Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - rs 300 laten lopen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1121 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #21666 - rs 300 laten lopen
Pagina 7 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7607 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MotoCrossIpkiss[stan] 1-9-2004 22:42 Print reply

Posts: 7744
raare fiets
 
hoi
mcdronkz 1-9-2004 22:44 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
einde van de uitlaat is best wel smal


stinger?
 
Jurgen 1-9-2004 23:21 Print reply

Posts: 1334
Kunnen we geen weddenschap aangaan met die gozer??

300 met een RS, ja, en toen kwam de prins en schok je weer wakker...

 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.
wiebutt 1-9-2004 23:27 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurgen

Kunnen we geen weddenschap aangaan met die gozer??

300 met een RS, ja, en toen kwam de prins en schok je weer wakker...



Het zou me al verbaze als er echt een 250 blok onder komt .
Of dat er dan opeens hier een verhaal word gepost dat het niet mocht van zijn vader
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
kpotappel86 1-9-2004 23:28 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Het zou me al verbaze als er echt een 250 blok onder komt .
Of dat er dan opeens hier een verhaal word gepost dat het niet mocht van zijn vader


tja joh...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
wiebutt 1-9-2004 23:29 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

[...]


tja joh...


jazeker
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Jurgen 1-9-2004 23:35 Print reply

Posts: 1334
Dan ga je nog steeds geen 300.

Om die snelheid te halen moet je meer doen dan een ander motortje er onder butteren.

Het staat heel sneu als je achterwiel eerder weg is dan de rest van je brommer.
 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.
wiebutt 1-9-2004 23:39 Print reply

Posts: 6264
Ik denk dat als die echt een 250 blok eronder heeft dat hij dat hard zat vind gaan.
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Bullet 1-9-2004 23:40 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurgen

Het staat heel sneu als je achterwiel eerder weg is dan de rest van je brommer.


ooh wat is daar mis mee?
 
**My BungHole Will Speak Now**
JCG 1-9-2004 23:40 Print reply
Posts: 1531
hee TS, gewoon die weddenschap afsluiten. We eerst allebei geld ergens neerleggen. Want ik denk niet dat hij RS @ 300 km/h kan houden. Niet dat die RS zo snel krijg maar stel dat hij hem toch boven de 200 km/h krijg (wat ik ook al betwijfel), de vering is er niet op gemaakt om zulke hoge snelheden te halen. Stuurdempers zou die er waarschijnlijk ook niet op maken, dat kan fijn worden.
En dan is het nog de vraag of die uberhaubt ooit die RS ombouwt, vaak veel grote praatjes maar weinig actie.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
John Huijben 1-9-2004 23:46 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

R1 is begrensd op topsnelheid. Net als de andere 1000cc SS's als ik het goed heb.


klopt.
eerst wilde de farbrikant de motor zo snel mogelijk maken en toch zuinig en betrouwbaar.
eerst was er dus de cbr 1000, da ding reed 250 ofzo.
daarna kwamen er nog wat van da soort modelletjes ( GSX, ZXR ) en toen kwam suzuki met de hayabusa die als eerste over de 300 ding.

daarna hebben de 4 japanse merken ( suzuki, yamaha, honda, kawasaki ) een deal met elkaar gesloten om de motoren die vanaf toen geproduceerd werden te begrenzen op 300 km/u. dit voor de veiligheid van de klant.

triumph is volgens mij wel aan een productiemotor aan het werken die zon 350 moet halen. prototype is er schijnbaar al, maar er waren nog geen banden die grip genoeg hadden om zo hard te gaan, zoiets hebk ns gelezen.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Markos 1-9-2004 23:48 Print reply

Posts: 5048
dan heb je ook nog de straal aangedreven motor
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
arie-de-arier 1-9-2004 23:56 Print reply

Posts: 10000
het kan allemaal best rs50je 300 laten lopen moet lukken, alleen hij blijft niet lang heel, ik durf te wedden dat het mij ook lukt, alleen ook dan blijft het alleen bij 1 ritje, als we nu geld in gaan leggen en niet moeilijk doen over het gezeur dat allebij de wielen op de grond moeten zijn
 
Allah is beter
Pas 2-9-2004 0:20 Print reply

Posts: 1181
rs250 loopt met dat blok 223 kmp/h geloof ik, dus al zou ie het blok eronder krijgen haalt ie het alsnog niet
 
GSXR600K1
Blorn 2-9-2004 1:20 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

[...]


klopt.
eerst wilde de farbrikant de motor zo snel mogelijk maken en toch zuinig en betrouwbaar.
eerst was er dus de cbr 1000, da ding reed 250 ofzo.
daarna kwamen er nog wat van da soort modelletjes ( GSX, ZXR ) en toen kwam suzuki met de hayabusa die als eerste over de 300 ding.

daarna hebben de 4 japanse merken ( suzuki, yamaha, honda, kawasaki ) een deal met elkaar gesloten om de motoren die vanaf toen geproduceerd werden te begrenzen op 300 km/u. dit voor de veiligheid van de klant.

triumph is volgens mij wel aan een productiemotor aan het werken die zon 350 moet halen. prototype is er schijnbaar al, maar er waren nog geen banden die grip genoeg hadden om zo hard te gaan, zoiets hebk ns gelezen.
'Oude' types ZX12R gaan wel weer over de 300, de nieuwe zijn weer begrensd (vanaf 2004). Maar die begrenzing is er uit te halen door kastjes van Muzzy.

Over die Truimph heb ik MAAAANDEN terug al eens iets over gelezen in een blad (ook foto's gezien) en vraag me eigenlijk wel af hoe het vorderd. Al is topsnelheid helemaal niet interessant natuurlijk

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 2-9-2004 1:22
 

Dit topic is 7607 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved