij een ongeluk, je kunt helemaal niks als er iets gebeurt!! koop een sh en knal er een 80 blok onder, dan maak je nog kans, of koop gewoon een sh met 70 cc, en r2 schijfrem, dan heb je een sh, legaal blok en schijfrem van r2 voor ...
|
|
|
|
mtx_ruleert |
3-9-2004 23:29 |
Posts: 410 |
als je r2 zooi op een sh frame wil gooien ben je wel ff zoet hoor je moet je voorvork aanpassen want die is te dik achterbrug is ook breder tank is groter zadel is groter ( als ik me niet vergis) .. of doe net als ik en hou je r2 gewoon r2 verzekeren die handel ( ja dat kan) gewoon zeggen dat het een mtx is komt geen hond achter en knallen met die handel
|
|
tuut tuut |
|
martinus83 |
3-9-2004 23:48 |
Posts: 3718 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx_ruleert
als je r2 zooi op een sh frame wil gooien ben je wel ff zoet hoor je moet je voorvork aanpassen want die is te dik achterbrug is ook breder tank is groter zadel is groter ( als ik me niet vergis) .. of doe net als ik en hou je r2 gewoon r2 verzekeren die handel ( ja dat kan) gewoon zeggen dat het een mtx is komt geen hond achter en knallen met die handel
Knal er een voorvork op en een blok, klaar....
WHAT THE FUCK moet je met een r2 zadel, alsof dat bter zit, WHAT THE FUCK moet jet met een r2 tank, sh is tog ook goed! achterbrug is steviger, SH voldoet net zo goed! het is geen 200 cc marr een 80 je, si brug blijft echt wel hangen!! het frame; je rijd er mee op de weg ed, rcrost af en toe wat, ook dan is een sh frame prima, ik rijd en met 100cc en 70cc al 1,5 jaar mee en gaat prima!
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat wel en wat niet past:
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/104
En je bent gewoon achterlijk als jeje mtx-r2 als brommer gaat verzekeren, jat dan ergens een plaatje, scheelt een hoop geld!!!
Daarbij kun je hem wel verzekeren als brommer, zodra ze je framenummer nakijken zien ze dat hij niet nl goedgekeurd is en al helemaal geen brommer is, een beetje agent weet ook dat het geen 50 blok is!!
sow..STFU!
Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 3-9-2004 23:52
|
|
|
|
mtx_ruleert |
4-9-2004 7:47 |
Posts: 410 |
zonde van me geld betaal 8,50 per jaar
en nie zo boos worre meteen
Dit bericht is ge-edit door mtx_ruleert op 4-9-2004 7:48
|
|
tuut tuut |
|
martinus83 |
4-9-2004 10:19 |
Posts: 3718 |
|
|
|
|
Dit topic is 1318 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|