Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Algemeen tuning topic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 795 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #21660 - Algemeen tuning topic
Pagina 26 van 95
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 93, 94, 95Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 290229 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bassie_nr1 13-3-2005 21:22 Print reply

Posts: 1488
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1

Okey dat klinkt dan goed, ik heb nu een 80 sproeier, deze is standaart, zou een 85 dan ook nut hebben?? En met een rechte rand maar mijn spoelpoort vijlen, daarmee bedoel je toch dat gedeelte van de cilinder dat in het motorblok komt??


Dus wat in de quote staat, 2 mm naar boven vijlen en wat je net zij, dat moet wel lukken??
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
Bassie_nr1 13-3-2005 21:40 Print reply

Posts: 1488
Wie kan mij dan vertellen waar de begrensing in een mtx uitlaat zit?? ( in een standaart uitlaat dan) als dit zow is want het lijkt me sterk.
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
Kietel Tuning 13-3-2005 21:40 Print reply

Posts: 863
ja dat lijkt me wel goed. maar niet alleen bij randje van de cilinderwand ietjes omhoog vijlen.
 
Bassie_nr1 13-3-2005 21:46 Print reply

Posts: 1488
dus ook in de uitlaatpoort zelf, dus in het pijpje naar benenden om het zomaar ff te zeggen??
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
Bassie_nr1 14-3-2005 20:36 Print reply

Posts: 1488
En zou ook iemand mij kunnen vertellen waarvoor het plasticen schijfje dient tussen de carburateur en het membraam/spruitstuk?? Als je dit er tussen weg laat, loopt de brommer dan beter of valt dat dan alweer tegen

 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
Hans F 15-3-2005 8:45 Print reply
Posts: 4326
waarom wordt dit topic verneukt?
 
Terror 15-3-2005 9:08 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

waarom wordt dit topic verneukt?


omdat sommige mensen niet weten wat het verschil is tussen kleine vragen topic en algemeen tuning topic
 
[RRT] Lost-P 15-3-2005 13:58 Print reply
Posts: 4578
idd, is echt irritant...

Dus van nu af aan;

Alleen boeiende Tune-gerelateerde onderwerpen! :-p
 
Chille Tune shit dan
pepijn 26-3-2005 22:22 Print reply
Posts: 1287
kan iemand mischien die formule voor de timing

D=(180-cos^-1((T^2+R^2-L^2)/(2*R*T)))*2

voor mij uitwerken met de volgende maten

T= 85,5
R=21,5
L=90

ik kom er niet uit, rekenmachien geeft error
als iemand het uitgewerkt op zou kunnen schrijven graag, of mis ik soms nog wat kwa informatie?
 
pepijn 27-3-2005 12:35 Print reply
Posts: 1287
iemand
 
John Huijben 27-3-2005 12:48 Print reply

Posts: 2433
169,8 graden

(T^2+R^2-L^2) = -327,5
(2*21,5*85,5) = 3676,5
-327,5 / 3676,5 = 0,089079
cos^-1(0,089079)= 95,11
180-95,11 = 84,89
84,89*2 = 169,78 graden

 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
pepijn 27-3-2005 12:50 Print reply
Posts: 1287
bedankt, ik ga verder op onderzoek uit
 
pepijn 27-3-2005 13:07 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

169,8 graden

(T^2+R^2-L^2) = -327,5
(2*21,5*85,5) = 3676,5
-327,5 / 3676,5 = 0,089079
cos^-1(0,089079)= 95,11
180-95,11 = 84,89
84,89*2 = 169,78 graden



he ik snap alleen niet -327,5/3676,5= -0,089079
maar waarom heb jij die min al weggelaten
en bij mij komt er uit cos^-1 (0,089079)=84,889 gelijk al zegmaar ?????dus niet 95,11
 
John Huijben 27-3-2005 14:01 Print reply

Posts: 2433
oja daar moet een minnetje bij.

cos-1(-0,089079) = 95,11
180 - cos-1(-0,089079) = 84,889

ik volg het probleem niet ??
ik heb het gewoon allemaal uitgeschreven zodat het makkelijker is om te snappe
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
pepijn 27-3-2005 14:08 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

oja daar moet een minnetje bij.

cos-1(-0,089079) = 95,11
180 - cos-1(-0,089079) = 84,889

ik volg het probleem niet ??
ik heb het gewoon allemaal uitgeschreven zodat het makkelijker is om te snappe


omdat jij dat minnetje vergeten was had ik die ook niet ingetypt en dan komt er gelijk 84,889 uit niet echt een probleem maar snapte het niet helemaal maar nu wel, bedankt

 

Dit topic is 290229 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 26 van 95
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 93, 94, 95Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved