malossi heeft gesmeden zuiger, als je em netjes inrijdt kan die echt heel wat km's mee gaan..
als je een nieuwe malossi koopt he, dan kreeg je er toch een gasnaald en sproeier bij? als je die erin zet kun je er toch de tijd tot die in is gereden mee rijden, niet dat ie te klein is ofzo
en maar 1 iemand heeft op gilardoni gestemd, terwijl dat een mooie cilnder is met een w-poort, is dat troep dan ofzo, of heeft niemand ervaring met die cilinder?
ik heb hem zien liggen bij twins, en hij was aardig prijzig, ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die er ervaring mee hebben.
als je een nieuwe malossi koopt he, dan kreeg je er toch een gasnaald en sproeier bij? als je die erin zet kun je er toch de tijd tot die in is gereden mee rijden, niet dat ie te klein is ofzo
jep, maar dan moet je voor de rest wel volledig standaard setup nemen heh... dus std pijp, 18 keihin std filter etc. moet je gewoon met losse smering inrijden.
jep, maar dan moet je voor de rest wel volledig standaard setup nemen heh... dus std pijp, 18 keihin std filter etc. moet je gewoon met losse smering inrijden.
ja een 20/24 keihin en een ori crm pijp(holle pijp) is standaart en ik heb ook nog een oliepomp(maar moet ik ok malossi olie kopen )
en maar 1 iemand heeft op gilardoni gestemd, terwijl dat een mooie cilnder is met een w-poort, is dat troep dan ofzo, of heeft niemand ervaring met die cilinder?
weinig ervaring mee denk, hij is idd redelijk duur....en W-Poort is niet zo ideaal opzich