Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ik heb die nsr125 gekocht :)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1112 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2162 - ik heb die nsr125 gekocht :)
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1606 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SPARKLE 13-11-01?19:54 Print reply
Posts: 1332
10Kw?
Hahahha, das best wel triest
Idd een RS125 heeft 2,5 keer zoveel :n
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
joep 13-11-01?19:56 Print reply
Posts: 76
die buisjes die bij die nsr de tank in gaan en bij die andere
onder de tank in zij geloof ik voor de 'ram air'
 
Slammer 13-11-01?22:07 Print reply
Posts: 333
Ram air je tank in?
 
Woeter 13-11-01?22:50 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: Wesley (sparkle)?

10Kw?
Hahahha, das best wel triest
Idd een RS125 heeft 2,5 keer zoveel :n

Ja het is wel erg weinig ja
dat haal je met een goed opgevoerde brommer volgens mij ook wel (echt goed opgevoerd dan he )
kan me ook niet voorstellen dat een RS 2,5 keer zo veel vermogen heeft nee
 
MB50TUNED 13-11-01?23:53 Print reply
Posts: 1054
ik geloof er weingig van dat een 125 cc RS 25 kW heeft, dat is 35 pk. Dat is ongeveer hetzelfde als 14 pk uit een 50 cc. Dat kan, maar dat is erg moeilijk. Dat resultaat kan gehaald worden door een toptuner. Maar dan is de slijtagge hoog. Ik denk aprillia iets te optimistisch is of vermogen aan het krukas bedoelt.
 
2 stroke, because one stroke isn\'t enough and four strokes waste two (many).
Al!eN 14-11-01?18:25 Print reply
Posts: 94
en 125cc GP racer heeft ongeveer 48pk dus dan kan die 35pk nog best wel eens kloppen hoor
 
joep 14-11-01?19:29 Print reply
Posts: 76
nattuurlijk gaat die ram air niet de tank in
waarschijnlijk komen die buizen ergens onder de tank uit en gaan dan naar het luchtfilter.

 
verwijderd 14-11-01?20:32 Print reply
Posts: 4082
hmm, ik heb ff het een en ander getest.

we hadden er ff een scooter accu op gezet, en toen deed de start motor het , en de toeter, is gewoon een auto toeter

maar toen weer ff de normale accu erop (want die gast met de scoot accu ging weg)

die is schoon leeg dus, we hadden ff een trechter op de benz slang gezet, en er een stoot benz in gedaan, om te kijken of de powervalve aandrijving wel goed werkte.

niet dus, zal wel komen omdat de accu op is hoop ik.
maar tegelijkertijd was de peut ook op! :n

dus wij gieten er nog wat peut in, geven een paar stoten gas en we zien het gewoon zakken!!.

zuipt als de nete dus :p

heb ik ff de carb eruit gehaald, sproeier 132 dell'orto, dat was niet eens zo groot zei rens.

hij lekt ook niet, want als ie niet loopt zak de benz in de trechter ook niet.

wie weet wat het is?

hij heeft onderin ook vet weinig power, maar dat komt denk ik omdat de powervalve niet werk. ofniet?
 
barry 14-11-01?20:55 Print reply

Posts: 7387
what the fock is een powervalve?
 
He?
Woeter 14-11-01?20:58 Print reply

Posts: 2832
Een powervalve is een klep in de uitlaatpoort die open gaat bij hoge toerentallen, en is je uitlaatpoort ineens veel groter, en dat zorgt weer voor nog meer vermogen, vooral bij hoge RPM's

Volgens mij werkt zo'n ding niet eens op stroom Siemen, want crosser hebben het ook, en daar zit toch ook geen accu op
 
Sneks 14-11-01?21:01 Print reply
Posts: 2499
Als het een electronische powervalve is zou het wel kunnen ja dat hij het niet doet als de accu leeg is, maar levert de dynamo stroom?
Mischien zuipt hij ook wel omdat de powervalve het niet doet?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
-Michiel RS- 14-11-01?22:43 Print reply
Posts: 2803
jah dat kan heel goed, omdat de powervalve de hele tijd open staat zuipt ie veel meer.
Maar een trechtertje is ook niet echt groot he, zelfs toen ik een keer een poeg blok ging starten met een trechter voor de benzine () was die trechter zo leeg ! en dat was gewoon standaard zooi.
 
Nick - Administrator 14-11-01?22:52 Print reply

Posts: 4967
Whehe toen ik met symen wegreed van een industrie terein tijdje terug moest me brommer nog worden afgesteld. VEEEL te grote sproeier zat erin.
maar ik was vergeten me benzinekraan open te zetten, dus ik start, rij weg, valt ie na 20 (!) meter uit!!
Dat ding zoop toen echt veel! Ik heb op heen en terugreis (in totaal iets van 10 km, toch Symen) een hele tank verbruikt!!
Gelukkig is het nu ietsje minder
 
Woeter 14-11-01?22:57 Print reply

Posts: 2832
Ietsje minder of nog steeds iets van 1: een emmer

[This message is edited by Woeter TS80x on 14-11-01 22:58]
 
Slammer 14-11-01?23:59 Print reply
Posts: 333
Quote:
Originally posted by: Joep?NSR

nattuurlijk gaat die ram air niet de tank in
waarschijnlijk komen die buizen ergens onder de tank uit en gaan dan naar het luchtfilter.



Duh
 

Dit topic is 1606 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved